Furnizarea serviciilor și procesele noastre sunt susținute de soluții IT inovatoare și inteligente, combinând cunoștințele noastre vaste în domeniul BPO și al consultanței cu cele mai recente tehnologii tip cloud. Accace are propria echipă de dezvoltare internă, ceea ce oferă un avantaj unic în rezolvarea eficientă a cerințelor clienților, fără a mai fi necesar să apelăm la părți terțe pentru cerințe speciale sau pentru sisteme personalizate. Scopul nostru este de a oferi soluții automatizate, eficientizate și pe deplin conforme, care garantează transparența datelor, acuratețea, securitatea și liniștea că toate necesitățile afacerii dumneavoastră sunt îndeplinite în cel mai eficient și convenabil mod posibil.
DESCOPERĂ SOLUȚIILE NOASTRE
PORTAL ONLINE DE CONTABILITATE
De la gestionarea inteligentă a documentelor și a fluxurilor de lucru personalizate până la automatizarea procesării și raportare în timp real: toate pe o singură platformă online. Tehnologia noastră online vă ajută să vă digitalizați documentele contabile și fluxurile de lucru, să vă gestionați mai eficient facturile de achiziție, să urmăriți în timp real situația financiară a companiei dvs. și să conectați portalul direct la software-ul dvs. de contabilitate.
PORTAL ONLINE SALARIZARE ȘI HR ONLINE
Datorită funcției de tip self-service convenabile, portalul nostru online de salarizare și de administrare de personal permite angajaților și echipelor de resurse umane să gestioneze pe cont propriu numeroase sarcini – într-un mediu sigur, ușor de utilizat și online, Prin intermediul unei singure interfețe puteți avea grijă de schimbul de date despre salarii, de distribuirea fluturașilor de salarii, datele angajaților, beneficiile, călătoriile de afaceri, raportarea și arhivarea datelor.
PORTAL ONLINE PENTRU MANAGEMENTUL TIMPULUI ȘI PREZENȚEI ANGAJAȚILOR
Portal online pentru managementul timpului si prezentei angajatilor
Instrumentul nostru flexibil pentru managementul timpului si prezentei angajatilor respectă pe deplin legislația locală legată de programul de lucru, orele suplimentare, concediu, GDPR. Portalul nostru online nu are limitări în ceea ce privește personalizarea conturilor utilizatorilor si poate fi ajustat in functie de nevoile interne ale companiei.
PORTAL ONLINE DE CONSULTANȚĂ
Portalul nostru online de consultanță reprezintă un canal eficient si sigur de comunicare și schimb de documente, putând fi folosit pentru toate serviciile de consultanță și pentru orice tip de proiect. Prin intermediul portalului beneficiați de: schimb instantaneu de documente, arhivare, fluxuri personalizate de lucru și de aprobare, formulare fiscale și juridice online, linie de asistență.