De la gestionarea inteligenta a documentelor si a fluxurilor de lucru personalizate pana la automatizarea procesarii si raportare in timp real: toate pe o singura platforma online
Automatizarea a devenit un cuvant-cheie in ultimii ani, aducand beneficii semnificative si in aria contabilitatii. Daca este utilizata corect, automatizarea poate creste nivelul de productivitate al departamentului financiar, eliminand din rutina zilnica de lucru sarcinile care consuma resurse majore. Drept urmare, echipele financiar-contabile vor dispune de mai mult timp pentru a se concentra pe proiecte cu prioritate sporita.
Accace a reusit sa foloseasca tehnologia dezvoltata intern pentru a raspunde nevoilor clientilor nostri, imbunatatind experienta generala a acestora prin implicarea directa cu portalul de contabilitate online. Am preferat sa dezvoltam o noua tehnologie de la 0, aspect care ne-a oferit un avantaj unic, deoarece nu depindem de alti terti pentru cerintele portalului nostru.
Te sprijinim sa automatizezi procesele contabile
Platforma noastra online a fost conceputa pentru a simplifica, automatiza si eficientiza procesele legate de contabilitate, pentru a reduce documentele fizice si erorile aferente, pentru a controla mai bine procedurile, pentru a creste transparenta asupra fluxurilor de lucru si pentru a gestiona sarcinile intr-un mediu cloud sigur si cu o interfata prietenoasa. Utilizatorii nostri nu intampina limitari, deoarece portalul este accesibil 24/7 de pe orice dispozitiv.
Gestioneaza documentele contabile si fluxurile de lucru cu usurinta
Multe companii doresc, in prezent, sa renunte la documentele fizice si cauta instrumentul potrivit pentru a facilita schimbul electronic. Intrucat in majoritatea companiilor consumul de hartie este foarte ridicat, alegerea unui sistem fiabil si scalabil de gestionare a documentelor este esentiala pentru eficientizarea si automatizarea fluxurilor de lucru.
Platforma noastra poate asigura o performanta globala mai buna, intrucat vei stoca si organiza documentele contabile ale companiei in cloud. Permisiunile de acces, procedurile de backup si protectia datelor fac parte din solutia noastra online.
Modulul nostru File Manager ofera numeroase avantaje:
- Navigarea rapida si usoara incepe cu interfata personalizata de client
- Structura flexibila a folderelor, in baza politicilor interne ale companiei si a cerintelor de raportare
- Fluxuri de lucru cu acces predefinit si jurnale de activitate detaliate per utilizator, document sau folder
- Incarcarea si exportarea documentelor contabile indiferent de format, fara restrictii de dimensiune
- Sau digitalizarea completa a documentelor, prin intermediul unui scaner cu integrare OCR si sistem de validare web-based
- Notificari cu privire la sarcinile finalizate si in asteptare
- Toate datele accesibile intr-o arhiva cloud, prin roluri alocate si drepturi de acces limitate
Gestionarea facturilor poate fi complet paperless
Prin intermediul portalului nostru online de contabilitate, poti accesa cu usurinta urmatoarele functii:
- Creezi si urmaresti fiecare dintre facturile companiei tale prin fluxurile de lucru alocate
- Echipa de contabilitate Accace poate primi facturi de la furnizorii tai direct prin EDI ((Electronic Data Interchange) sau prin orice alta cale electronica, astfel ca nu mai este nevoie sa scanezi documentele fizice si sa le incarci pe platforma. La sfarsit, va trebui doar sa le aprobi online
- Urmaresti in timp real statusul facturilor
- Ai acces la casa de marcat, unde poti vedea toate achizitiile platite in numerar sau cu cardul
- Arhiva electronica a facturilor, cu diverse optiuni de navigare si filtrare, accesibile in cloud 24/7
- Nu ratezi niciodata un termen-limita cu sistemul de notificare integrat prin e-mail
Verifica oricand situatia financiara a companiei tale
Prin utilizarea portalului online, Accace va prelucra datele contabile in timp real si iti va oferi actualizari si rapoarte imediate despre situatia financiara a companiei tale. Pentru intrebari specifice, exista, de asemenea, o functie de cautare incorporata, care poate fi accesata oricand si care ofera o navigare facila.
Mai exact, portalul nostru online de contabilitate ofera:
- Prezentarea generala a tuturor soldurilor contului
- Rapoarte in timp real privind platile restante si platile efectuate
- Prezentarea generala a situatiei financiare bazata pe KPI predefiniti
- Rapoarte despre tendinte si anomalii in structura costurilor si veniturilor
- Accesul la orice rapoarte si statistici suplimentare ale companiei
Conectare in timp real cu software-ul contabil intern si cu solutiile ERP
Portalul nostru online poate deveni o singura interfata pentru procesele de contabilitate, datorita integrarii directe cu sistemul ERP. Deoarece conexiunea se realizeaza in faza premergatoare procesarii, vei putea verifica starea de procesare a documentelor deja aprobate si incarcate in sistemul tau contabil. Ne putem conecta direct la mai multe sisteme ERP cunoscute, precum Microsoft NAV, SAP, Asseco Helios, Asseco Spin si altele.
Securitate deplina
Securitatea este o problema critica pentru toti clientii Accace, in special in epoca actuala, cand atacurile cibernetice devin din ce in ce mai sofisticate. Pentru a combate aceste amenintari, portalul online Accace a fost proiectat folosind cele mai bune arhitecturi de securitate. Accace are, de asemenea, o echipa interna de experti IT, care detin expertiza pentru respectarea standardelor de securitate ale companiei tale.