Scanare, extragere, validare si arhivare a documentelor financiar – contabile
Gestioneaza facturile digital si scapa de documentele in format fizic si de introducerea manuala a datelor in sistemul contabil!
Vom prelua toate documentele contabile si facturile, fie ele fizice sau electonice, pentru a le pregati de import in sistemul contabil pe care il folosesti. Toate facturile vor fi stocate intr-un singur loc – pe portalul nostru online – pentru a fi usor de gasit, usor de revizuit si pentru a putea sa efectuezi modificari in baza de date in functie de necesitati.
Cum lucram?
Solutiile noastre se pot implementa in cadrul oricarui tip de companie, indiferent de volumul de documente ce trebuie procesat – de la cateva zeci pana la milioane de facturi pe luna. Eficienta si rapiditatea de procesare sunt cuvintele-cheie ce stau la baza activitatii noastre, tocmai pentru a oferi acces rapid catre baza de date, in mai putin de 24 ore.
Preluarea si scanarea documentelor contabile
Facem trecerea tuturor documentelor contabile in varianta electronica:
- Preluam toate tipurile de facturi – format hartie, PDF sau EDI
- Scanam toate documentele primite la cea mai buna calitate
- Arhiva documentelor in portalul TULIP poate fi accesata oricand de pe orice dispozitiv (calculator, tableta sau telefon mobil)
- Vom personaliza fluxul de aprobare pentru documentele particulare
Extragerea si validarea datelor contabile
Pregatim documentele pentru a fi importate in sistemul contabil:
- Vom extrage toate datele necesare din facturile primite
- Datele vor fi verificate si validate manual de unul dintre specialistii nostri
- Vom completa toate datele, inclusiv intrarile, pentru a asigura o incadrare corecta in sistem
- Vom adauga orice alte date necesare (precum centrele de cost)
- Oferim consolidarea datelor din diferite surse de documente si le convertim in formate structurate (precum XML) pentru importarea lor in sistemul contabil
Arhivarea electronica a documentelor contabile
Vom stoca toate documentele intr-un singur loc, pe platforma noastra cloud, dezvoltata intern.
- Toate facturile vor fi disponibile pe portalul nostru online
- Gruparea si organizarea tuturor facturilor procesate impreuna cu istoricul lor
- Stocarea in format PDF a documentelor originale in acest portal
- Trimiterea tuturor documentelor originale inapoi catre companie pentru arhivare
Suntem pregatiti sa procesam toate grupele de facturi, la fel cum ne putem ocupa si de alte documente ce stau la baza organizarii companiei.