HR Specialist în București

Full-time, Senior
Bucuresti
Posted 1 an ago

„Ești o persoană deschisă, optimistă, people-oriented și dornică să facă parte dintr-o echipă frumoasă? Atunci, cu siguranță, rolul de HR Specialist este pentru tine!”

Ești o persoană organizată care abordează sarcinile în manieră structurată, iar administrarea de personal este domeniul pe care îți dorești să îl stăpânesti ca un profesionist?

Vrei să te alături unui colectiv prietenos care încurajează creativitatea și dezvoltarea profesională continuă?

Atunci chiar tu ai putea deveni noul nostru coleg, pe poziția de HR Specialist!

Ce implică rolul tău

  • Întocmirea și administrarea dosarelor de personal ale angajaților în conformitate cu procedurile de lucru:
      • Contracte de muncă
      • Fișe de post
      • Documente specifice securității muncii
      • Acte adiționale
      • Documente pentru suspendări
      • Documente de încetare
      • Adeverințe
      • Arhivare
  • Depunerea Revisal conform termenelor legale
  • Gestionarea procesului de medicina muncii
  • Înregistrarea și actualizarea permanentă în programul de calcul salarial a modificărilor contractuale
  • Colectarea și verificarea formularelor de concedii medicale pentru centrele de cost alocate
  • Colectarea și verificarea documentelor justificative pentru administrarea de personal
  • Gestionarea solicitărilor venite din partea angajaților privind administrarea de personal
  • Monitorizarea și actualizarea în programul de administrare personal al clientului a tuturor datelor conform procedurilor de lucru
  • Pregătirea și transmiterea rapoartelor solicitate de client sau stabilite prin proceduri interne
  • Înregistrarea/depunerea documentelor la instituțiile competente
  • Aplicarea procedurii de evaluare a încadrării la scutire de impozit pentru programatori
  • Asigurarea suportului legislativ pentru client
  • Oferirea de suport atât membrilor juniori ai echipei cât și coordonatorului.

Ce ne dorim de la tine

  • Studii superioare finalizate
  • Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau în curs de obținere)
  • Minim 5 ani experiență în domeniul administrării de personal (nice to have)
  • Cunoștinte avansate de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office (Word, Excel)
  • Cunoștinte foarte bune ale legislației muncii în vigoare
  • Cunoștințe de limba engleză

Ce îți oferim în schimb

  • Tichete de masă
  • Abonament medical la o clinică privată cu renume
  • Program hibrid
  • Concediu de studiu plătit
  • Zile extra de concediu de odihnă
  • Abonament Bookster
  • Șansa de a te dezvolta și de a lucra alături de colegi prietenoși, cu un puternic background profesional
  • Organizăm diverse evenimente interactive care ajută la destinderea atmosferei și la întărirea spiritului de echipă. Urmărește pagina noastră de Facebook – Accace Romania – și fii parte din #accacelife!

Dacă ți-am atras interesul, te rugăm să nu ezițăi în a ne contacta oricând pentru mai multe informații despre poziția disponibilă și procesul de aplicare. Vom fi mai mult decât bucuroși să iți oferim suport în continuare!

Despre Accace

Împreună lucrăm, ne distrăm, sărbătorim! 

Curios să vezi cum este viața în Accace? Află mai multe!


Despre poziție

Program: Full-time

Experiență: Mid-level

Locație: București, România

Cine primește CV-ul tau?

Trimite CV!

    Sunt de acord ca Accace si persoanele imputernicite de catre aceasta sa imi prelucreze datele personale in procesul de recrutare si, ulterior, sa imi trimita oportunitati de cariera, articole, sfaturi utile, invitatii la evenimente

    Termeni si conditii | Politica Accace privind GDPR

    Job Features

    Job CategorySalarizare

    Apply Online