Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Potrivit Accace Romania, una dintre principalele companii de consultanta de afaceri si externalizare servicii din Europa Centrala si de Est, cel mai solicitat serviciu in 2021, pe platforma online de achizitii, a fost cel de suport pentru intrarea entitatilor juridice pe noi piete. Prin intermediul acestui serviciu, oferit gratuit, echipa Accace si-a propus sa sprijine activ prin consultanta de specialitate investitorii in procesul de extindere a operatiunilor pe noi piete locale.
Accesand magazinul online Accace, lansat de companie in 2020, clientii pot comanda servicii sau pot rezerva sesiuni de teleconsultanta in diverse domenii. Sesiunile de teleconsultanta sunt sustinute de echipa de specialisti a Accace in diverse domenii care variaza de la suport pentru intrarea pe noi piete, contabilitate si finante, corporate, la impozitare si tranzactii. Portalul faciliteaza prezentarea serviciilor si a preturilor specifice, oferind o experienta personalizata si optiuni individuale de cercetare inainte de cumparare, dar si un proces facil si rapid de checkout.
Majoritatea solicitarilor pentru teleconsultanta au provenit din partea companiilor. Astfel, peste 60% dintre comenzile inregistrate de Accace in 2021 au provenit de la entitati juridice, insa a existat si un procent semnificativ reprezentat de antreprenori sau persoane fizice cu spete particulare.
Din datele companiei, sesiunile de teleconsultanta inregistrate de Accace Romania pe parcursul anului trecut au fost solicitate de clienti din 38 de tari. Cei mai multi dintre acestia au preferat desktop-ul ca suport pentru desfasurarea sesiunilor online, in proportie de 86%, in timp ce restul au ales dispozitivele mobile.
Pentru anul in curs, Accace Romania estimeaza o crestere a volumului de clienti care vor prefera sa achizitioneze sesiuni de teleconsultanta pentru diverse servicii, pe masura ce segmentul de achizitii online se afla in plina expansiune. Potrivit companiei, acest lucru se intampla datorita faptului ca noua generatie de “mileniali” devine tot mai implicata in luarea deciziilor din companii, iar acestia opteaza mai degraba pentru achizitiile online in detrimentul celor telefonice.
Conform reprezentantilor companiei, interactiunile virtuale intre specialistii Accace si clienti aduc o serie de beneficii importante precum economisirea timpului, evitarea comunicarii inutile, transparenta in ceea ce priveste preturile, dar si eliminarea unor pasi administrativi pentru echipa de specialisti, oferindu-le acestora posibilitatea de rezerva direct in calendarele lor intervalele de timp solicitate.
„Expansiunea pe care a cunoscut-o in ultimii doi ani segmentul achizitiilor online s-a dovedit a fi un catalizator in ceea ce priveste transformarea digitala, dar si schimbarea modelelor de business. Similar cu alte sectoare industriale, si in cazul nostru, clientii au devenit mult mai interesati sa opteze pentru accesarea de servicii de consultanta online. Prin intermediul sesiunilor de teleconsultanta, obiectivul nostru este sa construim o interactiune virtuala intre clienti si echipa de specialisti Accace la acelasi nivel de confort si la aceleasi standarde de calitate precum cele fata in fata”, a declarat Laura Stefan, Managing Director Accace Romania.
Prezenta pe piata locala incepand cu anul 2007, compania a inteles nevoia clientilor de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, devenind un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare servicii. In prezent, Accace Romania ofera servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. In plus, Accace pune la dispozitia clientilor solutii tehnologice noi pentru a sustine si a imbunatati aceste servicii, solutii dezvoltate la nivel global si adaptate in functie de specificul clientilor locali.
Calea Victoriei nr. 145, etaj 1, sector 1, Bucuresti