BUSINESS BREAKFAST
Regulamentul de Protectie a Datelor cu Caracter Personal (GDPR)
Conditii de aplicare, criterii si obligatii
CONCEPTUL EVENIMENTULUI
Regulamentul (UE) 2016/679 a fost adoptat de Parlamentul European in data de 27 aprilie 2016, iar prevederile sale vor fi aplicabile incepand cu data de 25 mai 2018.
Legea se va aplica tuturor sectoarelor si tipurilor de afaceri care prelucreaza date cu caracter personal, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii Europene (in masura in care bunurile si/sau serviciile operatorilor de date sunt adresate si persoanelor aflate pe teritoriul UE).
Intrucat regulamentul privind protectia datelor impune un set unic de reguli pe care companiile trebuie sa le aplice intern, este necesara o buna cunoastere a continutului si impactului pe care il genereaza aceasta schimbare legislativa.
RISCURI
Incalcarea prevederilor din regulament poate genera:
- Sanctiuni de pana la 20 de milioane de euro sau pana la 4% din cifra de afaceri anuala la nivel international
- Interdictia de a procesa date, aspect care poate influenta negativ evolutia business-ului
TEMATICA
In conditiile in care amenzile pentru neregulile constate vor fi foarte mari, in cadrul evenimentului vom dezbate, intr-o maniera usor de inteles si cu exemple concrete:
- Ce reprezinta datele cu caracter personal
- Ce este GDPR si care sunt conditiile de aplicare
- Drepturi si obligatii raportate la Regulament
- Ce este DPO si in ce conditii exista obligatia de a numi un responsabil cu protectia datelor
- Care vor fi repercursiunile asupra companiei tale
- Ce actiuni trebuie sa intreprindeti la nivel intern pentru a va conforma acestor prevederi
INREGISTRARE
Data limita inscriere: 21 noiembrie 2017
Taxa de participare: 100 RON /persoana (taxa nu include TVA)
10% discount pentru inscrierea a 2 sau mai multe persoane din cadrul aceleiasi companii
Dupa primirea formularului de inscriere completat, se va emite participantilor inregistrati factura proforma care va contine contravaloarea taxei de participare, urmand ca plata sa se efectueze conform specificatiilor de pe aceasta.
Plata integrala este obligatorie inainte de 22 noiembrie 2017 si poate fi efectuata prin virament bancar.
Pentru detalii suplimentare sau intrebari, va rugam sa ne contactati: romania.office@accace.com
DESPRE ACCACE
Accace in Romania
Accace Romania a fost infiintata in Bucuresti in urma cu 10 ani, iar prin intermediul unei echipe dedicate de profesionisti, am reusit intr-un timp scurt sa punem bazele unei strategii de dezvoltare viabile, in prezent oferind atat servicii de externalizare contabilitate, salarizare si administrare de personal, cat si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat.
Grupul Accace
Avand peste 550 de profesionisti in cadrul birourilor deschise in 13 tari din Europa Centrala si de Est, Grupul Accace reprezinta una dintre companiile de consultanta si externalizare de top din regiune. De-a lungul anilor, Accace a dobandit o experienta remarcabila, detinand un portofoliu ce cuprinde peste 2000 de clienti, majoritatea companii internationale. In prezent, furnizam servicii prin intermediul birourilor noastre din Cehia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia, Ucraina, Bosnia si Hertegovina, Croatia, Germania, Macedonia, Muntenegru, Serbia si Slovenia. Alte locatii europene, precum si din afara Europei, sunt acoperite de partenerii nostri de incredere.
Mai multe despre noi: www.accace.ro | www.accace.com
© Accace toate drepturile rezervate | Disclaimer General | Disclaimer Stiri | Politica Cookies | Termeni si Conditii