Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
La începutul fiecărui an companiile se concentrează pe setarea obiectivelor pentru perioada următoare. Niciodată nu este prea târziu să faci o recapitulare a obiectivelor setate, pentru a te asigura că ești pe drumul cel bun.
În zilele noastre, este foarte important să fii pregătit și să te adaptezi la schimbările globale, deoarece acestea pot afecta direct afacerea ta. Cu toate acestea, schimbările nu sunt legate doar de economie în general, ci și de dezvoltarea tehnologiei și a nevoilor oamenilor. Aceasta reprezintă o oportunitate pentru ca afacerea ta să aibă mai mult succes, o oportunitate de a o extinde și de a-ți crește profiturile. Munca de tip hibrid a devenit o parte inevitabilă din viețile noastre, și, prin urmare, majoritatea proceselor s-au mutat online. Acest lucru include și procese care anterior nu puteau fi realizate fără muncă față în față, la birou și fără documentele fizice, cum ar fi contabilitatea și salarizarea. Astfel, în zilele noastre, funcțiile de bază în afaceri ar trebui construite în așa fel încât să fie eficiente și ușor de utilizat. Și aceasta este exact abordarea care te va ajuta să-ți crești afacerea. Te invităm să aruncăm o privire la ce inovații poți implementa în 2024. Iată cele 5 sfaturi ale noastre pentru ca afacerea ta să aibă mai mult succes.
Multe afaceri își propun acum să folosească din ce în ce mai puțin documentele fizice, printate, sau să eficientizeze și să automatizeze toate procesele de bază din companie. Contabilitatea, salarizarea, agenda HR, taxele și multe altele – ele vor fi întotdeauna parte a companiilor, indiferent dacă este o entitate nouă sau una bine stabilită. Digitalizarea lor poate ajuta la stabilirea priorităților și la eliminarea sarcinilor voluminoase din agenda zilnică. Automatizarea contabilității te va ajuta să-ți gestionezi documentele contabile și fluxurile de lucru cu ușurință, să reduci volumul de documente și să verifici oricând situația financiară actuală a companiei tale. De asemenea, ajută la creșterea nivelului de productivitate actual al Departamentului Financiar prin eliminarea sarcinilor care consumă timp și resurse din rutina de lucru zilnică. Astfel, echipele de contabilitate vor avea mai mult timp să se concentreze pe proiectele cu o prioritate mai ridicată.
Automatizarea salarizării și administrării HR îți permite să-ți menții angajații implicați și să le oferi mai multă libertate. Ei pot gestiona numeroase sarcini pe cont propriu, cum ar fi accesul la fluturașii de salariu, trimiterea unui tichet către specialistul lor în salarizare, completarea datelor pentru declarația fiscală anuală, solicitarea de timp liber, gestionarea călătoriilor de afaceri sau decontarea cheltuielilor de călătorie. Avantajele automatizării sunt nelimitate, motiv pentru care ar trebui să începi să-ți modifici aceste procese cât mai curând.
Nu este de mirare că externalizarea este mai rentabilă decât gestionarea tuturor lucrurilor intern. Ca o activitate esențială în afacerea ta, ea te poate ajuta în delegarea unor anumite sarcini către o altă organizație și să reduci munca echipei interne, dar și să aloci mai strategic eforturile și capacitățile angajaților tăi pe sarcinile necesare și, prin urmare, să economisești costuri folosind timpul lor mai eficient. În timp ce majoritatea companiilor sunt capabile să facă munca intern, implicarea unei alte organizații externe reduce povara administrativă și riscurile, precum și costul muncii, al tehnologiei sau al licențelor.
În zilele noastre, bunăstarea angajaților este una dintre cele mai importante griji în sectorul corporativ. În ultimii ani, nu doar sănătatea noastră fizică, dar și cea mentală a fost pusă la încercare din cauza unor schimbări rapide și neașteptate la nivel mondial, iar această experiență are un impact direct asupra capacității noastre de a ne îndeplini sarcinile de lucru. Asta înseamnă, de asemenea, că poate afecta afacerea ta și poate aduce pierderi.
Harvard a realizat un studiu care a demonstrat că o creștere a stării de bine, în medie, crește și productivitatea cu aproximativ 10%. Prin urmare, munca va fi efectuată mai eficient. Și, în final, acest lucru crește rezultatele și profitabilitatea companiei.
Unul dintre serviciile de externalizare ale Accace este măsurarea vitalității companiei și a mediului social. Acesta permite obținerea unei analize detaliate a ceea ce afectează nivelul de implicare a angajaților, performanța, inovațiile și sustenabilitatea. Prin intermediul său poți afla, de asemenea, cât de mulțumiți sunt angajații tăi și cum evaluează stilul tău de leadership. Pe baza acestei analize poți construi o cultură sănătoasă a companiei și o strategie de imagine de angajator, care va crește nivelul de angajament și satisfacție a angajaților.
În acest moment, poate fi, de asemenea, dificil să găsești persoane care sunt compatibile pentru compania ta. Motivul este că piața muncii s-a schimbat, și companiile se luptă pentru a descoperi talente specifice. Una dintre cele mai ușoare modalități de a atrage interesul unui potențial angajat și de a păstra un angajat este să ai grijă de bunăstarea lor. Acest lucru îți va aduce, de asemenea:
După cum am menționat anterior, majoritatea companiilor au trecut deja la un model de muncă hibrid. Prin urmare, gestionarea angajaților a devenit extrem de provocatoare, dificilă și pentru aceasta sunt folosite multe resurse. Aici intervine însă și automatizarea proceselor. Angajații sunt elemente de bază a afacerii tale, așa că nivelul lor de implicare este important pentru performanța companiei tale. Automatizarea proceselor le permite lucrătorilor tăi să-și creeze propriul mediu în loc să se adapteze la unul creat de altcineva. Viața profesională a angajaților tăi poate fi eficientizată prin intermediul unui portal online de contorizare a timpului și de prezență. Aceste soluții permit angajaților să-și gestioneze orele de lucru și prezența sau absența prin portalul Time&Attendence online – pe cont propriu – printr-o interfață auto-controlată, ușor de utilizat: ei pot să țină evidența timpului lor de lucru, a orelor suplimentare, aconcediului luat sau rămas, să solicite timp liber sau concediu medical și apoi să-l aprobe rapid împreună cu managerii lor.
Gestionarea eficientă a angajaților este în primul rând despre procesele interne, dar în zilele noastre, este și despre cât de confortabil se simt angajații la locul de muncă. Pentru a contura un astfel de mediu, nu ar trebui să te axezi doar pe o cultură a companiei de înaltă calitate și o atmosferă plăcută în birou, ci și să automatizezi anumite elemente, mai ales dacă ai un program flexibil sau aplici un model de muncă hibrid. La Accace, am creat o soluție care asigură, nu doar pentru noi, dar și pentru clienții noștri, o gestionare eficientă a spațiilor de lucru și a locurilor de parcare. Sistemul nostru de rezervare permite angajaților tăi să rezerve un birou și un loc de parcare înainte de a veni la birou, ceea ce reduce cantitatea de sarcini administrative a departamentului tău de HR prin eliminarea muncii administrative suplimentare și oferă echipelor tale libertatea și flexibilitatea de a gestiona aceste probleme pe cont propriu.
La Accace, avem o vastă experiență în externalizare, iar echipa noastră este pregătită să îți ofere sfaturi în procesul de luare a deciziilor legate de afacerea ta și să discute cu tine despre cum poate fi îmbunătățită contabilitatea, salarizarea și administrarea HR în afacerea ta, pe baza nevoilor tale.