POVESTEA NOASTRA
Accace a fost infiintata in 2006 ca o firma locala de contabilitate, cu 34 de angajati. Inca de la inceput, am observat nevoia clientilor nostri de a avea toate procesele interne gestionate de un singur furnizor, nevoie care ne-a modelat, de altfel, urmatorii pasi si focusul companiei.
Dupa aproape 15 ani pe piata, Accace s-a dezvoltat intr-un furnizor complet si inovator de BPO si consultanta, cu aproape 600 de specialisti si peste 2.000 de clienti la nivel international.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii. Ghidati de valorile noastre puternice precum excelenta, cooperarea, flexibilitatea, pasiunea, increderea si implicarea, atingem succesul prin indeplinirea unor obiective care implica mai mult decat realizarile financiare.
CARE ESTE POVESTEA NUMELUI „ACCACE”?
Numele nostru, Accace, citit [əkeɪs], reprezinta un tribut adus etapei de inceput, cand am pornit la drum ca o simpla firma de contabilitate. Accace provine de la “accounting ace” si demonstreaza ambitia noastra timpurie de a deveni „asul“ pe piata.
VIDEO IN CURAND
Click sau mentine mouse-ul deasupra fiecarei pictograme pentru a citi mai multe despre aspectele care te intereseaza.
ABORDAREA NOASTRA ECHILIBRATA FATA DE STAKEHOLDERI
Ce reprezinta „stakeholderii” in Accace?
Prin definitie, stakeholderii se refera la o persoana, un grup sau o organizatie care pot afecta sau pot fi afectate de actiunile, obiectivele si politicile companiei. In ochii nostri, exista 4 grupuri principale de stakeholderi care fac din Accace compania care este astazi si acestea sunt:
Toti stakeholderii joaca un rol egal in ecosistemul Accace!
De ce egal? Deoarece fiecare dintre aceste grupuri reprezentative este vital pentru strategia noastra si este influentat – in mod egal – de dinamica celorlalte grupuri.
CE NE RECOMANDA
Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
- Suntem increzatori in intelegerea nevoilor clientilor nostri, descoperind solutii personalizate si nu standard
- Valoarea adaugata se datoreaza experientei solide pe care expertii nostri o au atat la nivel local, cat si pe plan international
- Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane
- Nivelul nostru ridicat de automatizare a serviciilor oferite garanteaza un grad ridicat de precizie
- Avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi
- Raportam in mod eficient atat catre managementul local, cat si catre cel regional, introducand un nivel de control care permite gestionarea in siguranta a operatiunilor externe ale clientilor nostri
- Detinem certificare pentru sistemul de management al securitatii informatiei conform ISO 27001:2013, managementul calitatii conform ISO 9001:2015 si managementul mediului conform ISO 14001:2015.