Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace Romania, una dintre principalele companii de consultanta de afaceri si externalizare servicii din Europa Centrala si de Est, raporteaza o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro in prima jumatate a anului 2021, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Compania isi propune pentru acest an afaceri in valoare de 3,4 milioane de euro.
Accace Romania a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 3,1 milioane de euro, in crestere cu 10% comparativ cu anul precedent. Investitiile facute de Accace anul trecut s-au concentrat, in principal, in automatizarea proceselor de contabilitate si de salarizare, prin intermediul platformei dedicate TULIP, precum si in digitalizarea interactiunii cu clientii in solutia Accace eShop, prin care acestia au acces rapid la consultanta online. In 2021, compania va continua investitiile in digitalizare, avand ca obiective cresterea cotei de piata si a profitabilitatii prin procese de automatizare si eficientizare, dar si diversificarea portofoliului de clienti prin servicii existente sau prin lansarea unora noi.Potrivit datelor Accace, in topul celor mai solicitate servicii de catre clienti, anul trecut s-au aflat cele de contabilitate si conformitate fiscala. Anul acesta, pe primul loc in solicitarile clientilor se afla serviciile de payroll si administrare de personal. Categoria de servicii cu cea mai mare crestere in 2020 comparativ cu anul anterior a fost cea de infiintare companii, iar in prima jumatate a lui 2021 cele legate de salarizare si administrare a resurselor umane. Pentru al doilea semestru, compania estimeaza o crestere a cererii pentru serviciile de consultanta fiscala si legislatia muncii.
In ceea ce priveste industriile care au solicitat cel mai mult serviciile Accace Romania anul trecut, in top s-au aflat retail, eCommerce si IT, toate inregistrand cresteri de minimum 15%. Conform analizelor companiei, cei mai multi dintre clientii Accace au pus un accent mai mare anul trecut pe procesele de digitalizare, securitatea datelor si pe schimbul rapid de informatii.
In prezent, portofoliul Accace Romania numara peste 1300 de clienti, majoritatea din industria de retail & FMCG, IT, agricultura, transport sau servicii, precum Sportisimo, Levi`s, LC Waikiki, Karaca, Goodyear, Essity, Notino, Eurowind Energy, SmartX, Air France sau KLM.
Pentru a veni in sprijinul clientilor mai ales in perioada pandemiei, anul trecut compania a lansat Accace eShop, platforma prin care acestia isi pot rezerva o sesiune de consultanta online cu unul dintre expertii Accace in functie de domeniul vizat. De asemenea, inca de la debutul pandemiei, compania a lansat o initiativa de CSR prin care ofera consultanta gratuita de business pentru antreprenorii si afacerile afectate de pandemia de COVID-19.„Odata cu pandemia, s-a intensificat procesul de digitalizare, de care aveam nevoie de mai multa vreme. A fost oportun faptul ca si autoritatile si institutiile publice au mers in aceeasi directie, iar comunicarea cu acestia, procesul de depunere a documentelor si alte tipuri de interactiuni au fost mult facilitate. La nivel global, in Accace, ne propunem sa cream un birou paperless, iar contextul actual ne-a adus mai aproape de concretizarea acestui proiect. Observam o tendinta evidenta de automatizare a proceselor de BPO (Business Process Outsourcing), precum si a celor de conformitate fiscala, integrand tehnologii precum machine learning si inteligenta artificiala”, a declarat Laura Stefan, Managing Director Accace Romania.
Prezenta pe piata locala incepand cu anul 2007, compania a inteles nevoia clientilor de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, devenind un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare servicii. In prezent, Accace Romania ofera servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. In plus, Accace pune la dispozitia clientilor solutii tehnologice noi pentru a sustine si a imbunatati aceste servicii, solutii dezvoltate la nivel global si adaptate in functie de specificul clientilor locali.
Calea Victoriei nr. 145, etaj 1, sector 1, Bucuresti
Accace opereaza, pe plan international, ca Accace Circle, o comunitate de business formata din consultanti si furnizori de servicii BPO, care asigura clientilor sai o experienta unificata, personalizata si de inalta calitate. Acoperind aproape 40 de locatii prin intermediul celor peste 2.000 de profesionisti, sprijinim peste 10.000 de clienti, in mare parte companii locale si internationale din topul Fortune 500 si procesam cel putin 170.000 de fluturasi de salariu pe luna la nivel global.