Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Acceleratorul AceON,fondat acum doi ani de Accace împreună cu renumitul fond de investiții ZAKA VC, continuă să sprijine start-upurile europene aflate în stadiul de idee sau pre-seed, îmbunătățindu-le potențialul de inițiere și dezvoltare pe piață. Încheierea celei de a patra ediție a programului internațional a fost sărbătorită cu o gală pe măsură în Bratislava.
Între 15 octombrie și 28 noiembrie, AceON a colaborat cu 21 de startup-uri din 13 țări, printre care Slovacia, Cehia, Polonia, Spania sau Georgia. Finalul programului, Demo Day, a avut loc în noul nostru spațiu pentru evenimente, UNICORNER, situat în biroul nostru din Bratislava.
Optsprezece echipe au ajuns până în etapa finală a programului, unde și-au prezentat produsele pe scenă. Ne-am angajat să investim 40.000 € în două dintre acestea – și ne-am ținut promisiunea.
Peter Pašek, Managing Director & Partner la Accace Slovakia, prezintă startup-urile care au primit finanțare:
„La ultimele prezentări de la Demo Day, am văzut 18 pitch-uri de calitate din diverse industrii, de la Enterprise Tech și MarTech până la Cybersecurity și EdTech. Am decis să investim în ARtttify și SentiVue, datorită fondatorilor lor experimentați, care nu doar că înțeleg problemele clienților lor, ci demonstrează și versatilitate și capacitatea de a valida și vinde soluțiile lor la nivel global.”
În comisia de investiții, alături de Peter Pašek, s-au aflat Ján Kasper, co-fondator & Managing Partner la ZAKA, precum și experții în investiții Ján Búza și Andrej Petrus de la ZAKA. După o evaluare atentă, ARtttify și SentiVue au fost favoritele clare.
Fondată în 2024 de Mariam Kharazishvili și Aamir Abid, ARtttify este o platformă bazată pe inteligență artificială care redefinește generarea de lead-uri pentru brandurile B2C. În doar câteva minute, brandurile pot crea și lansa promoții gamificate și campanii de concursuri atractive, obținând viralitate, un nivel mai profund de implicare și o listă de lead-uri de calitate, pregătite pentru conversie.
În primele câteva luni, ARtttify și-a demonstrat impactul, ajutând brandurile să lanseze peste 40 de concursuri de succes care au generat 120.000 de lead-uri, dintre care 21.000 s-au transformat direct în clienți. Platforma a câștigat rapid teren, având o listă de așteptare cu peste 200 de branduri și o comunitate de 150.000 de participanți la campanii.
SentiVue, fondată de Mohamed Hani ElMasry, înțelege cât de important este să satisfaci și să depășești așteptările clienților. Platforma bazată pe inteligență artificială ajută companiile să transforme fiecare interacțiune cu clienții în informații utile. Astfel, echipele pot preveni riscurile de pierdere a clienților, îmbunătăți performanța și construi loialitate pe termen lung.
În cadrul primului lor proiect pilot, SentiVue a ajutat un client să reducă timpul de monitorizare a apelurilor cu 75%, recuperând echivalentul a 16 zile de productivitate în fiecare lună. În ultimele trei săptămâni, SentiVue a inițiat discuții de parteneriat și a interacționat cu 30 de potențiali clienți.
Programul de accelerare a fost conceput pentru a oferi fondatorilor cunoștințele și sprijinul necesar scalării afacerilor lor. Echipa AceON a organizat un program intensiv de lecții pe teme precum evaluare și diluare, înțelegerea capitalului de risc și strângerea de fonduri, term sheet, modelul de afaceri și multe altele.
Un alt aspect important al programului a fost reprezentat de sesiunile de validare, esențiale pentru crearea unor produse pe care clienții își doresc cu adevărat să le cumpere. Startup-urile au avut, de asemenea, oportunitatea de a discuta cu mentori, inclusiv experți din industrie și executivi de nivel C, care au ajutat echipele să-și clarifice strategiile de creștere și să-și îmbunătățească eficiența pentru a-și atinge obiectivele.
Pe măsură ce AceON Accelerator încheie programele de accelerare din acest an, se pregătesc deja pentru cea de-a cincea ediție. Echipele de startup interesate se pot înscrie deja pentru a primi notificări despre programul de accelerare din primăvara anului 2025. AceON va oferi din nou know-how esențial pentru fondatori, investiții și multe altele. Suntem încântați să continuăm să sprijinim startup-urile în atingerea obiectivelor lor ambițioase. După cum spune sloganul AceON, #SkyIsNotALimit