Administrare si procesare documente contabile

Fiind activi pe piata de externalizare servicii contabile de ani buni, suntem pe deplin constienti de provocarile acesteia, in special de dificultatea de a mentine activitatile companiei in conformitate cu standardele locale si/sau internationale de contabilitate.

In baza tranzactiilor procesate, un departament contabil furnizeaza informatia necesara pentru a stabili pozitia financiara si performanta companiei, precum si rapoartele concepute special pentru a sprijini managementul in viitoarele sale decizii. Prin urmare, este esential ca toate activitatile contabile sa fie prestate cu precizie si sa asigure gradul de transparenta necesar pentru eliminarea oricaror riscuri la nivel local sau international.

Servicii de procesare documente contabile

  • Emiterea, distribuirea si inregistrarea contabila a facturilor emise
  • Inregistrarea documentelor contabile primite de la furnizori si postarea acestora
  • Inregistrarea si postarea facturilor de achizitii (prin modulul de Furnizori)
  • Inregistrarea si postarea facturilor de creante (prin modulul de Clienti)
  • Inregistrarea si postarea tranzactiilor efectuate prin casa pe baza documentelor contabile si a Registrului de Casa
  • Inregistrarea si postarea tranzactiilor pe parte de stocuri (achizitie, vanzare, productie)
  • Organizarea si mentinerea registrelor contabile obligatorii (registrul mijloacelor fixe, jurnale de cumparari si de vanzari, Registrul Inventar, Registrul jurnal, Balanta de verificare, scadentare furnizori si clienti);
  • Cheltuieli cu personalul (stat de plata,  decontare cheltuieli cu transportul, diurna etc.)
  • Inregistrarile contabile privind miscarile de stocuri
  • Inregistrarile contabile in Registrul General: casa, cheltuieli cu transportul, costuri salariale, imprumuturi, investitii, etc
  • Inregistrari contabile mijloace fixe
  • Asistenta in inventarierea anuala sau periodica (la cererea clientului) a activelor companiei
  • Asistenta cu procedurile de inventariere a stocurilor
  • Inregistrarea tranzactiilor efectuate prin conturile de la banci pe baza extraselor bancare furnizate de banca si reconcilierea acestora
  • Tranzactiile intre companii din cadrul grupului
  • Calcularea, inregistrarea si postarea cheltuielilor si a veniturilor inregistrate in avans
  • Imobilizari financiare
  • Reevaluarea soldurilor in valuta
  • Asistenta in pregatirea si implementare de proceduri anuale de inventariere  a patrimoniului la nivel de companie.
  • Comunicarea regulata cu tertii si partile implicate
  • Asistenta pe perioada de auditare, a inspectiilor si in fata autoritatilor locale competente

Administrarea conturilor bancare si plati in numele clientului

  • Deschiderea conturilor bancare in numele clientului
  • Setarea drepturilor de acces
  • Pregatirea si generarea ordinelor de plata
  • Autorizare plati in baza dreptului de semnatura conjuncta
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram