Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Externalizare » Externalizare servicii salarizare si administrare de personal » Servicii administrare de personal
Serviciile de administrare de personal joaca un rol foarte important in desfasurarea cu succes a activitatilor lunare ale departamentului de salarizare, care depinde in totalitate de datele si de confirmarile primite de la persoana sau departamentul responsabil pentru administrarea resurselor umane. De aceea, este esential ca toate documentele angajatilor si informatiile cu privire la modificarile salariale lunare sa fie transmise la timp, in formatul necesar eficientizarii intregului proces.
Accace ofera atat sprijin in vederea eficientizarii proceselor si activitatilor interne, precum si posibilitatea externalizarii complete a administrarii documentelor si informatiilor angajatilor, optimizarea fluxurilor de lucru si proiectarea instrumentelor de raportare de management.
Administrarea dosarelor angajatilor si rezolvarea solicitarilor primite din partea salariatilor este o activitate care consuma foarte mult timp si necesita o atentie deosebita in ceea ce priveste confidentialitatea datelor cu caracter personal, precum si cunostinte vaste in Legislatia Muncii si din practicile locale.
De asemenea, in cazul in care administrarea dosarelor de personal nu este in conformitate cu cerintele locale, informatiile cu caracter personal/contractual ale angajatilor nu sunt transmise/actualizate la timp, corect si in mod regulat in sistemul REVISAL, activitatea intregului departament de salarizare si a companiei va fi direct afectata.
Preluand nevoia companiilor din piata, am creat o gama completa de servicii de administrare de personal, care, indiferent de numarul de angajati sau caracteristicile industriei in care activezi, va indeparta povara administrativa prin externalizarea proceselor de mai jos:
In cazuri mai complexe, oferim suport si consultanta completa in legislatia muncii, adaptate nevoilor companiei tale. In plus, vei beneficia de suport administrativ zilnic si suport tehnic online dedicat departamentului/reprezentantului companiei tale sau direct pentru angajati.
Fisa postului este un instrument dinamic prin care compania ofera angajatului o imagine clara asupra pozitiei detinute in organizatie. Mai mult, aceasta are o importanta majora in stabilirea ulterioara a obiectivelor profesionale individuale care stau la baza evaluarii performantei angajatului.
Stiai ca…
Anterior angajarii, compania este obligata sa aduca la cunostinta persoanei selectate in vederea angajarii atat fisa postului, cu specificarea atributiilor postului, cat si criteriile de evaluare a activitatii profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului?
Venim in intampinarea managementului companiilor si a departamentelor de HR cu un pachet complet care vizeaza nu doar analiza posturilor si intocmirea fiselor de post, ci si asistenta in setarea criteriilor pentru angajatii companiei si evaluarea efectiva a performantei profesionale a acestora.
Un tipizat standard al fisei de post reprezinta un document intocmit conform specificatiilor Clasificarii Ocupatiilor din Romania sau altor acte normative aplicabile domeniului de activitate a angajatorului, ce respecta strict cerintele minime legale. Desigur, in momentul in care o companie descarca si utilizeaza astfel de tipizate gratuite disponibile in diverse formate in mediul online, aceasta se expune unor riscuri, deoarece documentele nu provin din surse sigure si nu garanteaza conformitatea cu ultimele cerinte legislative in vigoare.
In plus, este recomandat ca inainte de a se incheia un contract de munca sa se efectueze o analiza a postului respectiv pentru ca fisa de post sa fie adaptata specificului activitatii companiei si, astfel, sa eviti posibile neintelegeri sau chiar conflicte cu angajatii ce pot ajunge sa fie solutionate in fata instantei.
Evaluarea performantei profesionale individuale are ca scop aprecierea obiectiva a activitatii angajatilor, prin stabilirea gradului de indeplinire a obiectivelor, utilizand criteriile de evaluare stabilite pentru perioada respectiva.
Criteriile de performanta nu sunt doar obligatorii prin lege, ci reprezinta si un puternic instrument care poate ajuta angajatorul in prevenirea unor riscuri precum imposibilitatea de a seta anumite grile de salarizare conforme cu activitatea si productivitatea angajatilor sau eventuale conflicte datorate neclaritatilor cu privire la atributiile angajatului, lucru ce poate atrage dupa sine neasumarea responsabilitatii activitatilor zilnice sau, in cazuri extreme, a daunelor materiale cauzate companiei.
Mai mult, o evaluare documentata si aplicata corect reprezinta unicul instrument pe care managementul il are la dispozitie in cazul desfiintarilor de posturi similare, fie ele colective sau individuale.
Concret, pachetul pe care il propunem contine urmatoarele doua categorii principale de servicii, rezultatul final fiind unul coerent si usor de pus in practica:
Toate documentele au garantia specialistilor nostri in Legislatia Muncii, fiind intocmite in concordanta cu cerintele legale aplicabile. Unul din beneficiile majore este eliminarea riscului intelegerii eronate a termenilor implicati in acest proces, acestia fiind inca definiti intr-o maniera neclara de legislatia in vigoare.
Atentie!
Neindeplinirea sau indeplinirea partiala de catre entitatea controlata a masurilor dispuse de inspectorul de munca, la termenele stabilite de acesta, constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei la 10.000 lei, conform Legii 108/1999.