Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Închiderea exercițiului financiar vine cu obligații tehnice care pot impacta direct acuratețea raportărilor și expunerea fiscală a companiei. În acest webinar, experții Accace România vor prezenta pe scurt cele mai importante aspecte contabile și fiscale privind inventarierea patrimoniului și închiderea corectă a anului financiar.
Webinarul acoperă:
• obligațiile legale privind inventarierea și documentele necesare
• tratamente contabile și fiscale pentru plusuri și minusuri de inventar
• evaluarea imobilizărilor, stocurilor, creanțelor și datoriilor
• ajustări de valoare, deductibilitate și riscuri fiscale
• aspecte critice pentru raportările anuale și pentru controlul intern
Evenimentul se adresează managerilor și liderilor financiari care coordonează procesele de final de an și au nevoie de claritate, rigurozitate și siguranță în aplicarea cerințelor legale.
Webinarul va avea loc joi, 11 decembrie, între 11:00 – 12:00 și va fi susținut în limba română.
PARTEA I: Pregătirea închiderii exercițiului financiar
PARTEA II: Inventarierea generală a patrimoniului – aspecte contabile și fiscale
PARTEA III: Alte aspecte
Sesiune Q&A

Eugen Bursuc este profesionist cu o experiență de aproape 20 de ani în industria de consultanță, fiind implicat de-a lungul timpului în proiecte variate pentru clienți din diverse industrii precum distribuție, retail, pharma, energie, FMCG, real estate, transport și logistică, consultanță.
În 2022 s-a alăturat echipei Accace România ca New Business and Accounting Manager, iar din septembrie 2024 ocupă rolul de Accounting Director, urmărind creșterea portofoliului de clienți și a echipei de profesioniști care îi deservesc.

Nicoleta Ionescu are o experiență de aproximativ 20 ani în domeniul contabilității si este membru CECCAR din 2018. Din 2022 este în echipa Accace România, ocupând în prezent poziția de Accounting Team Leader.
Nicoleta susține în mod regulat traininguri interne pe diverse teme financiar-contabile. Din 2023, Nicoleta s-a alăturat echipei de traineri din cadrul programului de ucenicie YoDA powered by Accace.
Webinarul este gratuit, însă locurile disponibile sunt limitate, astfel că înregistrarea se realizează prin completarea formularului. Înregistrarea este validă doar după confirmarea pe care o veți primi pe adresa de e-mail comunicată. Pentru întrebări suplimentare, te rugăm să ne contactezi pe adresa .