Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
GHID FISCAL
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

5 sfaturi pentru ca afacerea ta să aibă mai mult succes | weBlog

11 februarie 2024
Articolul este disponibil și în limba
englezăslovacă

La începutul fiecărui an companiile se concentrează pe setarea obiectivelor pentru perioada următoare. Niciodată nu este prea târziu să faci o recapitulare a obiectivelor setate, pentru a te asigura că ești pe drumul cel bun.

În zilele noastre, este foarte important să fii pregătit și să te adaptezi la schimbările globale, deoarece acestea pot afecta direct afacerea ta. Cu toate acestea, schimbările nu sunt legate doar de economie în general, ci și de dezvoltarea tehnologiei și a nevoilor oamenilor. Aceasta reprezintă o oportunitate pentru ca afacerea ta să aibă mai mult succes, o oportunitate de a o extinde și de a-ți crește profiturile. Munca de tip hibrid a devenit o parte inevitabilă din viețile noastre, și, prin urmare, majoritatea proceselor s-au mutat online. Acest lucru include și procese care anterior nu puteau fi realizate fără muncă față în față, la birou și fără documentele fizice, cum ar fi contabilitatea și salarizarea. Astfel, în zilele noastre, funcțiile de bază în afaceri ar trebui construite în așa fel încât să fie eficiente și ușor de utilizat. Și aceasta este exact abordarea care te va ajuta să-ți crești afacerea. Te invităm să aruncăm o privire la ce inovații poți implementa în 2024. Iată cele 5 sfaturi ale noastre pentru ca afacerea ta să aibă mai mult succes.

Digitalizează și automatizează funcțiile de bază ale afacerii

Multe afaceri își propun acum să folosească din ce în ce mai puțin documentele fizice, printate, sau să eficientizeze și să automatizeze toate procesele de bază din companie. Contabilitatea, salarizarea, agenda HR, taxele și multe altele – ele vor fi întotdeauna parte a companiilor, indiferent dacă este o entitate nouă sau una bine stabilită. Digitalizarea lor poate ajuta la stabilirea priorităților și la eliminarea sarcinilor voluminoase din agenda zilnică. Automatizarea contabilității te va ajuta să-ți gestionezi documentele contabile și fluxurile de lucru cu ușurință, să reduci volumul de documente și să verifici oricând situația financiară actuală a companiei tale. De asemenea, ajută la creșterea nivelului de productivitate actual al Departamentului Financiar prin eliminarea sarcinilor care consumă timp și resurse din rutina de lucru zilnică. Astfel, echipele de contabilitate vor avea mai mult timp să se concentreze pe proiectele cu o prioritate mai ridicată.

Automatizarea salarizării și administrării HR îți permite să-ți menții angajații implicați și să le oferi mai multă libertate. Ei pot gestiona numeroase sarcini pe cont propriu, cum ar fi accesul la fluturașii de salariu, trimiterea unui tichet către specialistul lor în salarizare, completarea datelor pentru declarația fiscală anuală, solicitarea de timp liber, gestionarea călătoriilor de afaceri sau decontarea cheltuielilor de călătorie. Avantajele automatizării sunt nelimitate, motiv pentru care ar trebui să începi să-ți modifici aceste procese cât mai curând.

Reduce cheltuielile și economisește costuri

Nu este de mirare că externalizarea este mai rentabilă decât gestionarea tuturor lucrurilor intern. Ca o activitate esențială în afacerea ta, ea te poate ajuta în delegarea unor anumite sarcini către o altă organizație și să reduci munca echipei interne, dar și să aloci mai strategic eforturile și capacitățile angajaților tăi pe sarcinile necesare și, prin urmare, să economisești costuri folosind timpul lor mai eficient. În timp ce majoritatea companiilor sunt capabile să facă munca intern, implicarea unei alte organizații externe reduce povara administrativă și riscurile, precum și costul muncii, al tehnologiei sau al licențelor.

Concentrează-te pe bunăstarea angajaților tăi

În zilele noastre, bunăstarea angajaților este una dintre cele mai importante griji în sectorul corporativ. În ultimii ani, nu doar sănătatea noastră fizică, dar și cea mentală a fost pusă la încercare din cauza unor schimbări rapide și neașteptate la nivel mondial, iar această experiență are un impact direct asupra capacității noastre de a ne îndeplini sarcinile de lucru. Asta înseamnă, de asemenea, că poate afecta afacerea ta și poate aduce pierderi.

Harvard a realizat un studiu care a demonstrat că o creștere a stării de bine, în medie, crește și productivitatea cu aproximativ 10%. Prin urmare, munca va fi efectuată mai eficient. Și, în final, acest lucru crește rezultatele și profitabilitatea companiei.

Unul dintre serviciile de externalizare ale Accace este măsurarea vitalității companiei și a mediului social. Acesta permite obținerea unei analize detaliate a ceea ce afectează nivelul de implicare a angajaților, performanța, inovațiile și sustenabilitatea. Prin intermediul său poți afla, de asemenea, cât de mulțumiți sunt angajații tăi și cum evaluează stilul tău de leadership. Pe baza acestei analize poți construi o cultură sănătoasă a companiei și o strategie de imagine de angajator, care va crește nivelul de angajament și satisfacție a angajaților.

În acest moment, poate fi, de asemenea, dificil să găsești persoane care sunt compatibile pentru compania ta. Motivul este că piața muncii s-a schimbat, și companiile se luptă pentru a descoperi talente specifice. Una dintre cele mai ușoare modalități de a atrage interesul unui potențial angajat și de a păstra un angajat este să ai grijă de bunăstarea lor. Acest lucru îți va aduce, de asemenea:

  • grad mai înalt de performanță
  • satisfacția clienților
  • îmbunătățire a imaginii tale de angajator și o fluctuație redusă a personalului
  • în cele din urmă, îți va aduce rentabilitate.

Gestionează mai eficient angajații

După cum am menționat anterior, majoritatea companiilor au trecut deja la un model de muncă hibrid. Prin urmare, gestionarea angajaților a devenit extrem de provocatoare, dificilă și pentru aceasta sunt folosite multe resurse. Aici intervine însă și automatizarea proceselor. Angajații sunt elemente de bază a afacerii tale, așa că nivelul lor de implicare este important pentru performanța companiei tale. Automatizarea proceselor le permite lucrătorilor tăi să-și creeze propriul mediu în loc să se adapteze la unul creat de altcineva. Viața profesională a angajaților tăi poate fi eficientizată prin intermediul unui portal online de contorizare a timpului și de prezență. Aceste soluții permit angajaților să-și gestioneze orele de lucru și prezența sau absența prin portalul Time&Attendence online – pe cont propriu – printr-o interfață auto-controlată, ușor de utilizat: ei pot să țină evidența timpului lor de lucru, a orelor suplimentare, aconcediului luat sau rămas, să solicite timp liber sau concediu medical și apoi să-l aprobe rapid împreună cu managerii lor.

Modernizează locul de muncă

Gestionarea eficientă a angajaților este în primul rând despre procesele interne, dar în zilele noastre, este și despre cât de confortabil se simt angajații la locul de muncă. Pentru a contura un astfel de mediu, nu ar trebui să te axezi doar pe o cultură a companiei de înaltă calitate și o atmosferă plăcută în birou, ci și să automatizezi anumite elemente, mai ales dacă ai un program flexibil sau aplici un model de muncă hibrid. La Accace, am creat o soluție care asigură, nu doar pentru noi, dar și pentru clienții noștri, o gestionare eficientă a spațiilor de lucru și a locurilor de parcare. Sistemul nostru de rezervare permite angajaților tăi să rezerve un birou și un loc de parcare înainte de a veni la birou, ceea ce reduce cantitatea de sarcini administrative a departamentului tău de HR prin eliminarea muncii administrative suplimentare și oferă echipelor tale libertatea și flexibilitatea de a gestiona aceste probleme pe cont propriu.

La Accace, avem o vastă experiență în externalizare, iar echipa noastră este pregătită să îți ofere sfaturi în procesul de luare a deciziilor legate de afacerea ta și să discute cu tine despre cum poate fi îmbunătățită contabilitatea, salarizarea și administrarea HR în afacerea ta, pe baza nevoilor tale.

GHID FISCAL
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

Gestionam toate nevoile companiei tale sub o singura umbrela

Menține-ți afacerea la un nivel înalt de calitate și eficientă cu sprijinul unei echipe specializate de consultanți
  • Externalizarea serviciilor de contabilitate si raportare: Administrare si procesare documente contabile | Servicii de raportare financiara, contabila si statistica | Consultanta financiar-contabila | Scanare, extragere, validare si arhivare a documentelor financiar-contabile | Raportare financiara internationala | Microsoft Dynamics NAV | Recrutare de personal in domeniul financiar-contabil | Portal online contabilitate | Traininguri financiar-contabile
  • Externalizarea serviciilor de salarizare si administrare de personal: Servicii salarizare | Servicii administrare personal | Intocmirea fiselor de post si evaluarea performantei angajatului | Consultanta privind impozitul pe venit | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Portal online salarizare & HR
  • Servicii de consultanta fiscala: Declaratii fiscale si alte servicii fiscale administrative (compliance) | Asistenta in timpul inspectiilor fiscale | Tax review (servicii de revizuire fiscala) | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Consultanta fiscala tip abonament sau ad-hoc | Planificare fiscala internationala | Traininguri personalizate
  • Servicii de consultanta corporate: Infiintare si inregistrare societate | Lichidare societate | Reprezentare in fata autoritatilor locale | Sediu social virtual | Modificari in statutul juridic al companiei | Servicii de consultanta legate de implementarea GDPR | Company health check | Consultanta in legislatia muncii | Incadrarea in munca a cetatenilor straini in Romania
  • Servicii de consultanta juridica (prin intermediul unui cabinet de avocatura asociat): Proprietati imobiliare | Litigii | Proprietate intelectuala | Insolventa, reorganizare si faliment | Due diligence | Abonamente si consultanta ad-hoc
  • Servicii de consultanta in cadrul tranzactiilor: Due diligence si consultanta in cadrul tranzactiilor | Preturi de transfer | Fuziuni si achizitii
  • Portal online de consultanta
Împărtășește-ne nevoile tale și vom găsi împreună cele mai bune soluții
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram