Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
Mailchimp - subscribe form sidebar

17 ani de Accace – O privire în trecutul, prezentul și viitorul nostru

28 septembrie 2023
Source: Wikipedia

Când Paul Gauguin a creat capodopera „De unde venim? Ce suntem? Încotro ne îndreptăm?” în 1898 (imaginea din dreapta), a pus un set de întrebări care au rezonat de-a lungul istoriei umanității. Dar aceste întrebări nu sunt doar pentru oameni obișnuiți, filozofi sau artiști; ele sunt în centrul fiecărei entități ambițioase – la fel ca Accace.

Luna septembrie este luna în care sărbătorim compania noastră, iar anul acesta, odată cu a 17-a aniversare, este un moment bun să ne gândim de unde am plecat, unde suntem acum și încotro ne îndreptăm. La fel ca opera de artă a lui Gauguin, călătoria noastră din ultimii șaptesprezece ani a fost un tablou plin de provocări, succese și inovații. Și prin toate acestea, am rămas neclintiți în motto-ul nostru: să fim întotdeauna „un pas înainte”.

De la începuturile noastre modeste până la poziția noastră actuală de lideri de industrie, angajamentul nostru a fost consecvent. Nu așteptăm doar viitorul; îl anticipăm. Nu răspundem doar la provocări; le cucerim. Povestea noastră nu este doar despre călătoria în lumea complexă a serviciilor BPO și de consultanță; este despre pionierat cu o mentalitate de creștere.

Te invităm să ne uităm împreună la călătoria noastră, să vedem cât de mult am muncit pentru a fi unde suntem și să obținem mai multe informații despre ce va urma.

Călătoria noastră până astăzi

2006: Accace deschide primul birou în Bratislava, capitala Slovaciei, fondat de Jiří Majer
2007: Sucursala din România este printre primele sucursale înființate în 2007, alături de cele Republica Cehă și Ucraina
2008:
  • Deschiderea unei sucursale în Ungaria
  • Accace devine partener Microsoft
2009: Deschiderea unei sucursale în Polonia
2010: Deschiderea celei de-a doua sucursale în Republica Cehă
2011: Achiziția Interbook Kft. în Ungaria
2012: Obținerea certificării ISO de grup
2013: Deschiderea unei sucursale în Germania
2014: Lansarea TULIP, soluția noastră dezvoltată intern pentru contabilitate, salarizare și consultanță
2016:
  • Deschiderea celei de-a treia sucursale în Republica Cehă
  • Accace numește 4 noi parteneri
2017: Șase noi țări sunt adăugate locațiilor noastre datorită parteneriatului nostru strategic cu UNIJA
2018: 
  • Accace își prezintă noua misiune, viziune și valorile (excelență, flexibilitate, cooperare, pasiune, implicare, încredere)
  • Accace Slovacia lansează o organizație non-profit, #accacelife
2019
  • Lansarea Accace Circle
  • Lansarea The Aces, ceremonia noastră internă de premiere
  • Un parteneriat nou  în Africa de Sud
  • Deschiderea unei noi sucursale în Rusia
  • Lansarea robotului Emil în Republica Cehă pentru procesarea completă a declarațiilor de TVA
2020:
  • Mihaela Pašek-Virlan este numită noul CEO
  • Lansarea platformei noastre globale eShop
  • Deschiderea celui de-al doilea birou în Slovacia
2021:
  • Nou parteneriat în Regatul Unit
  • Lansarea SocioRating, instrumentul nostru de măsurare a vitalității companiei
  • Lansarea Optiomat, un instrument pentru planurile automate de participare la capital a angajaților
  • Lansarea robotului Béďa pentru gestionarea pachetelor de date, descărcarea și sortarea mesajelor, robotul Pepa pentru procesarea completă a declarațiilor de TVA, și robotul VISA pentru procesarea completă a declarațiilor de TVA, inclusiv controlul și raportarea sumară, în Republica Cehă
2022:
  • Repoziționare și stabilirea tehnologiei, comunității, competenței și a faptului de a fi întotdeauna un pas înainte ca puncte forte cheie
  • Deschiderea celui de-al treilea birou în Slovacia
  • Închiderea sucursalei noastre din Rusia
  • Achiziția Legal Systems s.r.o. ca următorul pas în revoluționarea proceselor legale
  • Lansarea Book!t și EWA, pentru rezervarea de birouri din spații comune și accesul la salariu în avans
  • Lansarea robotului Dluhoš pentru verificarea automată a registrului de insolvență și trimiterea de notificări despre schimbările de stare, și robotul Max pentru pregătirea declarațiilor de impozit ale persoanelor fizice, în Republica Cehă
2023:
  • Peste 50 de jurisdicții acoperite datorită comunității și partenerilor noștri de afaceri Accace Circle
  • Lansarea AceOn, acceleratorul nostru internațional pentru start-up-uri
  • Lansarea Accace Office, o platformă digitală de birouri care conectează clienții și colegii

Prin prisma CEO-ului

Pornind de la călătoria noastră și de la abordarea bazată pe tehnologie și cultura unică a companiei, CEO-ul nostru Mihaela Pašek-Virlan reflectează asupra începuturilor modeste ale Accace și împărtășește esența a ceea ce înseamnă să fii întotdeauna „un pas înainte” în lumea afacerilor.

Mihaela Pašek-Virlan, CEO Accace

Ești în Accace de mulți ani acum, cum era compania la început?

Jiří Majer a început compania în 2006, practic ca o firmă boutique. Eu m-am alăturat în 2007. Eram aproximativ 40-50 de persoane în Republica Cehă și în Slovacia, cu câteva persoane care s-au adăugat ulterior în România și Ungaria și în toate țările din jur. Dar totuși, cunoșteai pe toată lumea după nume, puteam să ne adunăm toți într-o sală o dată sau de două ori pe an. Acum nu mai este atât de simplu, deoarece avem mai mult de 800 de experți (cu comunitatea noastră de afaceri, sunt mai mult de 2.500 de profesioniști) și suntem capabili să oferim servicii în peste 50 de țări. Acum are o dimensiune masivă, cel puțin pentru noi, o companie mică înființată în CEE.

A fost Accace „un pas înainte” încă de la început? 

Cred că da. La început, ne-am extins deoarece fiind foarte apropiați de clienți, au venit către noi și au spus: „Am nevoie de această jurisdicție, am nevoie de această regiune, am nevoie de aceeași abordare. Vino și ajută-ne”. Dar acest lucru ar fi fost imposibil fără o mentalitate proactivă, fără a fi pregătiți să facem următorul pas.

Pe de altă parte, am fost întotdeauna foarte concentrați pe tehnologie. Aș îndrăzni chiar să spun că am fost un crestor de tendințe în regiune și în tipul nostru de industrie. Cu mulți ani în urmă, am început cu Tulip și cu alte instrumente în toate serviciile noastre profesionale: în contabilitate cu OCR și pre-postare în salarizare, în comunicarea cu clienții, în integrarea dintre sistemele lor HRM și motoarele de salarizare pe care le folosim – acesta este ceva în care am investit de mulți ani deja, înainte să devină un standard. Așadar, da, cred că am fost „un pas înainte” încă de la început.

Accace s-a transformat acum într-un partener proactiv care ajută afacerile să își desfășoare operațiunile mai eficient și să se extindă oriunde în lume ca și cum nu ar exista granițe, oferind soluții inteligente, instrumentele pentru creșterea globală și talentele empatice care tratează nevoile clienților ca și cum ar fi propriile lor nevoi.

Mailchimp - subscribe form sidebar
map-markercrosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram