Studiu de caz: Preluarea și gestionarea unui centru de servicii partajate

Clientul nostru

Clientul nostru este o companie lider în domeniul comunicațiilor digitale și un operator global de rețele mobile.

Colaborare din 2016

Creșterea cu 10% a eficienței datorită redefinirii activităților și a responsabilităților

Un control mai bun și scăderea ratei de eroare cu 75 %

99,99 % din indicatorii cheie de performanță îndepliniți în fiecare lună

Impactul asupra afacerii

VALORIFICAREA COMPETENȚEI NOASTRE
  • Gestionarea cerințelor de conformitate
  • Rapoarte detaliate de management – KPI respectați în fiecare lună la cel puțin 99,99%
  • Îmbunătățiri ale eficienței cu aproape 10% printr-o mai bună repartizare a activităților și responsabilităților și prin schimbarea structurii echipei.
VALORIFICAREA TEHNOLOGIEI NOASTRE
  • Preluarea centrului de servicii partajate al clientului din Republica Cehă, cu o echipă de aproape 40 de angajați
  • Prin preluarea activităților desfășurate în afara Europei, am redus rata de eroare cu aproape 75% și am asigurat, de asemenea, un control mai bun asupra proceselor curente
VALORIFICAREA COMUNITĂȚII NOASTRE
  • Managementul echipei care oferă servicii complete de contabilitate în Republica Cehă și Slovacia
  • Preluând acest proiect, am crescut numărul de angajați cu aproape 40% în Republica Cehă, gestionând în același timp cu succes predarea agendei
  • Reducerea cu 100% a timpului petrecut în realizarea proceselor de HR, cum ar fi angajarea de noi angajați, evaluarea, instruirile etc. din partea Clientului, lăsând această responsabilitate în seama Accace.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram