Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Toți angajatorii au obligaţia de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariaţii încadraţi cu contract individual de muncă, de a-l păstra în bune condiţii la sediul angajatorului sau, după caz, la sediul secundar dacă este delegată competenţa încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă, precum şi de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora.
Aceste obligații sunt reglementate de H.G. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților, cunoscut și sub numele de REVISAL.
Hotărârea nr. 905/2017 reglementează la articolul 7 documentele obligatorii ce trebuie să fie cuprinse în dosarul de personal al fiecărui salariat.
Acestea se referă la:
1. Actele necesare angajarii:
2. Contractul individual de muncă, urmat de fișa postului;
3. Actele adiționale privind încheierea, executarea, suspendarea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă;
4. Alte documente:
Pe langa aceste documente obligatorii, angajatorul poate solicita si pastra pentru dosarul personal urmatoarele documente pe care le considera importante pentru derularea raporturilor de munca, pentru certificarea legalitatii si corectitudinii completarii in registru, dar si pentru calculul salarial:
Pe lângă aceste documente obligatorii, angajatorul poate solicita copii conformate cu originalul și păstra pentru dosarul personal, următoarele documente pe care le consideră importante pentru derularea raporturilor de muncă, pentru certificarea legalității și corectitudinii completării în registru, dar și pentru calculul salarial:
Pentru gestionarea și actualizarea cât mai eficientă a dosarului de personal, se poate întocmi o structură unitară, care să fie respectată pentru fiecare dosar în parte.
Așadar, documentele pot fi împărțite pe categorii astfel:
Declaratii fiscale si alte servicii fiscale administrative (compliance) | Asistenta in timpul inspectiilor fiscale | Tax review | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Consultanta fiscala tip abonament sau ad-hoc | Planificare fiscala internationala | Administrare si procesare documente contabile | Servicii de raportare financiara, contabila si statistica | Consultanta financiar-contabila | Scanare, extragere, validare si arhivare a documentelor financiar-contabile | Raportare financiara internationala | Microsoft Dynamics NAV | Recrutare de personal in domeniul financiar-contabil | Portal online contabilitate | Traininguri financiar-contabile