Payroll Team Leader

Din păcate, această poziție nu mai este disponibilă! Poți vizualiza poziții similare în lista noastră de oportunități curente.

„Profesia unui lider este sa creasca alti lideri”— Robin Sharma.
Ne-am dori ca viitorul nostru Team Leader sa reuseasca sa vada oportunitatile in cadrul echipelor pe care le va coordona, dar si sa aiba un know-how puternic in domeniul salarizarii.
Daca iti doresti sa lucrezi alaturi de colegi profesionisti si prietenosi, nu mai sta pe ganduri si hai sa iti povestim mai multe despre cum ar arata rolul tau.

Ce implica pozitia ta

  • Coordonarea proiectelor alocate si a echipei de specialisti care gestioneaza proiectele respective
  • Monitorizarea periodica a productivitatii proiectelor si a eficientei echipei, propunand si implementand imbunatatiri pentru cresterea acestora
  • Stabilirea obiectivelor echipei in concordanta cu obiectivele departamentului si monitorizarea realizarii acestora
  • Gestionarea procesului de evaluare a performantei membrilor echipei coordonate
  • Participarea la intocmirea planului de training a membrilor echipei
  • Oferirea consultantei in domeniul salarizarii si a resurselor umane pentru clientii repartizati
  • Participarea la proiecte de asistenta si de revizuire a calculului salarial, a dosarelor de personal, precum si la intocmirea corecta a unor documente de HR
  • Participarea la proiecte de implementare a programelor specifice domeniului
  • Monitorizarea integrarii in echipa a noilor colegi, asigurandu-se ca acestia si-au insusit cunostintele necesare care sa le confere autonomie in indeplinirea sarcinilor de serviciu
  • Asigurarea predarii la timp catre clientii alocati a rapoartelor si a documentelor necesare conform termenilor contractuali
  • Alocarea eficienta a proiectele in echipa si reevaluarea periodica a nevoii de a aduce colegi noi in gestionarea acestora

Ce ne dorim de la tine

  • Studii superioare finalizate
  • Atestari profesionale in domeniu recunoscute pe plan national/international (Expert legislatia muncii).
  • Minim 4 ani experienta in domeniul salarizarii si minim 3 ani experienta in coordonarea unei echipe
  • Cunostinte foarte bune de operare cu programe de salarizare si administrare a resurselor umane ( experinta in utilizarea DP Payroll reprezinta un plus)
  • Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare
  • Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office
  • Cunostinte avansate de limba engleza
  • Capacitate de a coordona si de a participa la formarea profesionala a membrilor echipei

Ce iti oferim

  • Job hibrid
  • Bonus anual in functie de performanta
  • Tichete de masa
  • Abonament medical la o clinica privata cu renume
  • Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
  • Concediu de studiu platit
  • Zile extra de concediu de odihna
  • Suport si dezvoltare continua din partea coordonatorului echipei, precum si de la ceilalti colegi cu un puternic background profesional
  • Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte externe
  • Abonament Bookster
  • Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Careers Romania – si fii parte din #accacelife!

Daca ti-am atras interesul, te rugam sa nu eziti in a ne contacta oricand pentru mai multe informatii despre pozitia disponibila si procesul de aplicare. Vom fi mai mult decat bucurosi sa iti oferim suport in continuare!

Trimite CV!

Jobs contact form

Împărtășiți acest loc de muncă

Cine primește CV-ul tău?

Irina Pocher-Cornea
Talent Recruiter
De ce îți va plăcea acest job

La Accace, ne propunem să creăm mai mult decât un simplu loc de muncă: noi construim o comunitate. Cultura noastră deschisă stimulează un mediu în care fiecare persoană se simte parte din echipă, suntem uniți prin valorile comune pe care le punem în practică zi de zi. Prin adoptarea unui management transparent, împuternicim echipa noastră să lucreze deschis, fiind ghidați de principii precum excelența, încrederea, colaborarea, implicarea, pasiunea și flexibilitatea. Alăturându-te nouă, vei face parte dintr-un ecosistem dinamic unde dezvoltarea ta este cultivată, creativitatea ta este valorizată, iar perspectivele tale unice contribuie la succesul comun. Dacă ești în căutarea unui mediu care încurajează colaborarea și dezvoltarea personală, ai ajuns exact unde trebuie. 

Descoperă mai multe despre munca la Accace
Cine va fi angajatorul tău
Accace a fost fondată în 2006 ca o firmă locală de contabilitate în Slovacia. În anul următor, a fost deschis și sediul din România. Încă de la început, am observat necesitatea clienților noștri de a avea procesele interne eficientizate printr-un singur furnizor de servicii externalizate, lucru care a modelat pașii noștri următori și focusul companiei. După mai mult de 17 ani pe piață, Accace s-a dezvoltat într-un furnizor inovator de BPO și consultanță deplină, implicând aproape 2.500 de profesioniști și oferind servicii la nivel internațional pentru peste 15.000 de clienți. Misiunea noastră este de a susține clienții, colegii și partenerii în îndeplinirea visurilor lor, lăsând în același timp o amprentă pozitivă asupra lumii. Ghidați de valorile noastre puternice de excelență, cooperare, flexibilitate, pasiune, încredere și dedicare, reușim să atingem obiective care implică mai mult decât realizări financiare.
Află mai multe despre noi
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram