Administrative Assistant (part-time)

Din păcate, această poziție nu mai este disponibilă! Poți vizualiza poziții similare în lista noastră de oportunități curente.

Esti o persoana organizata, atenta la  detalii si curioasa sa descoperi cum arata domeniul administrarii de personal? Cauti un colectiv prietenos care sa iti puna in valoare abilitatile de organizare? Atunci chiar tu ai putea deveni noul nostru coleg, pe rolul de Asistent Administrativ! Hai sa ne cunoastem si sa iti povestim mai multe!

Andreea Păun – Payroll Team Leader

Responsabilitatile tale

  • Identificarea tipurilor de documente ce necesita arhivarea si sortarea lor conform procedurilor interne
  • Analizarea documentelor primite de la clienti pentru a asigura conformitatea in vederea arhivarii
  • Arhivarea documentelor care tin de dosarul de personal pentru clientii departamentului de salarizare
  • Gestionarea corespondentei la nivel de departament si transmiterea prin curier
  • Scanarea corespondentei primite si salvarea acesteia conform procedurii
  • Monitorizarea corespondentei si pregatirea de rapoarte cu privire la fluxul de plicuri
  • Pregatirea fluturasilor de salariu pentru transmiterea lor catre clienti
  • Arhivarea documentelor din cadrul departamentului de salarizare

Ce ne dorim de la tine

  • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
  • Disponibilitate pentru a lucra in fiecare zi de la sediu (locatie centrala)
  • Cunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office
  • Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)
  • Un nivel ridicat de atentie la detalii
  • Experienta in arhivarea de documente cu valoare legala
  • Curs Inspector Resurse Umane (reprezinta un avantaj)

Ce iti oferim in schimb

  • Bonus anual in functie de performanta
  • Tichete de masa
  • Abonament medical la o clinica privata cu renume
  • Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
  • Concediu de studiu platit
  • Curs de engleza, traininguri, sustinere financiara pentru specializari
  • Abonament Bookster
  • Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi tineri si prietenosi, cu un puternic background profesional
  • Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!

Trimite CV!

Jobs contact form

Împărtășiți acest loc de muncă

Cine primește CV-ul tău?

De ce îți va plăcea acest job

La Accace, ne propunem să creăm mai mult decât un simplu loc de muncă: noi construim o comunitate. Cultura noastră deschisă stimulează un mediu în care fiecare persoană se simte parte din echipă, suntem uniți prin valorile comune pe care le punem în practică zi de zi. Prin adoptarea unui management transparent, împuternicim echipa noastră să lucreze deschis, fiind ghidați de principii precum excelența, încrederea, colaborarea, implicarea, pasiunea și flexibilitatea. Alăturându-te nouă, vei face parte dintr-un ecosistem dinamic unde dezvoltarea ta este cultivată, creativitatea ta este valorizată, iar perspectivele tale unice contribuie la succesul comun. Dacă ești în căutarea unui mediu care încurajează colaborarea și dezvoltarea personală, ai ajuns exact unde trebuie. 

Descoperă mai multe despre munca la Accace
Cine va fi angajatorul tău
Accace a fost fondată în 2006 ca o firmă locală de contabilitate în Slovacia. În anul următor, a fost deschis și sediul din România. Încă de la început, am observat necesitatea clienților noștri de a avea procesele interne eficientizate printr-un singur furnizor de servicii externalizate, lucru care a modelat pașii noștri următori și focusul companiei. După mai mult de 17 ani pe piață, Accace s-a dezvoltat într-un furnizor inovator de BPO și consultanță deplină, implicând aproape 2.500 de profesioniști și oferind servicii la nivel internațional pentru peste 15.000 de clienți. Misiunea noastră este de a susține clienții, colegii și partenerii în îndeplinirea visurilor lor, lăsând în același timp o amprentă pozitivă asupra lumii. Ghidați de valorile noastre puternice de excelență, cooperare, flexibilitate, pasiune, încredere și dedicare, reușim să atingem obiective care implică mai mult decât realizări financiare.
Află mai multe despre noi
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram