WEBINAR
Beneficiile salariale în 2024 din perspectivă fiscală
Noutăți și clarificări
CONCEPTUL EVENIMENTULUI
În contextul politicilor de retenție implementate de angajatori, au apărut numeroase întrebări cu privire la tratamentul fiscal aplicabil beneficiilor salariale, neclaritățile existente, precum și la noutățile legislative de la începutul anului 2024. În acest scop, ne propunem o discuție pe marginea acestora care să acopere întreaga paletă de beneficii fiscale, precum și optimizarea bugetelor la nivelul angajatorilor.
Webinarul va fi susținut în limba română.
AGENDA
PARTEA I: Noutăți cu privire la tratamentul fiscal aplicabil beneficiilor salariale în anul 2024. Comparații 2024 versus 2023.
PARTEA II: Analiza celor mai utilizate avantaje fiscale și modalități de optimizare a portofoliului de beneficii salariale
PARTEA III: Aspecte sensibile cu privire la aplicarea tratamentului fiscal în cazul anumitor avantaje în natură
PARTEA IV: Q&A
SPEAKER
Elena Sighinaș, Tax Director Accace România, are o experiență de aproximativ 13 ani în domeniul consultanței fiscale, ocupând în prezent poziția de Tax Director în cadrul Accace Romania. Elena este membru al Camerei Consultanților Fiscali și deține diplome ADIT în zona principiilor de taxare internațională și TVA. Astfel, Elena oferă consultanță fiscală specializată în toate ariile de taxe (impozite directe, TVA, impozitarea indivizilor, restructurări etc), fiind implicată de-a lungul timpului în proiecte variate de consultanță fiscală pentru clienți mari și medii din diverse industrii precum distribuție, retail, pharma, energie, FMCG, real estate, transport și logistică, consultanță, industria aerospațială / construcții navale etc. Elena a fost speaker în diverse conferințe, training-uri interne și externe pe teme fiscale și a publicat articole de specialitate în publicații cunoscute.
INREGISTRARE
Webinarul este gratuit, însă locurile disponibile sunt limitate, astfel că înregistrarea se realizează prin completarea formularului. Înregistrarea este validă doar după confirmarea pe care o veți primi pe adresa de e-mail comunicată. Pentru întrebări suplimentare, te rugăm să ne contactezi pe adresa .
Pachetul tău de beneficii extra-salariale este actualizat?
Intrucât ultimele modificări fiscale au adus modificări și asupra modului de acordare a beneficiilor extra-salariale, este necesară o necesară o bună cunoaștere a impactului pe care îl generează aceste modificări. Articolul nostru oferă informații utile, astfel încât să te asiguri că implementezi modificările corect în activitatea companiei tale.
Accace România
Prezentă pe piața locală începând cu anul 2007, Accace România a înțeles nevoia clienților de a avea toate procesele interne gestionate sub o singură umbrelă, devenind un partener proactiv de servicii complete de consultanță și externalizare, care face conexiunea între nevoi și soluții, combinând tehnologii inteligente cu o abordare holistică a business-ului fiecărui client. În prezent, Accace România oferă servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum și consultanță fiscală, corporate și juridică, prin intermediul unui cabinet de avocatură afiliat.
La nivel de grup, dispunem de experiența a peste 800 de specialiști în gestionarea proiectelor globale de externalizare a proceselor contabile și de salarizare la scară mică și mare, având un portofoliu cu peste 2.000 de clienți din diverse industrii.
Accace operează, pe plan internațional, ca Accace Circle, o comunitate de business formată din furnizori de servicii BPO și consultanți, care asigură clienților săi o experiență unificată, personalizată și de înaltă calitate. Acoperind peste 50 de locații prin intermediul celor aproape 2.500 de profesioniști, sprijinim peste 15.000 de clienți, în mare parte companii locale și internaționale din topul Fortune 500 și procesăm cel puțin 200.000 de fluturași de salariu pe lună la nivel global.
Mai multe informatii pe www.accace.ro