Imediat dupa cea de-a 10-a aniversare in 2016, cand CEO-ul Accace vorbea despre planurile de dezvoltare pentru urmatorii 10 ani, compania a inceput sa faca primii pasi catre indeplinirea obiectivelor sale. Prin urmare, in ultimul trimestru din 2016, Accace anunta numirea a patru noi parteneri, iar la scurt timp, strategia de dezvoltare s-a transpus in actiuni reale prin cel mai recent parteneriat strategic incheiat cu Unija.
Colaborare vs. Competitie
Parteneriatul cu Unija adauga 6 noi locatii pe harta Accace (Bosnia si Hertegovina, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Serbia si Slovenia) si creste numarul total la peste 550 de experti in externalizare si consultanta.
Accace si Unija nu erau companii straine una de cealalta pana la incheierea parteneriatului. Atunci cand Jiří Majer (dreapta imaginii) ‒ CEO Accace si fondator TULIP ‒ a fost intrebat de ce Accace a ales Unija in locul altui partener local, acesta a clarificat relatia dintre cele doua companii: „Nu a fost, realmente, o chestiune de alegere. A fost, pur si simplu, urmatorul pas logic dupa 6-7 ani de cooperare si intalniri, in care ne-am dat seama ca impartasim acelasi ADN personal si de business: calitatea serviciilor, concentrarea asupra oamenilor (angajati si clienti), tehnologie dezvoltata in-house si un background de afaceri comun. Au existat, de asemenea, prezente locale puternice si obiective comune de crestere la nivel regional si nu numai. Colaborarea are ca scop atragerea de noi jurisdictii si raspandirea know-how-ului intern, precum si o abordare de bun-simt in ceea ce priveste satisfacerea nevoilor unei comunitati aflate in dezvoltare.”
Declaratia este intarita de Miran Pikovnik (stanga imaginii) ‒ President of Management Board, Unija ‒ care, intrebat de ce Unija a ales Accace, acesta a raspuns: „Accace echilibreaza, intr-un mod placut, accentul pus pe servicii, oameni si tehnologie, in acelasi mod in care o face si Unija. In plus, Unija a simtit, de asemenea, ca este necesar, pentru companiile care provin din regiunea noastra si se confrunta cu probleme similare, sa se adune si sa ofere mai mult comunitatii in care traim, muncim, respiram.”
Niciodata doar B2B ‒ Componenta umana din spatele business-ului
Un parteneriat solid, care trece testul timpului, se bazeaza intotdeauna pe oamenii din spatele sau. Acesta presupune obiective si viziuni comune, precum si puncte forte complementare. Revenind la declaratia anterioara a lui Jiří Majer, privind „ADN-ul personal” ‒ unul dintre factorii care a adus Accace si Unija impreuna ‒ acesta mai mentioneaza: „Companiile noastre sunt formate din oameni normali si cu picioarele pe pamant, care ar trebui sa fie mandri de realizarile lor in regiune si care ar trebui sa duca acest aspect la nivelul urmator, pentru a putea creste impreuna. Pentru noi, a fi impreuna in aceasta comunitate, inseamna, pur si simplu, ca ne tratam fiecare membru in mod egal (indiferent ca este propriul nostru angajat, angajat al clientului sau oricare alta persoana implicata) si cu mare respect fata de fiecare obiectiv in parte.”
Ce aduce viitorul pentru Accace?
Parteneriatul strategic dintre Accace si Unija oficializeaza legatura dintre cele doua companii si vine ca o confirmare a intentiilor de dezvoltare ale acestora.
„Noul parteneriat aduce Accace mai aproape de obiectivele sale pentru anul 2020 si de planul sau de crestere in Europa si nu numai, pe termen lung. Cu toate acestea, abordarea noastra in ceea ce priveste cresterea geografica este foarte selectiva, astfel ca nu dorim sa ne sacrificam valorile si intentionam sa luam decizia finala doar in momentul in care vom fi siguri ca noul membru sau partener va fi capabil sa contribuie la succesul clientilor nostri si sa onoreze oamenii care fac parte din comunitate.
Accace are planuri ambitioase in ceea ce priveste integrarea unor noi membri in comunitatea noastra si lucram la ele alaturi de partenerii nostri de incredere. Va vom tine la curent cu noutatile”, a mai adaugat Jiří Majer, CEO Accace si fondator TULIP.
Afla mai multe detalii despre Accace si Unija.