• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Email: romania.office@accace.com

Tel.: + 40 314 050 440

Contacteaza-ne
Abonare newsletter
  • Locatii
  • Websites
    • Website global (Engleza)
    • Website global (Germana)
    • Africa de Sud
    • Cehia
    • Germania
    • Ungaria
    • Polonia
    • Romania
    • Rusia
    • Slovacia
    • Ucraina
    • USA

Accace Romania

Companie de consultanta si externalizare servicii

  • Despre Noi
    • Cine suntem
    • Intalneste echipa noastra
    • Accace Circle
    • Responsabilitate sociala corporativa
  • Servicii
    • EXTERNALIZARE
    • Contabilitate si raportare
    • Portal online contabilitate
    • Salarizare si administrare de personal
    • Portal online salarizare si administrare de personal
    • Portal online Time & Attendence
    • CONSULTANTA
    • Consultanta fiscala
    • Consultanta juridica
    • Consultanta corporate
    • Consultanta in cadrul tranzactiilor
    • Portal online consultanta
  • COVID-19
  • Cariere
    • Oportunitati cariera
    • Cine suntem
    • Povesti de succes
    • Valorile noastre
    • Cum ne pasa
    • #accacelife
    • Voluntariat
  • Noutati
  • Evenimente
  • Locatii

TULIP – inca un pas catre unificarea proceselor de business (Press Release)

7 apr. 2014

Intr-o lume in care preferintele consumatorilor sunt guvernate de un stil de viata alert si un numar tot mai mare de solutii tehnologice dezvoltate pentru a sprijini acest stil, obtinerea unui avantaj competitiv prin simplitate a devenit noua cerinta esentiala pentru orice companie. Sprijinind ideea ca in spatele oricarei afaceri de succes se afla o serie de procese de business bine concepute si implementate, Accace lanseaza o platforma unica, ce reuneste toate procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane pe care o companie le are la nivel european.

Povestea TULIP

Cu origini in Europa Centrala si de Est, Accace a inceput, in perioada de expansiune, dezvoltarea unor solutii proprii pentru optimizarea fluxurilor de lucru, facilitand colaborarea cu clientii si partenerii de afaceri.|

Pe masura ce s-a dezvoltat si a deschis birouri noi, Accace a considerat ca este necesar sa aduca serviciile specifice de externalizare si consultanta chiar mai aproape de clienti. Astfel, a dezvoltat o platforma unica pentru gestionarea oricaror sarcini administrative legate de procesele de contabilitate si salarizare. Platforma a fost creata pornind de la sistemul electronic de gestionare a fluxurilor de lucru deja implementat de Accace, bazat pe cele mai recente tehnologii pentru gestionarea activitatilor de contabilitate si salarizare.
Prin urmare, TULIP a fost dezvoltata ca solutie pentru principalele probleme intalnite in cazul companiilor prezente in mai multe tari, din punct de vedere al legislatiilor locale, indiferent de dimensiunea companiei sau industria in care aceasta activeaza. Platforma se bazeaza pe anii de experienta pe care Accace ii are pe piata de outsourcing si consultanta si este conceputa pentru a gestiona cele mai frecvente probleme intalnite pe aceasta piata, cum ar fi livrarea datelor / documentatiei la timp, realizarea unui schimb de informatii sigur, asigurarea unui nivel ridicat de control asupra proceselor interne sau a claritatii fluxurilor de aprobare.
In plus, prin unificarea proceselor intr-o singura platforma, TULIP rezolva alte doua probleme majore cu care se confrunta in prezent companiile: costurile mari de implementare si dificultatea coordonarii furnizorilor la nivel de grup, oferind in schimb:

    • Servicii de administrare / scanare a documentelor;
    • Servere interne pentru gazduirea datelor / documentelor electronice;
    • Implementarea tehnologiei OCR;
    • Arhivare electronica;
    • Elimina necesitatea unui numar mare de angajati pentru introducerea si procesarea datelor.

„Cand tehnologia ne ofera atat de multe solutii pentru imbunatatirea si dezvoltarea afacerilor, nu avem nicio scuza pentru a continua sa irosim resursele financiare si umane necesare in  gestionarea proceselor interne si a documentelor,  sau sa ramanem la aceleasi practici utilizate anul trecut sau cu un an inainte. Numarul de solutii si furnizori/dezvoltatori din care o companie poate alege pentru a-si simplifica activitatea este coplesitor. Numarul mare de furnizori pe care o companie ii utilizeaza pentru gestionarea documentatiei si pentru procesarea si coordonarea proceselor de contabilitate, salarizare, resurse umane si taxe, numarul de solutii ERP implementate, etc., cresc nivelul costurilor si scad controlul managementului asupra activitatilor interne. De aceea, avantajul unic oferit de TULIP consta in posibilitatea de a optimiza activitatile de business prin simplificarea proceselor interne”, a declarat Jiří Majer, CEO Accace.

Viitorul nu a aratat niciodata mai simplu!

Asa cum sugereaza si logo-ul TULIP, viitorul este simplu atunci cand ai la dispozitie toate ,,straturile” afacerii intr-o singura platforma:

    • Activitati de back office eficientizate si coordonate la nivel global;
    • Flux unic de aprobare a proceselor de contabilitate, salarizare si HR;
    • Contabilitate automatizata;
    • Integrare cu orice solutie software terta;
    • Costuri reduse pentru a intra pe piete noi, pastrand lucrurile sub control;
    • Accesibilitate globala via niveluri de securitate personalizate.

„Cu ajutorul TULIP, ne-am propus sa schimbam conceptia gresita conform careia diferentele care apar intre procesele implementate local trebuie sa fie acceptate ca un rau necesar de catre companiile care isi desfasoara activitatea in mai multe tari din Europa. Ne concentram mai degraba pe simplificarea proceselor. TULIP permite o tranzitie usoara a operatiunilor pe pietele noi, prin mentinerea controlului asupra grupului de companii si incurajarea strategiei de dezvoltare ”, a adaugat Jiří Majer.

Download – TULIP – inca un pas catre unificarea proceselor de business (Press Release)

 

Tulipize your data!

www.tulipize.com

TULIP|Simply Future

Primary Sidebar

<< Inapoi la sectiunea de NOUTATI
E-mail

Footer

Despre Accace Romania

Accace Romania a fost infiintata in 2007, in Bucuresti. Intelegand nevoia clientilor nostri de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, ne-am dezvoltat intr-un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare. In prezent, oferim servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. La nivel de grup, dispunem de experienta a peste 600 de specialisti in gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scara mica si mare, avand un portofoliu cu peste 2.000 de clienti din diverse industrii.

Despre Accace Circle

Accace opereaza, pe plan international, ca Accace Circle, o comunitate de business formata din consultanti si furnizori de servicii BPO, care asigura clientilor sai o experienta unificata, personalizata si de inalta calitate. Acoperind aproape 40 de locatii prin intermediul celor peste 2.000 de profesionisti, sprijinim peste 10.000 de clienti, in mare parte companii locale si internationale din topul Fortune 500 si procesam cel putin 170.000 de fluturasi de salariu pe luna la nivel global.

Locatii globale | Accace Circle

Portofoliu servicii

Contabilitate si raportare
Salarizare si administrare de personal
Consultanta fiscala
Consultanta juridica
Consultanta corporate
Consultanta tranzactii

Portaluri online

Portal contabilitate
Portal salarizare si HR admin
Portal T&A
Portal consultanta

Ti-ar putea fi de ajutor

Contact si Locatii
Scrie-ne
Abonare newsletter
Noutati
Cariere
Evenimente


Alatura-te comunitatii noastre online

Facebook LinkedIn Youtube Instagram


Accace Circle

© Accace toate drepturile rezervate |  Disclaimer General | Disclaimer Stiri   |  Politica Cookies  |  Termeni si Conditii   |  Politica Accace privind GDPR

ACCES GRATUIT LA
SFATURI UTILE
EXPERTIZA DE SPECIALITATE

Afla in timp util care sunt cele mai importante schimbari ce ar putea sa-ti influenteze afacerea! Iti oferim GRATUIT acces la ultimele modificari legislative, analize si studii de caz, sfaturi utile, invitatii la evenimente, informatii despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct in inbox-ul tau.

Viziteaza sectiunea noastra de Noutati!

Avem nevoie doar de adresa ta de e-mail

Iti vom trimite doar informatii relevante pe care le vom considera de interes pentru tine, iar datele tale personale vor fi in siguranta, conform termenilor & conditiilor si politicii noastre privind GDPR.

Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor dumneavoastra. Prin accesarea acestui site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.