WEBINAR
Ce modificari trebuie aduse Regulamentului Intern al companiei in contextul COVID-19?
In contextul unor modificari numeroase cu impact pe legislatia muncii, este necesar ca Regulamentul Intern al companiei sa fie actualizat, astfel incat sa reflecte toate aceste schimbari.
In cadrul webinarului, vom dezbate provocarile managementului si ale departamentului de HR legate de cadrul legislativ actual si vom discuta modificarile necesare si relevante ce se impun a fi aduse Regulamentului Intern.
TEMATICA
- Notiuni introductive referitoare la Regulamentul Intern
- Modificari ce trebuie incluse in Regulamentul Intern in contextul declararii starii de alerta, al cadrului legislativ conex si alte modificari relevante impuse de schimbari legislative recente
INVITATI

Amalia Lincaru, Senior Associate Accace Romania, are experienta in consultanta privind diverse autorizari, aspecte comerciale si de dreptul muncii. Expertiza sa include ariile de drept societar, restructurari, contracte comerciale, litigii privind recuperarea debitelor si proceduri de insolventa, precum si consultanta asupra unor chestiuni de substanta ce decurg din activitatea zilnica. Inainte de a se alatura echipei, Amalia a asistat clienti din telecom si constructii in legatura cu provocarile curente si tranzactiile operationale.
MODERATOR

Laura Stefan, Managing Director, este responsabila pentru coordonarea echipei locale de profesionisti si pentru dezvoltarea unui portofoliu coeziv de clienti in Romania. Avand peste 20 de ani de experienta in industria serviciilor profesionale, Laura detine acreditari CECCAR, CCF si ACCA.
INREGISTRARE
Locurile disponibile sunt limitate, astfel ca inregistrarea se realizeaza prin completarea chestionarului. Inregistrarea este valida doar dupa confirmare.
Pentru intrebari, te rugam sa ne contactezi pe adresa marina.popescu@accace.com.
|
DESPRE ACCACE
Accace Romania a fost infiintata in 2007, in Bucuresti. Intelegand nevoia clientilor nostri de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, ne-am dezvoltat intr-un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare. In prezent, oferim servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. La nivel de grup, dispunem de experienta a peste 600 de specialisti in gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scara mica si mare, avand un portofoliu cu peste 2.000 de clienti din diverse industrii.
Accace opereaza, pe plan international, ca Accace Circle, o comunitate de business formata din consultanti si furnizori de servicii BPO, care asigura clientilor sai o experienta unificata, personalizata si de inalta calitate. Acoperind aproape 40 de locatii prin intermediul celor peste 2.000 de profesionisti, sprijinim peste 10.000 de clienti, in mare parte companii locale si internationale din topul Fortune 500 si procesam cel putin 170.000 de fluturasi de salariu pe luna la nivel global.
Mai multe despre noi: www.accace.ro | www.circle.accace.com
© Accace toate drepturile rezervate | Disclaimer General | Disclaimer Stiri | Politica Cookies | Termeni si Conditii | Politica Accace privind GDPR