• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Email: romania.office@accace.com

Tel.: + 40 314 050 440

Contacteaza-ne
Abonare newsletter
  • Locatii
  • Websites
    • Website global (Engleza)
    • Website global (Germana)
    • Africa de Sud
    • Cehia
    • Germania
    • Ungaria
    • Polonia
    • Romania
    • Rusia
    • Slovacia
    • Ucraina
    • USA

Accace Romania

Companie de consultanta si externalizare servicii

  • Despre Noi
    • Cine suntem
    • Intalneste echipa noastra
    • Accace Circle
    • Responsabilitate sociala corporativa
  • Servicii
    • EXTERNALIZARE
    • Contabilitate si raportare
    • Portal online contabilitate
    • Salarizare si administrare de personal
    • Portal online salarizare si administrare de personal
    • Portal online Time & Attendence
    • CONSULTANTA
    • Consultanta fiscala
    • Consultanta juridica
    • Consultanta corporate
    • Consultanta in cadrul tranzactiilor
    • Portal online consultanta
  • COVID-19
  • Cariere
    • Oportunitati cariera
    • Cine suntem
    • Povesti de succes
    • Valorile noastre
    • Cum ne pasa
    • #accacelife
    • Voluntariat
  • Noutati
  • Evenimente
  • Locatii

Piaţa de outsourcing salarial continuă avansul cu 15% în 2013, la peste 170.000 de salariaţi procesaţi (Comunicat de Presă)

12 sept. 2013

Bucureşti, 12 septembrie 2013 – După o creştere de 110% în ultimii 5 ani, piaţa de outsourcing salarial şi administrare de personal continuă avansul cu 15% în acest an, la peste 170.000 de salariaţi procesaţi, potrivit estimărilor Accace, una dintre principalele companii de externalizare şi consultanţă de afaceri din Europa Centrală şi de Est.

 

„Piaţa de outsourcing salarial a crescut foarte mult în ultimii 5 ani, plecând de la un total de circa 70.000 de salariaţi în 2007, la peste 150.000 de salariaţi procesaţi în 2012 de către principalii jucători din domeniu şi va continua creşterea şi în acest an, cu un avans de 10-15%.”, a declarat Bogdan Badea, Managing Director Accace în România.

Potrivit acestuia, motivele principale pentru care companiile din România externalizează serviciile de salarizare sunt confidenţialitatea salariilor practicate în cadrul companiilor şi reducerea costurilor, dar şi necesitatea unor servicii de consultanţă, care să aducă valoare adăugată în domeniul salarizării.


 „Outsourcing-ul nu mai este în anii de  pionierat, au apărut furnizori pentru toate categoriile de preţ şi servicii şi tot mai multe companii au început să înţeleagă avantajele externalizării şi să ceară consultanţă care să aducă valoare adaugată serviciilor de salarizare”, a adăugat Bogdan Badea.
Comparativ cu alte state din regiune, piaţa de outsourcing salarial din România nu este la fel de matură ca cea din Cehia, Slovacia, Ungaria sau Polonia, unde gradul de penetrare este mai ridicat, însă ritmul de creştere pe plan local îl depăşeşte pe cel din regiune.


„Va avea loc şi o maturizare a pieţei locale şi nu vor mai exista diferenţe foarte mari de calitate, aşa cum se întâmplă în acest moment. Furnizorii care nu oferă o calitate constantă vor pierde clienţi din ce în ce mai repede, datorită competiţiei tot mai mari între furnizori, dar şi a dezvoltării social media prin care informaţia ajunge mai repede la utilizatori. Transparenţa şi accesibilitatea la date în timp real vor fi aspecte din ce în ce mai solicitate de clienţi”, a mai precizat Bogdan Badea.

 

Statul, construcţiile şi HORECA, cele mai reticente sectoare la externalizarea salarizării

Pe plan local, majoritatea companiilor, din toate verticalele de business, apelează la outsourcing-ul serviciilor de salarizare şi administrare de personal, însă sectoare precum construcţiile, restaurantele, hotelurile şi instituţiile publice sunt printre cele mai reticente la externalizarea salarizării.


„În construcţii şi HORECA sunt anumite plăţi salariale care se fac la gri-negru, iar în ceea ce priveşte domeniul public, totul vine de la lipsa de transparenţă în ceea ce priveşte nivelul salarial din anumite instituţii”, explică Bogdan Badea reticenţa acestor sectoare la astfel de servicii.

 

Beneficii şi riscuri în outsourcing-ul salarial

Printre beneficiile majore în outsourcing-ul salarial se numără externalizarea riscului, deoarece furnizorii îşi asumă orice eroare ce poate apărea în timp, stabilirea clară a termenelor de răspuns şi rezolvare a solicitărilor din partea instituţiilor de control, ceea ce nu există în cazul unui departament intern, accesul la consultanţă şi la toate informaţiile de natură legislativă, precum şi update-uri la aplicaţiile software, care cad în sarcina furnizorului.
În ceea ce priveşte riscurile externalizării serviciilor, printre acestea se numără decalajul de timp între necesităţile de business şi informaţiile oferite de furnizori, deoarece o mare parte dintre aceştia nu vin cu abordări proactive pentru managementul companiei beneficiare şi se limitează doar la prelucrarea informaţiilor istorice. Un alt risc este lipsa accesului la informaţiile ce privesc în mod direct salarizarea, nu toţi furnizorii din domeniu oferind acces beneficiarilor la soluţiile software utilizate, astfel încât companiile să poată accesa în timp real informaţiile din baza de date.


„Printre cele mai  mari riscuri se numără lipsa unei asigurări de malpraxis pentru eventualele erori în livrarea serviciilor, care pot aduce daune beneficiarilor, mulţi dintre furnizorii prezenţi pe piaţa locală neoferind şi această facilitate clienţilor”, a precizat Bogdan Badea.

Primary Sidebar

<< Inapoi la sectiunea de NOUTATI
E-mail

Footer

Despre Accace Romania

Accace Romania a fost infiintata in 2007, in Bucuresti. Intelegand nevoia clientilor nostri de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, ne-am dezvoltat intr-un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare. In prezent, oferim servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. La nivel de grup, dispunem de experienta a peste 600 de specialisti in gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scara mica si mare, avand un portofoliu cu peste 2.000 de clienti din diverse industrii.

Despre Accace Circle

Accace opereaza, pe plan international, ca Accace Circle, o comunitate de business formata din consultanti si furnizori de servicii BPO, care asigura clientilor sai o experienta unificata, personalizata si de inalta calitate. Acoperind aproape 40 de locatii prin intermediul celor peste 2.000 de profesionisti, sprijinim peste 10.000 de clienti, in mare parte companii locale si internationale din topul Fortune 500 si procesam cel putin 170.000 de fluturasi de salariu pe luna la nivel global.

Locatii globale | Accace Circle

Portofoliu servicii

Contabilitate si raportare
Salarizare si administrare de personal
Consultanta fiscala
Consultanta juridica
Consultanta corporate
Consultanta tranzactii

Portaluri online

Portal contabilitate
Portal salarizare si HR admin
Portal T&A
Portal consultanta

Ti-ar putea fi de ajutor

Contact si Locatii
Scrie-ne
Abonare newsletter
Noutati
Cariere
Evenimente


Alatura-te comunitatii noastre online

Facebook LinkedIn Youtube Instagram


Accace Circle

© Accace toate drepturile rezervate |  Disclaimer General | Disclaimer Stiri   |  Politica Cookies  |  Termeni si Conditii   |  Politica Accace privind GDPR

ACCES GRATUIT LA
SFATURI UTILE
EXPERTIZA DE SPECIALITATE

Afla in timp util care sunt cele mai importante schimbari ce ar putea sa-ti influenteze afacerea! Iti oferim GRATUIT acces la ultimele modificari legislative, analize si studii de caz, sfaturi utile, invitatii la evenimente, informatii despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct in inbox-ul tau.

Viziteaza sectiunea noastra de Noutati!

Avem nevoie doar de adresa ta de e-mail

Iti vom trimite doar informatii relevante pe care le vom considera de interes pentru tine, iar datele tale personale vor fi in siguranta, conform termenilor & conditiilor si politicii noastre privind GDPR.

Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor dumneavoastra. Prin accesarea acestui site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.