Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
Mailchimp - subscribe form sidebar

Accace a participat la metodologia SocioRating: am obtinut certificarea A+!

16 decembrie 2021
Articolul este disponibil și în limba
engleză

Anul 2021 a marcat inceputul Institutului SocioRating, care s-a alaturat remarcabilei liste de entitati Accace si a extins portofoliul de servicii cu un nou produs: SocioRating.

Ce este SocioRating si de ce am participat in cadrul studiului

SocioRating este un instrument de masurare a vitalitatii companiilor, bazat pe 30 de ani de experienta in lucrul cu angajatii. Metodologia permite realizarea unei analize comparative fara a tine cont de marimea companiei sau de industria din care face parte, stabilind astfel un standard international pentru masurarea conditiilor sociale din cadrul companiilor. SocioRating poate identifica rapid si eficient potentialele deficite, contribuind la crearea unei culturi organizationale sanatoase, bazata pe incredere, responsabilitate, inovare si satisfactie generala.

Obiectivul nostru permanent este de a ne dezvolta si de a crea un mediu de lucru pozitiv pentru colegii nostri. Astfel, participarea in proiectul SocioRating a reprezentat un pas natural in evolutia noastra. Am oferit tuturor colegilor din cele 11 entitati oportunitatea de a participa la sondajul realizat de SocioRating si de a-si exprima opinia.

11 entitati participante
73-96% rata medie de raspuns

A+ rating mediu

Rata ridicata de raspuns si rezultate excelente

Rata medie de raspuns a fost intre 73% si 96%, in functie de entitate. Acest procentaj confirma implicarea colegilor nostri in proiectele interne si evidentiaza faptul ca le pasa de compania din care fac parte – aspect care ne bucura si pentru care suntem recunoscatori.

Majoritatea sucursalelor noastre au obtinut un rating general de A+. Acest lucru arata faptul ca membrii echipelor noastre se identifica cu misiunea, cultura si obiectivele Accace, dar si ca sunt dispusi sa contribuie la atingerea obiectivelor strategice. Este, totodata, o dovada a abordarii de tipul Open Book Management, pe care o aplicam in viata noastra profesionala de zi cu zi si pe baza careia gestionam Accace. Unul dintre principiile de baza pentru OMB este acela de a fi deschis si transparent in furnizarea informatiilor interne, precum obiectivele strategice, planurile, datele financiare sau altele. Toate acestea ii ajuta pe colegii nostri sa inteleaga mai bine cum functioneaza compania, cum este generat profitul si cum pot contribui la succesul Accace.

Ceea ce a iesit cel mai mult in evidenta, in urma rezultatelor, a fost aprecierea colegilor nostri fata de stilul de conducere bazat pe leadership, existent la nivelul tuturor departamentelor. Ei au confirmat faptul ca managerii nostri sunt dispusi sa le asculte opiniile si ii incurajeaza sa vina cu idei noi. Datorita acestui lucru, s-au inregistrat foarte multe imbunatatiri, nu doar in ceea ce priveste procesele interne, dar si din perspectiva clientului. In prezent, avem in desfasurare o serie de proiecte de automatizare, iar mai multi roboti sunt in curs de dezvoltare. Incurajam pe oricine este interesat de acest subiect sa ni se alature.

Ne concentram pe bunastarea angajatilor si a comunitatii

Accace creeaza conditii de munca prin care le permite angajatilor sa gaseasca un echilibru intre viata personala si cea profesionala, avand, in acelasi timp, grija si de sanatatea lor mentala. Toate eforturile depuse pentru a sprijini bunastarea generala a angajatilor au fost foarte apreciate de acestia. Rezultatele oferite de SocioRating arata ca Accace este perceputa drept o companie responsabila, care nu este preocupata doar de angajatii sai, ci si de mediu si de comunitatile care ne inconjoara. Doar anul trecut, activitatile noastre de responsabilitate sociala au cuprins un numar mare de proiecte, precum sustinerea organizatiilor care se concentreaza pe copii cu dizabilitati mintale, copii din orfelinate sau nascuti prematuri, ajutorarea persoanelor aflate in dificultate, strangerea de mancare, haine sau bunuri pentru familiile defavorizate din punct de vedere social, curatarea si imbunatatirea cartierelor, oferirea de cursuri si programe de educatie pro-bono. Desigur, adevaratele realizari si impactul lor nu pot fi masurate nici in numere, nici in cuvinte.

Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii. Ghidati de valorile noastre puternice precum excelenta, cooperarea, flexibilitatea, pasiunea, increderea si implicarea, reusim sa atingem succesul prin indeplinirea unor obiective care implica mai mult decat realizarile financiare.

Consideram ca rezultatele excelente pe care le-am obtinut prin SocioRating sunt o onoare si o dovada puternica a faptului ca misiunea si valorile noastre sunt mai mult decat simple concepte. In acelasi timp, rezultatele ne incurajeaza depunem in continuare aceleasi eforturi si sa ne extindem feedback-ul pozitiv catre noi orizonturi.

Cine suntem si care sunt valorile noastre

Afla despre inceputurile noastre, despre misiunea noastra puternica si despre valorile care ne ghideaza in fiecare zi.

Noile talente sunt intotdeauna bine-venite

Cresterea noastra rapida deschide usile pentru noii colegi care sunt motivati de pasiune. Descopera posturilor noastre vacante si de ce Accace este locul in care vrei sa te afli daca iti doresti sa iti transformi visele in realitate.

Mailchimp - subscribe form sidebar
pencilstarearthcrosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram