Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Cariere
MISIUNEA noastră este de a ne sprijini clienții, colegii și partenerii să își atingă visurile, lăsând o amprentă pozitivă asupra lumii. Ghidați de valorile noastre puternice precum excelența, cooperarea, flexibilitatea, pasiunea, încrederea și implicarea, atingem succesul prin îndeplinirea unor obiective care implică mai mult decât realizările financiare.
„Apreciez calitatea comunicării și încurajez oamenii să iasă din zona lor de confort, să fie creativi. În Accace, poți găsi oricând sprijin din partea colegilor, însă vei avea întotdeauna libertatea de a fi tu însuți, de a face greșeli și a învăta din ele, de a propune schimbări și de a te orienta către ce îți place cu adevărat.
Consider că externalizarea, cel puțin, se deplasează în direcția automatizării, iar diferențiatorul major va fi reprezentat de capacitatea de a înțelege și analiza datele, precum și de a adopta o comunicare proactivă și o abordare consultativă în relația cu clienții.”
Dacă ești în căutare de noi provocări, Accace ar putea fi locul ideal pentru tine!
LAURA ȘTEFAN – Managing Director Accace România
Andreea Păun
De la început alături de Accace Romania
2008 – S-a alăturat echipei pe poziția de Payroll Accountant
2011 – A fost promovată ca Payroll Supervisor și de atunci se ocupă de un portofoliu divers de clienți, fiind la curent cu toate nouățile ce țin de legislația muncii
2022 – Dezvoltarea echipei a ajutat-o să evolueze către un nou rol, astfel că din anul 2022, Andreea devine Payroll Team Leader
2023 – La un an distanță, datorită rezultatelor obținute, Andreea promovează în anul 2023 in rolul de Payroll Manager, coordonând o echipă foarte bine pregatită care gestionează un portofoliu semnificativ de clienți, fiind la curent cu toate noutățile ce țin de legislația muncii
Ramona Șerban (Dascălu)
Evoluție rapidă în departamentul de contabilitate
2013 – A început activitatea ca Accountant
2014 – A fost promovată în poziția de Senior Accountant
2016 – După doar 2 ani, a fost promovată ca Accounting Supervisor
2019 – 3 ani mai târziu, implicarea Ramonei îi aduce binemeritatul rol de Accounting Team Leader
2021 – Din 2021, a urmat trecerea către rolul de Automation and Accounting Manager, coordonând cu succes o echipă de consultanți pe diferite nivele de senioritate
2024 – Din 2024, Ramona a devenit Senior Automation and Accounting Manager.
Andreea Gugu
De la Accountant la Accounting Supervisor în câțiva ani
2014 – S-a alăturat echipei în funcția de Accountant
2016 – A fost promovată ca Senior Accountant
2019 – A fost promovată în poziția de Accounting Supervisor
2023 – La 4 ani distanță, timp în care i s-a adaugat în palmares cel mai deosebit rol, cel de mamă, Andreea a revenit cu forțe proaspete, promovând în rolul de Accounting Team Leader
2024 – Un an mai târziu, Andreea promovează în rolul de Automation and Accounting Manager.
În perioadele în care au loc multe schimbări, suntem capabili să ne adaptăm, să le acceptăm și să ne identificăm cu ele.
Feedback-ul pozitiv din partea clienților și a superiorilor reprezintă o confirmare a calității pe care o livrăm.
Excelența presupune și dorința continuă de a îmbunătăți procesele interne și de a crește nivelul de eficiență.
Avem posibilitatea de a lucra din orice loc ne dorim și beneficiem de un program flexibil.
Suntem flexibili la schimbări și tindem spre digitalizare. Motto-ul nostru este: work smart, not hard!
Suntem dispuși să ieșim din zona de confort și să ne implicăm în proiecte care nu țin neapărat de domeniul nostru.
Când sunt implicați colegi din departamente diferite într-un proiect comun, reușim să ne coordonăm și să cooperăm pentru a livra calitate și a ne atinge obiectivele.
Împărtășim între noi informații și materiale utile pentru a fi mereu la curent cu noutățile legislative.
Creăm împreună strategii și stabilim pașii următori pentru îndeplinirea obiectivelor.
unem pasiune în ceea ce facem, astfel că reușim, cu sprijinul echipei, să negociem proiecte adiționale.
Găsim soluții inteligente pentru a finaliza cu succes chiar și sarcinile care nu par provocatoare.
Atunci când anticipăm o situație care ar putea influența pozitiv sau negativ activitatea unui client, suntem proactivi și îl informăm cu privire la aceasta.
Ne respectăm deadline-urile față de clienți și colegi.
Ne implicăm în proiecte de responsabilitate socială.
Ne ajutăm colegii atunci când au multe task-uri și deadline-uri scurte, pentru a finaliza la timp.
Nu încurajăm micromanagementul, ci acordăm libertate și avem încredere că ceilalți colegi sunt capabili să se descurce în diverse situații.
Ne întâlnim lunar pentru a discuta deschis despre noutăți interne, provocări legate de clienți, oportunități etc.
Legăm prietenii, pentru că pornim cu încredere de la primul salut.
17 ani
De la înființarea în România
140
Angajați
33 ani
Media de vârstă
75
Cititori activi Bookster
24,000
Căni de cafea și ceai de-a lungul anului