Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Externalizare » Page 3
Livram servicii strategice si eficiente de contabilitate, salarizare si administrare a resurselor umane, pentru a veni in sprijinul activitatilor desfasurate de companii pe teritoriul Romaniei.
Cu ajutorul serviciilor noastre complete de BPO, te poti concentra pe imbunatatirea calitatii serviciilor sau produselor oferite de compania ta, crescand, astfel, transparenta operationala prin sporirea capacitatilor de raportare in intreaga organizatie. Prin urmare, vei reusi sa mentii afacerea la un nivel inalt de calitate si eficienta.
50% dintre clientii nostri fac parte din Topul Forbes al celor mai puternice 100 de companii
Procesam peste 200.000 de fluturasi de salariu/luna
98% dintre clientii nostri ne-ar contacta din nou sau ar recomanda serviciile noastre mai departe
Portalul noastru online a fost conceput pentru a simplifica, automatiza si eficientiza procesele legate de contabilitate, pentru a reduce documentele fizice si erorile aferente, pentru a controla mai bine procedurile, pentru a creste transparenta asupra fluxurilor de lucru si pentru a gestiona sarcinile intr-un mediu cloud sigur si cu o interfata prietenoasa. Platforma poate deveni o singura interfata pentru procesele de contabilitate, datorita integrarii directe cu sistemul ERP, oferind actualizari si rapoarte imediate despre situatia financiara a companiei tale.
Digitalizeaza documentele contabile si fluxurile de lucru
Gestioneaza facturile complet paperless
Verifica situatia financiara a companiei in timp real
Conecteaza portalul cu software-ul contabil intern
Serviciile noastre de salarizare si resurse umane sunt concepute astfel incat sa iti preia povara administrativa de pe umeri, sa iti ofere sprijin din perspectiva legislativa, sa iti asigure un schimb sigur de informatii despre angajati si o prelucrare precisa a datelor. In plus, portalul online permite angajatilor sa gestioneze numeroase sarcini pe cont propriu, prin intermediul functiei self-service, fara a fi nevoie sa soliciti interventia echipei interne de resurse umane, crescand, astfel, nivelul de eficienta.
Angajatii se conecteaza la portal pentru a-si accesa dosarul personal, fluturasii de salariu, pentru a solicita concediu, a gestiona calatoriile de afaceri, a deconta cheltuielile sau pentru a trimite o solicitare. Utilizarea portalului online de catre echipele de resurse umane depaseste cu mult administrarea periodica a documentelor si a fluxurilor de lucru.
Schimb de date pentru calculul salarial
Distribuirea si arhivarea fluturasilor de salariu
Gestionarea cererilor prin tickete online
Raportare salariala
Gestionarea documentelor de HR
Gestionarea anuala a autorizatiilor fiscale
Managementul beneficiilor
Gestionarea calatoriilor de afaceri
Managementul timpului si prezentei angajatilor (T&A)
Folosind portalul nostru online pentru managementul timpului de lucru si al prezentei, angajatii pot tine evidenta programului zilnic, a orelor suplimentare, a balantei zilelor de concediu, pe cont propriu, printr-o interfata user-friendly. Acestia pot face cereri pentru concediu platit, neplatit, de studiu, medical etc., iar managerii responsabili le vor aproba rapid, individual sau bulk. Chiar si planificarea turelor individuale sau de echipa va fi mai usoara cu ajutorul calendarelor interactive ale portalului.
Echipele de resurse umane vor aprecia faptul ca se poate realiza un schimb sigur de informatii legate de timpul si prezenta angajatilor, prin intermediul unui instrument online accesibil 24/7. Datele de T&A, securizate printr-o tehnologie de top, pot fi accesate in timp real, sarcinile de HR pot fi gestionate fara intarzieri, iar rapoartele necesare pot fi vizualizate oricand si din orice locatie.
Pontaj online
Gestionarea absentelor si fluxuri de aprobare
Managementul orelor suplimentare
Raportare