Cariere

Împreună lucrăm, ne distrăm, sărbătorim
  • Categorie

  • Nivel experiență

  • Locație

Cine suntem

MISIUNEA noastră este de a ne sprijini clienții, colegii și partenerii să își atingă visurile, lăsând o amprentă pozitivă asupra lumii. Ghidați de valorile noastre puternice precum excelența, cooperarea, flexibilitatea, pasiunea, încrederea și implicarea, atingem succesul prin îndeplinirea unor obiective care implică mai mult decât realizările financiare.

„Apreciez calitatea comunicării și încurajez oamenii să iasă din zona lor de confort, să fie creativi. În Accace, poți găsi oricând sprijin din partea colegilor, însă vei avea întotdeauna libertatea de a fi tu însuți, de a face greșeli și a învăta din ele, de a propune schimbări și de a te orienta către ce îți place cu adevărat.

Consider că externalizarea, cel puțin, se deplasează în direcția automatizării, iar diferențiatorul major va fi reprezentat de capacitatea de a înțelege și analiza datele, precum și de a adopta o comunicare proactivă și o abordare consultativă în relația cu clienții.”

Dacă ești în căutare de noi provocări, Accace ar putea fi locul ideal pentru tine!

LAURA STEFAN – Managing Director Accace Romania

Povești de succes

Andreea Păun

De la început alături de Accace Romania

Citește despre povestea Andreei

2008 – S-a alăturat echipei pe poziția de Payroll Accountant

2011 – A fost promovată ca Payroll Supervisor și de atunci se ocupă de un portofoliu divers de clienți, fiind la curent cu toate nouățile ce țin de legislația muncii

2022 – Dezvoltarea echipei a ajutat-o să evolueze către un nou rol, astfel că din anul 2022, Andreea devine Payroll Team Leader 

2023 – La un an distanță, datorită rezultatelor obținute, Andreea promovează în anul 2023 in rolul de Payroll Manager, coordonând o echipă foarte bine pregatită care gestionează un portofoliu semnificativ de clienți, fiind la curent cu toate noutățile ce țin de legislația muncii

Ramona Șerban (Dascălu)

Evoluție rapidă în departamentul de contabilitate

Citiți despre povestea Ramonei

2013 – A început activitatea ca Accountant

2014 – A fost promovată în poziția de Senior Accountant

2016 – După doar 2 ani, a fost promovată ca Accounting Supervisor

2019 – 3 ani mai târziu, implicarea Ramonei îi aduce binemeritatul rol de Accounting Team Leader

2021 – Din 2021, a urmat trecerea către rolul de Automation and Accounting Manager, coordonând cu succes o echipă de consultanți pe diferite nivele de senioritate

Andreea Gugu

De la Accountant la Accounting Supervisor în câțiva ani

Citește despre povestea Andreei

2014 – S-a alăturat echipei în funcția de Accountant

2016 – A fost promovată ca Senior Accountant

2019 – A fost promovată în poziția de Accounting Supervisor

2023 – La 4 ani distanță, timp în care i s-a adaugat în palmares cel mai deosebit rol, cel de mamă, Andreea a revenit cu forțe proaspete, promovând în rolul de Accounting Team Leader 

Cum trăim valorile în viața de zi cu zi

EXCELENȚĂ

În perioadele în care au loc multe schimbări, suntem capabili să ne adaptăm, să le acceptăm și să ne identificăm cu ele.

Feedback-ul pozitiv din partea clienților și a superiorilor reprezintă o confirmare a calității pe care o livrăm.

Excelența presupune și dorința continuă de a îmbunătăți procesele interne și de a crește nivelul de eficiență.

FLEXIBILITATE

Avem posibilitatea de a lucra din orice loc ne dorim și beneficiem de un program flexibil.

Suntem flexibili la schimbări și tindem spre digitalizare. Motto-ul nostru este: work smart, not hard!

Suntem dispuși să ieșim din zona de confort și să ne implicăm în proiecte care nu țin neapărat de domeniul nostru.

COOPERARE

Când sunt implicați colegi din departamente diferite într-un proiect comun, reușim să ne coordonăm și să cooperăm pentru a livra calitate și a ne atinge obiectivele.

Împărtășim între noi informații și materiale utile pentru a fi mereu la curent cu noutățile legislative.

Creăm împreună strategii și stabilim pașii următori pentru îndeplinirea obiectivelor.

PASIUNE

unem pasiune în ceea ce facem, astfel că reușim, cu sprijinul echipei, să negociem proiecte adiționale.

Găsim soluții inteligente pentru a finaliza cu succes chiar și sarcinile care nu par provocatoare.

Atunci când anticipăm o situație care ar putea influența pozitiv sau negativ activitatea unui client, suntem proactivi și îl informăm cu privire la aceasta.

IMPLICARE

Ne respectăm deadline-urile față de clienți și colegi.

Ne implicăm în proiecte de responsabilitate socială.

Ne ajutăm colegii atunci când au multe task-uri și deadline-uri scurte, pentru a finaliza la timp.

ÎNCREDERE

Nu încurajăm micromanagementul, ci acordăm libertate și avem încredere că ceilalți colegi sunt capabili să se descurce în diverse situații.

Ne întâlnim lunar pentru a discuta deschis despre noutăți interne, provocări legate de clienți, oportunități etc.

Legăm prietenii, pentru că pornim cu încredere de la primul salut.

Cum ne arătăm grija față de colegii noștri

Învățare și dezvoltare

  • Proces de on-boarding bine structurat și personalizat în funcție de poziție
  • Mentor dedicat care va fi alături de tine în primele săptămâni de Accace sau imediat după ce ai fost promovat
  • Portofoliu de proiecte provocatoare care te vor ajuta să îți dezvolți diverse competențe
  • Cursuri de limba engleză în timpul programului de lucru pentru a-ți îmbunătăți competența lingvistică
  • Traininguri profesionale pentru îmbunătățirea competențelor soft și hard
  • Suport privind obținerea unor specializări cum ar fi ACCA și CECCAR
  • Cooperare zilnică și împărtășirea cunoștințelor între departamente
  • Posibilitatea de a călători și de a acumula experiență de la celelalte sucursale

Managementul performanței

  • Feedback constructiv oferit periodic pentru a-ți asigura un viitor de succes
  • Discuții trimestriale de evaluare pentru a-ți revizui performanța și a stabili obiective care să îți dezvolte cariera
  • Metodologia OKR pentru a-ți permite să îți menții progresul și obiectivele pe tot parcursul anului
  • Posibilitatea unei creșteri profesionale rapide și a unei promovări care să reflecte performanța ta
  • Posibilitatea de a schimba parcursul profesional sau de a încerca o nouă profesie
  • Open Book Management și transparență

Beneficii și recunoașterea meritelor

  • Reevaluarea periodică a salariului pe baza performanțelor tale
  • Sistem de bonusuri care reflectă rezultatele companiei
  • Bonus de recomandare a unui nou membru al echipei
  • Bonus de recomandare a unui nou client pentru extinderea portofoliului de clienți
  • Pachet atractiv de beneficii care reflectă valorile tale

Viața în accace

  • Oportunitatea de a te implica În proiecte de CSR și în nenumărate activități de voluntariat
  • Open door policy pentru a-ți face vocea auzită
  • Abordare individuală pentru a-ți oferi libertatea de a fi tu însuți
  • Program de lucru flexibil care să se potrivească cu stilul tău de viață
  • Fără monitorizarea agendei, deoarece rezultatele sunt cele care contează
  • Posibilitatea de a-ți lua home office
  • O gamă extinsă de proiecte interne, dezvoltate sub formă de gamificare, pentru a consolida spiritul de echipă și a încuraja relațiile de prietenie
  • Diverse workshop-uri legate de subiecte de interes – atât pentru dezvoltarea profesională, cât și pentru cea personală
  • Numeroase evenimente de Teambuilding pentru a sărbători împreună reușitele noastre

Cum arată #accacelife în cifre

17 ani

De la înființarea în România

140

Angajați

33 ani

Media de vârstă

70

Cititori activi Bookster

24,000

Căni de cafea și ceai de-a lungul anului

map-markercoffee-cupcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram