Revizuirea contractelor comerciale
Greseli frecvente, mecanisme de evitare a riscurilor si recomandari practice
WORKSHOP
DESPRE EVENIMENT
Drumul antreprenoriatului poate parea greu la inceput, unori chiar si dupa ani de experienta, iar inchirierea unui spatiu, alegerea furnizorilor de incredere sau gasirea partenerilor potriviti pentru extindere pot reprezenta adevarate provocari.
Un impediment in maturizarea afacerii tale il poate reprezenta chiar banalul contract, daca nu stii sau nu intelegi cum sa evaluezi riscurile pe care le poate genera acceptarea anumitor clauze contractuale.
De exemplu, cunosti riscurile alegerii modalitatii de solutionare a conflictelor – instanta versus arbitraj? Sau stii ca negocierea necorespunzatoare a incetarii contractului poate duce la pierderi financiare pentru compania ta?
Ca sa eviti situatii care pot pune in pericol buna desfasurare a activitatii tale, este important sa determini care sunt cele mai frecvente greseli intalnite la negocierea unui contract, care sunt clauzele care genereaza potentiale riscuri si cum se pot evita eventuale dispute sau situatii cu impact financiar negativ asupra business-ului tau.
In cadrul workshop-ului nostru, vom analiza impreuna 2 tipuri de contracte (contractul de prestari servicii si contractul de inchiriere a spatiului comercial) si vom pune accentul pe:
- Definirea clara a obiectului contractului
- Cuantumul penalitatilor
- Alegerea instantei competente
- Clauze privind facturarea
- Clauze specifice precum obligatiile partilor etc.
Evenimentul se adreseaza antreprenorilor si persoanelor fara pregatire juridica implicate in derularea unui business, negocierea/semnarea unor contracte comerciale fiind parte importanta din activitatea lor recurenta.
AGENDA
09:30-10:00 Welcome Coffee
10:00-10:30 Scurta prezentare si obiectivele workshop-ului
10:30-11:00 Exercitiu practic | Revizuirea de catre participanti a doua tipuri de contracte comerciale (contract de prestari servicii si contract de inchiriere a sediului social/spatiului comercial)
11:00-12:15 Parcurgerea clauzelor si evaluarea zonelor cu potential risc impreuna cu speakerii
12:15-12:45 Recomandari practice, in functie de specificul companiei participantilor, in vederea evitarii unor consecinte negative
12:45-13:00 Networking
SPEAKERI

Amalia Lincaru, Senior Associate, este avocat cu experienta in consultanta privind diverse autorizari, aspecte comerciale si de dreptul muncii. Expertiza sa include ariile de drept societar, restructurari, contracte comerciale, litigii privind recuperarea debitelor si proceduri de insolventa, precum si consultanta asupra unor chestiuni de substanta ce decurg din activitatea zilnica. Inainte de a se alatura echipei, Amalia a asistat clienti din telecom si constructii in legatura cu provocarile curente si tranzactiile operationale.
INREGISTRARE
Data limita inscriere: 15 mai 2019
Taxa de participare: 200 RON/persoana (taxa nu include TVA)
10% discount pentru inscrierea a 2 sau mai multe persoane din cadrul aceleiasi companii
Dupa primirea formularului de inscriere completat, se va emite participantilor inregistrati factura proforma care va contine contravaloarea taxei de participare, urmand ca plata sa se efectueze conform specificatiilor de pe aceasta.
Plata integrala este obligatorie inainte de 20 mai 2019 si poate fi efectuata prin virament bancar.
Pentru detalii suplimentare sau intrebari, va rugam sa ne contactati: romania.office@accace.com
DESPRE ACCACE
Accace in Romania
Accace Romania a fost infiintata in Bucuresti in 2007, iar prin intermediul unei echipe dedicate de profesionisti, am reusit, intr-un timp scurt, sa punem bazele unei strategii de dezvoltare viabile, in prezent oferind atat servicii de externalizare contabilitate, salarizare si administrare de personal, cat si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat.
Grupul Accace
Avand peste 550 de profesionisti in cadrul birourilor deschise in 13 tari din Europa Centrala si de Est, Grupul Accace reprezinta una dintre companiile de consultanta si externalizare de top din regiune. De-a lungul anilor, Accace a dobandit o experienta remarcabila, detinand un portofoliu ce cuprinde peste 2000 de clienti, majoritatea companii internationale. In prezent, furnizam servicii prin intermediul birourilor noastre din Cehia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia, Ucraina, Bosnia si Hertegovina, Croatia, Germania, Macedonia, Muntenegru, Serbia si Slovenia. Alte locatii europene, precum si din afara Europei, sunt acoperite de partenerii nostri de incredere.
Mai multe despre noi: www.accace.ro | www.accace.com
© Accace toate drepturile rezervate | Disclaimer General | Disclaimer Stiri | Politica Cookies | Termeni si Conditii