Tehnologie avansata pentru servicii de consultanta imbunatatite
Portalul nostru online, dezvoltat intern, iti ofera un canal eficient si sigur de comunicare si schimb de documente, imbunatatind, astfel, experienta utilizatorului in raport cu serviciile noastre de consultanta.
Platforma cloud permite administratorilor specifici si altor angajati accesul la informatii relevante printr-o interfata prietenoasa. Toate datele si documentele vor fi consolidate intr-o singura locatie securizata, avand diferite niveluri de acces.
Utilizatorii portalului nu intampina limitari. Platforma online poate fi utilizata pentru toate serviciile de consultanta si pentru orice tip de proiect – de la declaratii fiscale si alte servicii fiscale administrative (compliance) pana la consultanta in cadrul tranzactiilor (fuziuni si achizitii, consolidari, due diligence, preturi de transfer).
Comunicare sigura, eficienta si transparenta pentru servicii de consultanta online
- Usor de utilizat si complet paperless, portalul online de consultanta poate ajuta la standardizarea proceselor importante din cadrul companiei, la reducerea erorilor si la imbunatatirea anumitor capacitati de raportare
- Serviciile de consultanta pot fi accesate oricand si de oriunde, de pe o varietate de dispozitive mobile
- Nivelul de productivitate si comunicare va creste, intrucat angajatii vor petrece mai putin timp sa caute informatiile de care au nevoie
- Toate termenele vor fi respectate, sarcinile finalizate, documentele si inregistrarile pregatite si aprobate

Managementul fisierelor
Toate documentele incarcate in portal – fara limitare de dimensiune si format – pot fi sortate, filtrate, vizualizate, partajate sau descarcate oricand si de oriunde. Toate actiunile de acces pot fi urmarite prin jurnalele de activitate; drepturile de acces ale utilizatorului si fluxurile de lucru pot fi atribuite pentru un singur document sau pentru categorii de documente diferite. Primesti notificari imediate cu privire la accesari si actiuni finalizate.
Formulare online
Toate formularele personalizate pot fi configurate direct in portal pentru a colecta datele si informatiile necesare pentru pregatirea declaratiilor fiscale sau a documentelor legale. Asigura-te ca toate politicile fiscale ale companiei si cerintele de conformitate au fost pregatite, aprobate si inregistrate electronic in timp util.
Suport telefonic si online
Orice serviciu de consultanta ad-hoc poate fi furnizat in mod eficient prin intermediul liniei de asistenta incorporata. Poti urmari fluxurile de lucru, atribui sarcini, urmari statusul lor si gestiona termenele de raspuns, datorita unui sistem integrat de alerta prin e-mail.
Functii de securitate
Evitarea breselor de securitate a fost una dintre prioritatile echipei noastre interne de IT. Tehnologia folosita asigura protectia tuturor datelor, blocarea accesului neautorizat, precum si prevenirea si identificarea furtului si a altor infractiuni informatice.