Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
GHID FISCAL
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

Ce trebuie sa contina Regulamentul Intern obligatoriu al unei companii?

2 iulie 2018

Conform legislatiei muncii, Regulamentul Intern este actul juridic elaborat de catre angajator, prin care se stabilesc regulile de functionare a societatii din punctul de vedere al aspectelor profesionale si disciplinare.

Regulamentul Intern este un document obligatoriu pentru companie.

In conformitate cu prevederile cuprinse in Legea nr. 53/2003 din Codul Muncii cu modificarile si actualizarile ulterioare, un angajator nou este obligat sa intocmeasca Regulamentul Intern in termen de 60 de zile de la data dobandirii personalitatii juridice, respectiv de la data inregistrarii societatii la Oficiul National al Registrului Comertului.In conformitate cu prevederile cuprinse in Legea nr. 53/2003 din Codul Muncii cu modificarile si actualizarile ulterioare, un angajator nou este obligat sa intocmeasca Regulamentul Intern in termen de 60 de zile de la data dobandirii personalitatii juridice, respectiv de la data inregistrarii societatii la Oficiul National al Registrului Comertului.

Dispozitiile unui Regulament Intern se refera la disciplina, igiena, securitatea muncii, obligatiile conducerii si ale salariatilor si se aplica tuturor angajatilor, indiferent de durata contractului individual de munca.

Regulamentul Intern trebuie sa contina cel putin urmatoarele prevederi:

  • Reguli cu privire la sanatatea si securitatea in munca;
  • Reguli cu privire la non-discriminare;
  • Drepturi si obligatii ale partilor angajat/angajator;
  • Reguli cu privire la disciplina in munca si sanctiunile aplicabile;
  • Reguli cu privire la solutionare cererilor si reclamatiilor individuale ale salariatilor;
  • Procedura de aplicare a sanctiunilor disciplinare;
  • Reguli cu privire la respectarea prevederilor din contractul individual de munca;
  • Reguli cu privire la protectia maternitatii la locul de munca;
  • Reguli cu privire la evaluarea activitatii angajatilor.

In cazul unui control al Inspectiei Muncii, compania trebuie sa prezinta un document din care sa reiasa ca angajatii au luat la cunostinta prevederile Regulamentului Intern in vigoare.

GHID FISCAL
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

Gestionam toate nevoile companiei tale sub o singura umbrela

Menține-ți afacerea la un nivel înalt de calitate și eficientă cu sprijinul unei echipe specializate de consultanți
  • Externalizarea serviciilor de contabilitate si raportare: Administrare si procesare documente contabile | Servicii de raportare financiara, contabila si statistica | Consultanta financiar-contabila | Scanare, extragere, validare si arhivare a documentelor financiar-contabile | Raportare financiara internationala | Microsoft Dynamics NAV | Recrutare de personal in domeniul financiar-contabil | Portal online contabilitate | Traininguri financiar-contabile
  • Externalizarea serviciilor de salarizare si administrare de personal: Servicii salarizare | Servicii administrare personal | Intocmirea fiselor de post si evaluarea performantei angajatului | Consultanta privind impozitul pe venit | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Portal online salarizare & HR
  • Servicii de consultanta fiscala: Declaratii fiscale si alte servicii fiscale administrative (compliance) | Asistenta in timpul inspectiilor fiscale | Tax review (servicii de revizuire fiscala) | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Consultanta fiscala tip abonament sau ad-hoc | Planificare fiscala internationala | Traininguri personalizate
  • Servicii de consultanta corporate: Infiintare si inregistrare societate | Lichidare societate | Reprezentare in fata autoritatilor locale | Sediu social virtual | Modificari in statutul juridic al companiei | Servicii de consultanta legate de implementarea GDPR | Company health check | Consultanta in legislatia muncii | Incadrarea in munca a cetatenilor straini in Romania
  • Servicii de consultanta juridica (prin intermediul unui cabinet de avocatura asociat): Proprietati imobiliare | Litigii | Proprietate intelectuala | Insolventa, reorganizare si faliment | Due diligence | Abonamente si consultanta ad-hoc
  • Servicii de consultanta in cadrul tranzactiilor: Due diligence si consultanta in cadrul tranzactiilor | Preturi de transfer | Fuziuni si achizitii
  • Portal online de consultanta
Împărtășește-ne nevoile tale și vom găsi împreună cele mai bune soluții
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram