Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
Mailchimp - subscribe form sidebar

Cererea de specialisti in contabilitate si salarizare s-a dublat in 2021 | Comunicat de Presa

16 noiembrie 2021

Potrivit Accace Romania, una dintre principalele companii de consultanta de afaceri si externalizare servicii din Europa Centrala si de Est, cererea de recrutare a specialistilor in contabilitate si salarizare s-a dublat anul acesta comparativ cu anii precedenti. Astfel, daca in ultimii patru ani media specialistilor in domeniu care se alaturau companiei era de 22, pana la acest moment au fost angajati 45 de specialisti in 2021, fara a acoperi tot necesarul previzionat pentru anul acesta. Pentru anul viitor, compania vizeaza angajarea a 30 de noi specialisti in contabilitate si salarizare, urmand sa isi mareasca astfel echipa cu aproximativ 40%.

In contextul socio-economic actual, principalele cauze care au generat cresterea cererii de recrutare sunt: dezvoltarea activitatii clientilor din portofoliul companiei ce a determinat o marire a volumului de munca fata de anii precedenti, cresterea numarului de clienti noi pe segmentul de consultanta, dar si fluctuatia personalului inregistrata la inceputul anului.

Din datele analizate de Accace Romania pe piata fortei de munca din contabilitate si salarizare, se poate observa o criza la nivelul pozitiilor de Senior (specialisti cu peste 5 ani de activitate in domeniul consultantei), posturi ce necesita o experienta solida, precum si o serie de competente esentiale.

In prezent, majoritatea industriilor se confrunta cu o criza in ceea ce priveste recrutarea, avand in vedere nesiguranta angajatilor de a face o schimbare pe plan profesional in contextul actual, dar si dorinta angajatorilor de a depune toate eforturile necesare pentru a mari gradul de retentie a angajatilor si de a veni cu o contra-oferta in momentul in care acestia aleg sa se indrepte catre o alta companie.

Conform reprezentantilor Accace, cele mai intalnite asteptari ale angajatorilor in cadrul unui proces de recrutare de specialisti contabili se refera, in principal, la gradul de proactivitate si la orientarea angajatilor catre invatare si perfectionare. In functie de pozitia din cadrul companiei, angajatorii pun accentul totodata si pe pregatirea teoretica, experienta profesionala anterioara, dar si pe detinerea mai multor competente digitale sau de comunicare. De cealalta parte, angajatii pun accentul pe oportunitatile de dezvoltare profesionala, pe un pachet ofertant de beneficii, posibilitatea de a avansa in cariera, programul flexibil, dar si cultura feedback-ului sau un mediu de lucru placut.

„Pentru a oferi o stabilitate in cadrul echipelor, atat in contextul pandemiei, cat si post-pandemie, este important sa acordam o atentie sporita nevoilor individuale ale angajatilor. Fie ca vorbim de ajustarea grilelor salariale, de oferirea de traininguri pentru dezvoltarea profesionala sau de modelarea unei culturi organizationale care sa le intareasca propriile valori, angajatii trebuie sa se simta sprijiniti constant la nivel personal si profesional”, a declarat Marina Din, HR Specialist Accace Romania.

In prezent, Accace Romania se afla in plin proces de recrutare de specialisti in contabilitate si salarizare, avand deschise mai multe posturi disponibile in cadrul companiei. Cele mai multe dintre acestea sunt pozitii de middle-experience, precum rolul de Accountant (contabil) si Payroll Accountant (specialist salarizare si HR admin), unde este necesara o experienta in domeniu de minimum trei ani. Totodata, compania vizeaza si pozitii de Junior atat in echipa de contabilitate, cat si in cea de salarizare si resurse umane, oferind sansa tinerilor candidati sa se dezvolte profesional fara o experienta anterioara in munca, doar cu studii de profil si cunoasterea limbii engleze. Pe langa aceste pozitii, un focus aparte il constituie rolurile de Senior (peste 5 ani experienta), mai exact Senior Accountant si Senior Payroll Accountant, pentru care compania urmareste abilitati de coordonare ale unei echipe.

Procesul de recrutare adoptat de Accace Romania se face in functie de nevoi, dar si de contextul in care se afla candidatul. Printre beneficiile oferite de companie se numara posibilitatea de a lucra remote, bonus anual in functie de performanta, flexibilitatea programului de munca, traininguri interne sau sustinere financiara pentru diverse certificari, precum si alte beneficii extrasalariale.

„In cadrul Accace Romania, flexibilitatea este punctul nostru forte, atat in ceea ce priveste programul de lucru, cat si modul in care ne indeplinim responsabilitatile, avand libertatea de a veni cu propriile idei si de a ne personaliza stilul in care ne desfasuram activitatea”, a completat Marina Din.

Mai multe detalii despre posturile disponibile in cadrul Accace Romania pot fi consultate aici: www.accace.ro/cariere/

Despre Accace Romania

Prezenta pe piata locala incepand cu anul 2007, compania a inteles nevoia clientilor de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, devenind un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare servicii. In prezent, Accace Romania ofera servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. In plus, Accace pune la dispozitia clientilor solutii tehnologice noi pentru a sustine si a imbunatati aceste servicii, solutii dezvoltate la nivel global si adaptate in functie de specificul clientilor locali.

Ce servicii oferim in Romania

Contacteaza-ne

Calea Victoriei nr. 145, etaj 1, sector 1, Bucuresti


+40 314 050 440

Mailchimp - subscribe form sidebar
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram