Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Te invităm la un webinar inedit, în care trei specialiști Accace România vor trece în revistă câteva dintre cele mai importante întrebări apărute în urma intrării în vigoare a Ordonanței Trenuleț, OUG 156/2024. Vom dezbate principalele schimbări legislative și vom explora soluțiile practice pe care companiile le pot adopta pentru a rămâne competitive și conforme cu noile cerințe.
De ce să participi?
Acest webinar se adresează antreprenorilor, managerilor financiari, specialiștilor HR și tuturor celor interesați de schimbările aduse de OUG 156/2024 în mediul de afaceri.
Webinarul va avea loc joi, 6 martie, între 10:00 – 11:00 și va fi susținut în limba română.
PARTEA I: Impactul asupra salarizării și administrării de personal: vom dezbate cum modificări precum eliminarea facilităților fiscale pentru sectoarele IT, construcții și agroalimentar, stabilirea salariului minim brut diferențiat vor influența costurile operaționale ale firmelor din sectorul privat. Totodată, vom identifica împreună care sunt provocările pe care le pot întâmpina companiile în conformarea cu cerințele impuse de OUG 156/2024.
PARTEA II: Impactul fiscal: vom discuta despre impozitul pe profit, noul plafon de 250.000 euro pentru microîntreprinderi, care este ponderea veniturilor din consultanţă şi/sau management în veniturile totale, despre impozitul pe construcții, dar și despre impozitul pe dividendele interne și externe.
Sesiune Q&A: În cazul în care ai o întrebare specifică pe care dorești să o adresezi specialiștilor, o poți transmite prin intermediul formularului de înregistrare.
Denisa Toboșaru este absolventă a Facultății de Drept și membră a Colegiului Consilierilor Juridici din București. Începând cu iulie 2024, Denisa s-a alăturat echipei Accace România, ocupând rolul de Consilier juridic în departamentul de salarizare. În această funcție, ea oferă suport profesional atât departamentelor interne, cât și clienților, având ca principale responsabilități analiza și verificarea modificărilor legislative, interpretarea legislației cu impact pentru piața muncii, oferirea de opinii juridice pe spețe din domeniul dreptului muncii și redactarea de newslettere informative.
Silviu Constantin este avocat definitiv în cadrul Baroului București și ocupă, în prezent, poziția de Legal Director în cadrul Accace Romania și Managing Partner al Pašek Constantin LLP. Cu peste 10 ani de experiență, el s-a specializat în asistarea și consilierea companiilor cu privire la activitatea curentă a acestora și la instrumentarea disputelor comerciale generate de încălcări ale unor contracte comerciale sau ale unor tratate bilaterale de investiții. Silviu acordă consultanță juridică în principalele arii de drept strâns legate de prevenirea riscurilor și buna administrare a unei afaceri (drept comercial și ’corporate’, dreptul muncii, drept civil), precum și instrumentarea litigiilor judiciare sau arbitrale (’dispute resolution’).
Corina Pavel a absolvit Facultatea de Finanțe, Bănci și Burse de Valori și s-a alăturat echipei Accace în 2023 ca Junior Tax Consultant. În acest rol, sprijină clienții nerezidenți în procesul de conformare cu legislația românească, oferind asistență în domeniul e-Factura, e-Transport, precum și în gestionarea declarațiilor și interacțiunii cu autoritățile locale.
Webinarul este gratuit, însă locurile disponibile sunt limitate, astfel că înregistrarea se realizează prin completarea formularului. Înregistrarea este validă doar după confirmarea pe care o veți primi pe adresa de e-mail comunicată. Pentru întrebări suplimentare, te rugăm să ne contactezi pe adresa marketing.romania@accace.com.