Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Tehnologia: Motorul principal în furnizarea serviciilor noastre
Furnizarea serviciilor și procesele noastre sunt susținute de soluții IT inovatoare și inteligente, combinând cunoștințele noastre vaste în domeniul BPO și al consultanței cu cele mai recente tehnologii tip cloud. Accace are propria echipă de dezvoltare internă, ceea ce oferă un avantaj unic în rezolvarea eficientă a cerințelor clienților, fără a mai fi necesar să apelăm la părți terțe pentru cerințe speciale sau pentru sisteme personalizate. Scopul nostru este de a oferi soluții automatizate, eficientizate și pe deplin conforme, care garantează transparența datelor, acuratețea, securitatea și liniștea că toate necesitățile afacerii dumneavoastră sunt îndeplinite în cel mai eficient și convenabil mod posibil.
Soluții inovatoare și personalizări tehnice de top dezvoltate de echipa noastră internă de IT.
Acuratețea datelor și un nivel ridicat de automatizare bazat pe transparență
Securitatea datelor și confidențialitatea acestora garantate de certificatele ISO și de regulamentul GDPR
Furnizări de servicii la scară largă prin intermediul comunității noastre internaționale de parteneri și soluții IT personalizate
De la gestionarea inteligentă a documentelor și a fluxurilor de lucru personalizate până la automatizarea procesării și raportare în timp real: toate pe o singură platformă online. Tehnologia noastră online vă ajută să vă digitalizați documentele contabile și fluxurile de lucru, să vă gestionați mai eficient facturile de achiziție, să urmăriți în timp real situația financiară a companiei dvs. și să conectați portalul direct la software-ul dvs. de contabilitate.
Datorită funcției de tip self-service convenabile, portalul nostru online de salarizare și de administrare de personal permite angajaților și echipelor de resurse umane să gestioneze pe cont propriu numeroase sarcini – într-un mediu sigur, ușor de utilizat și online, Prin intermediul unei singure interfețe puteți avea grijă de schimbul de date despre salarii, de distribuirea fluturașilor de salarii, datele angajaților, beneficiile, călătoriile de afaceri, raportarea și arhivarea datelor.
Instrumentul nostru flexibil pentru managementul timpului si prezentei angajatilor respectă pe deplin legislația locală legată de programul de lucru, orele suplimentare, concediu, GDPR. Portalul nostru online nu are limitări în ceea ce privește personalizarea conturilor utilizatorilor si poate fi ajustat in functie de nevoile interne ale companiei.
Portalul nostru online de consultanță reprezintă un canal eficient si sigur de comunicare și schimb de documente, putând fi folosit pentru toate serviciile de consultanță și pentru orice tip de proiect. Prin intermediul portalului beneficiați de: schimb instantaneu de documente, arhivare, fluxuri personalizate de lucru și de aprobare, formulare fiscale și juridice online, linie de asistență.
Profitați de instrumentul nostru automatizat pentru planurile de acțiuni pentru angajați și atrageți cele mai bune talente de pe piață cu un sistem unic de beneficii. Soluția noastră vă permite să gestionați scheme de opțiuni complet conforme în câteva minute și complet online.
Suntem gata să te ajutăm să măsori mediul social al organizației tale, folosind o metodologie standardizată care permite compararea indiferent de dimensiunea companiei și a industriei din care face parte. Instrumentul nostru online îți oferă o analiză detaliată a tuturor domeniilor cheie care afectează angajamentul angajaților, performanța, inovațiile, sustenabilitatea și impactul asupra societății. Află cât de mulțumiți sunt angajații tăi și cum să construiești vitalitatea companiei tale printr-o strategie solidă de branding pentru angajatori.
Gestionează capacitatea și ocuparea spațiului tău de birou sau a locurilor de parcare eficient și fără sarcini administrative suplimentare. Serviciile noastre de back office simplifică și clarifică modul în care sunt gestionate spațiile comune, cu un sistem de rezervări online tip autoservire practic, disponibil 24/7 de pe orice dispozitiv inteligent.