Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Consultanta » Portal online consultanta » Page 3
Portalul nostru online, dezvoltat intern, iti ofera un canal eficient si sigur de comunicare si schimb de documente, imbunatatind, astfel, experienta utilizatorului in raport cu serviciile noastre de consultanta.
Platforma cloud permite administratorilor specifici si altor angajati accesul la informatii relevante printr-o interfata prietenoasa. Toate datele si documentele vor fi consolidate intr-o singura locatie securizata, avand diferite niveluri de acces.
Primesti sfaturi oricand, printr-o interfata user-friendly personalizata, folosind orice tip de dispozitiv mobil
Creezi formulare, atribui sarcini, definesti fluxuri de lucru si urmaresti statusul tuturor actiunilor din cloud
Termenele sunt respectate si sarcinile finalizate, iar documentele pregatite si depuse la timp
Utilizatorii portalului nu intampina limitari. Platforma online poate fi utilizata pentru toate serviciile de consultanta si pentru orice tip de proiect – de la declaratii fiscale si alte servicii fiscale administrative (compliance) pana la consultanta in cadrul tranzactiilor (fuziuni si achizitii, consolidari, due diligence, preturi de transfer).
Utilizezi portalul online pentru orice tip de proiect: compliance, M&A, due diligence, preturi de transfer etc.
Folosesti formulare personalizate pentru a colecta datele necesare pregatirii declaratiilor fiscale sau a documentelor legale
Departamentele noastre de taxe & corporate sunt mereu pregatite pentru a-ti oferi sprijin
Consolidezi documentelor intr-un mediu securizat, fara limite de dimensiune si format
Proiecteaza-ti propriile fluxuri de lucru si urmareste toate actiunile cu ajutorul jurnalelor de activitate si al notificarilor prin e-mail
Toate documentele incarcate in portal – fara limitare de dimensiune si format – pot fi sortate, filtrate, vizualizate, partajate sau descarcate oricand si de oriunde. Toate actiunile de acces pot fi urmarite prin jurnalele de activitate; drepturile de acces ale utilizatorului si fluxurile de lucru pot fi atribuite pentru un singur document sau pentru categorii de documente diferite. Primesti notificari imediate cu privire la accesari si actiuni finalizate.
Toate formularele personalizate pot fi configurate direct in portal pentru a colecta datele si informatiile necesare pentru pregatirea declaratiilor fiscale sau a documentelor legale. Asigura-te ca toate politicile fiscale ale companiei si cerintele de conformitate au fost pregatite, aprobate si inregistrate electronic in timp util.
Orice serviciu de consultanta ad-hoc poate fi furnizat in mod eficient prin intermediul liniei de asistenta incorporata. Poti urmari fluxurile de lucru, atribui sarcini, urmari statusul lor si gestiona termenele de raspuns, datorita unui sistem integrat de alerta prin e-mail.
Evitarea breselor de securitate a fost una dintre prioritatile echipei noastre interne de IT. Tehnologia folosita asigura protectia tuturor datelor, blocarea accesului neautorizat, precum si prevenirea si identificarea furtului si a altor infractiuni informatice.