Portal online pentru managementul timpului si prezentei angajatilor

Pontaj electronic | Gestionarea absentelor I Planificarea turelor

Tine evidenta timpului de lucru si prezentei angajatilor – complet online

Este dificil sa urmaresti timpul de lucru si prezenta angajatilor? Pontajul inca se realizeaza pe foi? Solutia pe care o folosesti este dificil de actualizat, iar costurile legate de intretinere sunt ridicate? Daca raspunsul este DA la toate aceste intrebari, inseamna ca sistemul actual de T&A (Time & Attendence) nu se potriveste nevoilor companiei tale.

Pentru a-ti veni in ajutor, iti oferim un instrument flexibil pentru managementul timpului si prezentei angajatilor, care respecta pe deplin legislatia locala legata de programul de lucru, orele suplimentare, concediu, GDPR. Portalul nostru online nu are limitari in ceea ce priveste personalizarea conturilor utilizatorilor si poate fi ajustat in functie de nevoile interne ale companiei.

Fara limitari

Nu este necesara instalarea unui software aditional: accesezi portalul de oriunde si de pe orice dispozitiv

Conformitate deplina

Portalul respecta legislatia locala si este potrivit pentru toate companiile, indiferent de dimensiuni

Posibilitate de personalizare

Experienta imbunatatita a utilizatorului – de la interfata portalului pana la fluxurile de lucru

Toate sarcinile sunt gestionate printr-o interfata personalizata de tip self-service

Angajatii isi pot gestiona timpul de lucru si prezenta online, pe cont propriu, printr-o interfata user-friendly, pentru a tine evidenta programului zilnic, a orelor suplimentare, a balantei zilelor de concediu (pot face cereri pentru concediu platit, neplatit, de studiu, medical etc., iar managerii responsabili le vor aproba rapid, individual sau bulk). Chiar si planificarea turelor individuale sau de echipa va fi mai usoara cu ajutorul calendarelor interactive ale portalului.

Echipele de resurse umane vor aprecia faptul ca se poate realiza un schimb sigur de informatii legate de timpul si prezenta angajatilor, prin intermediul unui instrument online accesibil 24/7. Datele de T&A, securizate printr-o tehnologie de top, pot fi accesate in timp real, sarcinile de HR pot fi gestionate fara intarzieri, iar rapoartele necesare pot fi vizualizate oricand si din orice locatie.

Portalul nostru pentru managementul timpului si prezentei angajatilor acopera:

  • Pontaj online fara sisteme ce implica carduri de acces sau identificare biometrica (este posibila integrarea cu sistemul de card acces al clientului)
  • Gestionarea absentelor si fluxuri de aprobare
  • Planificarea turelor
  • Planificarea concediilor
  • Managementul orelor suplimentare
  • Rapoarte

Portalul de Time & Attendence online este adaptat si utilizat in beneficiul angajatilor tai

Orice companie poate beneficia de urmatoarele caracteristici comune ale portalului:

  • Acces nelimitat de pe orice dispozitiv, de oriunde, 24/7
  • Interfata prietenoasa care poate fi complet personalizata
  • Nu sunt necesare carduri de acces sau identificare biometrica
  • Nu este necesara instalarea unui software
  • Elimina complet hartiile, verificarea manuala a absentelor si orelor introduse de angajati, precum si riscurile aferente
  • Se poate conecta direct cu programul de salarizare, pentru un schimb de date fara erori
  • Respecta prevederile GDPR si legislatia locala

Aprobarea fluxului de lucru transnational permite companiilor internationale sa utilizeze portalul nostru online ca o platforma de T&A unificata in cadrul tuturor entitatilor din grup.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram