Implicatiile GDPR in salarizare si administrare de personal
CONCEPTUL EVENIMENTULUI
25 mai 2018 a reprezentat momentul in care prevederile Regulamentului UE 2016/679 (GDPR) au inceput sa se aplice tuturor sectoarelor si tipurilor de afaceri care prelucreaza date cu caracter personal, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii Europene (in masura in care bunurile si/sau serviciile operatorilor de date sunt adresate si persoanelor aflate pe teritoriul UE).
Regulamentul are un impact semnificativ in toate sectoarele de activitate, insa zona de salarizare si HR ramane cea mai sensibila pentru companiile cu angajati, mai ales in ceea ce priveste recrutarile si relatiile cu angajatii existenti.
Este necesar ca toate companiile sa isi revizuiasca programele actuale de conformitate a protectiei datelor, astfel incat sa-si identifice problemele si sa implementeze modificarile in activitatea lor.
TEMATICA
In conditiile in care amenzile pentru neregulile constate sunt foarte mari, in cadrul evenimentului vom pune accentul, intr-o maniera usor de inteles si cu exemple concrete, pe:
- Aspectele generale privind GDPR in payroll si HR
- Continutul dosarului de personal al salariatului in contextul reglementarilor GDPR
La finalul evenimentului va exista o sesiune Q&A, asadar, va invitam sa trimiteti si intrebari specifice odata cu formularul de inregistrare.
SPEAKERI

Cu o experienta de peste 12 ani in zona de outsourcing a serviciilor de salarizare si HR, Maria Crisu, Payroll Manager, si-a consolidat background-ul profesional in cadrul unor companii de consultanta si externalizare de renume. De-a lungul timpului, a organizat si participat la numeroase workshop-uri si seminarii pe diverse teme legislative, cu impact in zona financiara si de resurse umane.
INREGISTRARE
Data limita inscriere: 14 septembrie 2018
Taxa de participare: 200 RON/persoana (taxa nu include TVA)
10% discount pentru inscrierea a 2 sau mai multe persoane din cadrul aceleiasi companii
Dupa primirea formularului de inscriere completat, se va emite participantilor inregistrati factura proforma care va contine contravaloarea taxei de participare, urmand ca plata sa se efectueze conform specificatiilor de pe aceasta.
Plata integrala este obligatorie inainte de 17 septembrie 2018 si poate fi efectuata prin virament bancar.
Pentru detalii suplimentare sau intrebari, va rugam sa ne contactati: romania.office@accace.com
DESPRE ACCACE
Accace in Romania
Accace Romania a fost infiintata in Bucuresti in 2007, iar prin intermediul unei echipe dedicate de profesionisti, am reusit, intr-un timp scurt, sa punem bazele unei strategii de dezvoltare viabile, in prezent oferind atat servicii de externalizare contabilitate, salarizare si administrare de personal, cat si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat.
Grupul Accace
Avand peste 550 de profesionisti in cadrul birourilor deschise in 13 tari din Europa Centrala si de Est, Grupul Accace reprezinta una dintre companiile de consultanta si externalizare de top din regiune. De-a lungul anilor, Accace a dobandit o experienta remarcabila, detinand un portofoliu ce cuprinde peste 2000 de clienti, majoritatea companii internationale. In prezent, furnizam servicii prin intermediul birourilor noastre din Cehia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia, Ucraina, Bosnia si Hertegovina, Croatia, Germania, Macedonia, Muntenegru, Serbia si Slovenia. Alte locatii europene, precum si din afara Europei, sunt acoperite de partenerii nostri de incredere.
Mai multe despre noi: www.accace.ro | www.accace.com
© Accace toate drepturile rezervate | Disclaimer General | Disclaimer Stiri | Politica Cookies | Termeni si Conditii