Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
Mailchimp - subscribe form sidebar

Accace Romania − digitalizarea activitatilor de BPO si o crestere a cifrei de afaceri de 30% in 2016 | Comunicat de presa

15 martie 2017

Accace, una dintre principalele companii de externalizare si consultanta din Europa Centrala si de Est, a inregistrat in anul 2016 o crestere de 30% a cifrei de afaceri in Romania. Sectoarele de retail si servicii IT au inregistrat cea mai mare crestere anul trecut, iar tendinta de externalizare a serviciilor de contabilitate si salarizare din partea multinationalelor existente pe piata locala se va mentine si in perioada urmatoare.

„Atat segmentul de BPO, cat si cel de consultanta fiscala si legala au inregistrat cresteri in 2016. Cel mai mare aport la cresterea cifrei de afaceri, de circa 70%, a venit din zona de outsourcing, in timp ce serviciile de consultanta fiscala si legala au reprezentat aproximativ 30% din veniturile din 2016”, a declarat Laura Stefan, Managing Director Accace Romania.

In 2016, pe langa clientii existenti, 50 de clienti noi au intrat in portofoliul Accace Romania; acestia reprezinta companii multinationale care au prezenta si in plan local. In 2016, a crescut numarul companiilor care au deschis filiale in spatiul autohton, iar clientii existenti si-au consolidat business-urile, inregistrand cresteri ale cifrei de afaceri. Sectoarele de retail si servicii IT au inregistrat cea mai mare crestere anul trecut.

Tendinte in externalizarea activitatilor financiar-contabile in 2017

Anul acesta, in Romania, principala tendinta consta in digitalizarea si automatizarea proceselor de colectare si prelucrare a datelor si focusarea contabilului pe activitati cu valoare adaugata pentru utilizatorul de informatie contabila. De asemenea, rolul consultantului fiscal in cadrul companiilor va contribui din ce in ce mai mult la desfasurarea eficienta a activitatilor acestora.

„In urmatoarea perioada, in contextul in care clientii au nevoie − in timp real − de acces la informatiile financiare, ne propunem sa investim si mai mult in strategia de digitalizare a activitatilor de BPO inceputa acum cativa ani. Activitatea de outsourcing se indreapta in directia automatizarii, iar diferentiatorul major va fi dat de capacitatea de interpretare si analiza a datelor, de proactivitatea comunicarii si de abordarea consultativa in relatiile cu clientii”, preconizeaza Laura Stefan.

Pe partea de consultanta, diferentiatorul major al companiei consta in intelegerea nevoilor de business ale clientilor si transpunerea acestora in proiectele de consultanta fiscala si juridica. In 2017, Accace va continua sa atraga dezvoltarea si diversificarea proiectelor de consultanta.

Planuri pentru sustinerea tinerilor din domeniul fiscal si contabil

De-a lungul anului 2017, Accace isi propune sa se implice activ in proiecte de sustinere a studentilor care vor sa isi dezvolte o cariera in domeniul contabil sau fiscal, prin facilitarea intelegerii aspectelor practice ale profesiei in cadrul unor workshopuri gratuite. Aceasta decizie vine in urma feedback-urilor primite la interviurile de angajare si a prapastiei care exista intre cunostintele dobandite in timpul cursurilor universitare si realitatea practica, precum si ca o componenta importanta a programului de CSR pe care il vom dezvolta anul acesta.

Cresterea si consolidarea echipei in 2017

„Accace Romania are, in prezent, aproape 40 de angajati, iar pana la sfarsit de 2017 ne dorim sa dezvoltam echipa actuala de specialisti in contabilitate, salarizare, consultanta juridica si fiscala. Suntem in continua cautare de colegi dornici de noi provocari contabile si fiscale, juniori si seniori, care sa gestioneze situatii complexe si sa lucreze cu o paleta diversificata de clienti nationali si internationali”, a adaugat Laura Stefan.

Mailchimp - subscribe form sidebar
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram