Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Externalizare » Externalizare servicii de contabilitate si raportare » Administrare si procesare documente contabile
Fiind activi pe piata de externalizare servicii contabile de ani buni, suntem pe deplin constienti de provocarile acesteia, in special de dificultatea de a mentine activitatile companiei in conformitate cu standardele locale si/sau internationale de contabilitate.
In baza tranzactiilor procesate, un departament contabil furnizeaza informatia necesara pentru a stabili pozitia financiara si performanta companiei, precum si rapoartele concepute special pentru a sprijini managementul in viitoarele sale decizii. Prin urmare, este esential ca toate activitatile contabile sa fie prestate cu precizie si sa asigure gradul de transparenta necesar pentru eliminarea oricaror riscuri la nivel local sau international.