Agenda evenimentului
09.00-09.30 – înregistrarea participanților
09.30-12.00 – workshop:
Noutăți în zona impozitului pe profit
Se vor trece în revistă cele mai importante modificări legislative intervenite în materia impozitului pe profit, printre care:
- impozit pe profit vs. impozitul pe veniturile microîntreprinderilor (mod de aplicare, intrarea/ieșirea din sistemul de impunere aplicabil microîntreprinderilor)
- deductibilitatea cheltuielilor aferente autoturismelor
- deductibilitatea provizioanelor / ajustărilor pentru deprecierea creanţelor
- deductibilitatea cheltuielilor de cercetare – dezvoltare .
- preluarea pierderilor fiscale în cazul operațiunilor de reorganizare
- limitarea deductibilităţii pentru cheltuielile cu amortizarea
- prevederi privind Registrul de Evidența Fiscală
Elemente de dublă impunere care trebuie avute în vedere
Se vor trata elementele de natură salarială prin prisma legăturii între impozitarea la nivel de individ și impozitul pe profit, și în special acele elemente care pot genera o dublă impunere.
Prezentare contabilă fidelă vs. Implicații fiscale
Se vor aborda cazuri practice legate de provizioane, contracte de împrumut, concedii neefectuate , ajustări de valoare, inventariere etc. Pentru fiecare caz se va discuta atât despre tratamentul contabil cat și despre implicațiile fiscale prin prisma impozitului pe profit.
Proceduri interne ce trebuie avute în vedere prin prisma implicațiilor fiscale
Pentru a putea organiza activitatea companiei în condiții de eficientă fiscală discutăm de un efort comun al mai multor departamente. Elementul cheie pentru respectarea regulilor impuse de normele fiscale îl reprezintă colaborarea dintre departamente și în primul rând capacitatea departamentului financiar-contabil să explice și să centralizeze cerințele care se impun de la fiecare departament în parte.
Ne propunem atât trasarea unor linii directoare și evidențierea unui model de colaborare între departamente dar și o discuție liberă care să permită participanților la seminar să facă un schimb de opinii privind bunele practici în materie de proceduri necesare pentru a asigura conformitatea cu regulile fiscale.
Locație: |
Capital Plaza, Bd. Iancu de Hunedoara, nr 54, sector 1, București |
Data: |
11 iunie 2013 |
Cui se adresează?: |
Top management, CFO, Finance Manager, Chief Accountant |
Dată limită înscriere*: |
10 iunie 2013 |
E-mail înscriere: |
bogdan.badea@accace.com |
Speakeri: |
Dragoș Nicolae – Tax Manager (Profil Linkedin) Ramona Sandu – Accounting Manager (Profil Linkedin) |
*Participarea este gratuită în limita locurilor disponibile.