Senior Implementation Consultant | Accounting Team

Din păcate, această poziție nu mai este disponibilă! Poți vizualiza poziții similare în lista noastră de oportunități curente.

„Cautam o persoana motivata, cu experienta, care sa puna pasiune in ceea ce face. Daca esti pregatit(a) sa lucrezi atat cu clienti internationali, cat si locali, locul tau este alaturi de noi, in echipa de contabilitate!”

Adriana Codin – Head of Accounting | Mai multe despre Adriana

Echipa de contabilitate este intr-un continuu proces de crestere, ceea ce a generat crearea unor roluri noi. Unul dintre acestea este rolul de Senior Implementation Consultant care presupune implicarea in dezvoltarea unor tehnici eficiente, o comunicare proactiva cu clientii nostri si preocuparea constanta de a imbunatati sistemele existente.

Daca esti o persoana analitica, cu abilitati tehnice si ai un background puternic in domeniul contabilitatii, poti fi chiar tu viitorul nostru coleg. ????

Ce implica rolul tau

  • Propune solutii de automatizare a proceselor de contabilitate si tax compliance si organizeaza modalitatile de realizare si implementare a acestora
  • Organizeaza si supervizeaza procesele de creare si implementare a proiectelor noi
  • Organizeaza procesul de infiintare a echipelor de suport pentru utilizarea software-urilor si aplicatiilor necesare desfasurarii activitatii departamentului de contabilitate, precum si identificarea unor solutii de suport, unde este necesar
  • Asista clientii in implementarea SAF-T
  • Testeaza aplicatii IT si prezinta concluzii si eventuale solutii de imbunatatire a acestora
  • Organizeaza training-uri de utilizare a aplicatiilor IT
  • Intocmeste informari cu privire la produsele nou aparute in piata, tendintele IT din industria de consultanta atat pentru nevoi interne, cat si pentru clienti
  • Se informeaza despre nevoile clientilor si propune solutii pentru modificarea si simplificarea proceselor

Ce ne dorim de la tine

  • Experienta in contabilitate si taxe
  • Intelegerea sistemelor de tip ERP
  • Pasiune pentru automatizarea si eficientizarea proceselor
  • Cunostinte avansate Excel si Macros
  • Cunostinte RPA, SAP, Navision, PowerBI prezinta un avantaj
  • Competente project management
  • Folosirea limbii engleze la nivel avansat, atat in scris cat si conversational

Ce iti oferim in schimb

  • Job remote, poti lucra la distanta din orice zona a Romaniei
  • Bonus anual in functie de performanta
  • Tichete de masa
  • Abonament medical la o clinica privata cu renume
  • Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
  • Concediu de studiu platit
  • Zile extra de concediu de odihna
  • Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte externe
  • Abonament Bookster
  • Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
  • Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Careers Romania – si fii parte din #accacelife!

Daca ti-am atras interesul, te rugam sa nu eziti in a ne contacta oricand pentru mai multe informatii despre pozitia disponibila si procesul de aplicare. Vom fi mai mult decat bucurosi sa iti oferim suport in continuare!

Trimite CV!

Jobs contact form

Împărtășiți acest loc de muncă

Cine primește CV-ul tău?

Irina Pocher-Cornea
Talent Recruiter
De ce îți va plăcea acest job

La Accace, ne propunem să creăm mai mult decât un simplu loc de muncă: noi construim o comunitate. Cultura noastră deschisă stimulează un mediu în care fiecare persoană se simte parte din echipă, suntem uniți prin valorile comune pe care le punem în practică zi de zi. Prin adoptarea unui management transparent, împuternicim echipa noastră să lucreze deschis, fiind ghidați de principii precum excelența, încrederea, colaborarea, implicarea, pasiunea și flexibilitatea. Alăturându-te nouă, vei face parte dintr-un ecosistem dinamic unde dezvoltarea ta este cultivată, creativitatea ta este valorizată, iar perspectivele tale unice contribuie la succesul comun. Dacă ești în căutarea unui mediu care încurajează colaborarea și dezvoltarea personală, ai ajuns exact unde trebuie. 

Descoperă mai multe despre munca la Accace
Cine va fi angajatorul tău
Accace a fost fondată în 2006 ca o firmă locală de contabilitate în Slovacia. În anul următor, a fost deschis și sediul din România. Încă de la început, am observat necesitatea clienților noștri de a avea procesele interne eficientizate printr-un singur furnizor de servicii externalizate, lucru care a modelat pașii noștri următori și focusul companiei. După mai mult de 17 ani pe piață, Accace s-a dezvoltat într-un furnizor inovator de BPO și consultanță deplină, implicând aproape 2.500 de profesioniști și oferind servicii la nivel internațional pentru peste 15.000 de clienți. Misiunea noastră este de a susține clienții, colegii și partenerii în îndeplinirea visurilor lor, lăsând în același timp o amprentă pozitivă asupra lumii. Ghidați de valorile noastre puternice de excelență, cooperare, flexibilitate, pasiune, încredere și dedicare, reușim să atingem obiective care implică mai mult decât realizări financiare.
Află mai multe despre noi
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram