Senior Accountant

Program: full-time
Contract: nedeterminat
Mod de lucru: Hibrid
Locație:
România
Data începerii: Cât mai curând
Limbi necesare: Română, Engleză
Acest anunț de angajare este disponibil și în :
engleză

„Accace este o companie dinamica si inovatoare, cunoscuta pentru furnizarea de servicii de outsourcing de inalta calitate. Punem pret pe munca in echipa, transparenta si dezvoltare continua. Ca parte a cresterii noastre, cautam un Contabil Senior experimentat si atent la detalii, care sa gestioneze operatiunile financiare ale patru companii.”

Adriana Codin – Head of Accounting | Mai multe despre Adriana

Ce implică poziția ta

  • Gestionarea și supravegherea operațiunilor zilnice ale echipei de contabilitate, asigurându-se că toate tranzacțiile financiare sunt realizate corect și la timp, în conformitate cu politicile companiei și cerințele legale
  • Coordonarea procesului de închidere de lună pentru respectarea termenelor stricte de raportare
  • Transmiterea rapoartelor către echipa de management, precum și analizarea eventualelor discrepanțe în vederea soluționării acestora 
  • Reconcilierea conturilor, pregătirea declarațiilor fiscale și a situațiilor financiare periodice
  • Pregătirea și monitorizarea cash-flow-ului, participarea la pregătirea bugetului și analizarea diferențelor dintre rezultatele actuale și buget/previziuni
  • Revizuirea și soluționarea discrepanțelor identificate în datele financiare prin elaborarea și implementarea planurilor de acțiune adecvate
  • Dezvoltarea abilităților echipei prin mentoring și training
  • Menținerea unei comunicări clare cu departamentele interne și externe pentru a asigura acuratețea și conformitatea proceselor financiare
  • Păstrarea relațiilor cu băncile, autoritățile fiscale și cele statistice și participarea activă la pregătirea diverselor rapoarte și declarații necesare acestor autorități
  • Colaborarea cu auditorii interni/externi, după caz

Ce ne dorim de la tine

  • Diplomă de licență în Contabilitate, Finanțe sau un domeniu similar (un master sau certificări precum CECCAR, ACCA reprezintă un plus)
  • Minim 5 ani de experiență în contabilitate, cu cel puțin 3 ani într-un rol de conducere
  • Cunoștințe despre mediul de afaceri internațional
  • Cunoștințe solide ale reglementărilor și standardelor contabile
  • Cunoștințe aprofundate ale legislației contabile și fiscale din România
  • Abilități avansate în utilizarea aplicațiilor MS Office
  • Foarte bune cunostințe de limba engleză
  • Cunoștințele despre Microsoft Dynamics 365 Business Central reprezintă un avantaj
  • Abilități foarte bune de analiză și rezolvare a problemelor, cu atenție la detalii
  • Abilități excelente de comunicare și leadership

Ce îți oferim

  • Program de lucru hibrid 
  • Tichete de masă 
  • Tichete culturale 
  • Abonament medical la o clinică privată 
  • Locație centrală și flexibilitatea programului de munca 
  • Concediu de studiu plătit 
  • Zile extra de concediu de odihnă 
  • Curs de engleză, traininguri interne, susținere financiară pentru diverse traininguri/conferințe externe 
  • Abonament Bookster 
  • Șansa de a te dezvolta și de a lucra alături de colegi prietenoși, cu un puternic background profesional 
  • Organizăm diverse evenimente interactive care ajută la destinderea atmosferei și la întărirea spiritului de echipă. Urmăreste pagina noastră de Facebook – Accace Careers Romania – și fii parte din #accacelife!

Dacă ți-am atras interesul, te rugăm să nu eziți să ne contactezi oricând pentru mai multe informații despre poziția disponibilă și procesul de aplicare. Vom fi mai mult decât bucuroși să îți oferim suport în continuare!

Trimite CV!

Jobs contact form

Împărtășiți acest loc de muncă

Cine primește CV-ul tău?

Irina Pocher-Cornea
Talent Recruiter
De ce îți va plăcea acest job

La Accace, ne propunem să creăm mai mult decât un simplu loc de muncă: noi construim o comunitate. Cultura noastră deschisă stimulează un mediu în care fiecare persoană se simte parte din echipă, suntem uniți prin valorile comune pe care le punem în practică zi de zi. Prin adoptarea unui management transparent, împuternicim echipa noastră să lucreze deschis, fiind ghidați de principii precum excelența, încrederea, colaborarea, implicarea, pasiunea și flexibilitatea. Alăturându-te nouă, vei face parte dintr-un ecosistem dinamic unde dezvoltarea ta este cultivată, creativitatea ta este valorizată, iar perspectivele tale unice contribuie la succesul comun. Dacă ești în căutarea unui mediu care încurajează colaborarea și dezvoltarea personală, ai ajuns exact unde trebuie. 

Descoperă mai multe despre munca la Accace
Cine va fi angajatorul tău
Accace a fost fondată în 2006 ca o firmă locală de contabilitate în Slovacia. În anul următor, a fost deschis și sediul din România. Încă de la început, am observat necesitatea clienților noștri de a avea procesele interne eficientizate printr-un singur furnizor de servicii externalizate, lucru care a modelat pașii noștri următori și focusul companiei. După mai mult de 17 ani pe piață, Accace s-a dezvoltat într-un furnizor inovator de BPO și consultanță deplină, implicând aproape 2.500 de profesioniști și oferind servicii la nivel internațional pentru peste 15.000 de clienți. Misiunea noastră este de a susține clienții, colegii și partenerii în îndeplinirea visurilor lor, lăsând în același timp o amprentă pozitivă asupra lumii. Ghidați de valorile noastre puternice de excelență, cooperare, flexibilitate, pasiune, încredere și dedicare, reușim să atingem obiective care implică mai mult decât realizări financiare.
Află mai multe despre noi
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram