Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
GHID FISCAL
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

18 ani, 18 repere: Sărbătorim călătoria Accace

25 septembrie 2024
Articolul este disponibil și în limba
englezăcehăslovacă

Anul acesta sărbătorim 18 ani de la înființarea Accace, un reper care evidențiază aproape două decenii de muncă asiduă, creștere și inovație. De la începuturile în Slovacia în 2006, la înființarea Accace România în 2007, până la devenirea unui lider global în consultanță, călătoria Accace a fost marcată de expansiune, angajamentul față de clienți și dedicarea față de valorile noastre fundamentale. În acești 18 ani, am parcurs etape semnificative care au modelat compania noastră și au stabilit noi standarde în industrie. 

„Septembrie la Accace este întotdeauna o lună de sărbătoare! Cu mulți ani în urmă, fondatorul nostru, Jiří Majer, avea un vis de a înființa propria companie, concentrându-se inițial pe Europa Centrală și de Est, adăugând treptat noi piețe și chiar continente,” spune Mihaela Pašek-Virlan, CEO-ul Accace. ”Adesea mă gândesc că nu sărbătorim suficient ceea ce am realizat împreună ca echipă și, cel mai important, modul în care am desfășurat afacerea. Multe companii și fondatori au vise, dar foarte puțini reușesc să le atingă bucurându-se de călătorie. Și Accace a rămas fidel valorilor sale: o afacere condusă responsabil față de comunitatea și oamenii săi, fără compromisuri în ceea ce privește calitatea serviciilor, onestitatea și abordarea empatică. Abia devenim majori, așa că vom adăuga cu siguranță noi caracteristici. Dar până atunci, La mulți ani, Accace! Îți doresc mulți colegi dedicați și o nouă generație de lideri care să te ajute să schimbi lumea în bine.” 

Am pregătit o retrospectivă a celor 18 momente importante care au definit povestea Accace și sărbătorim călătoria care ne-a făcut să fim cine suntem astăzi. 

2006

 Înființarea Accace


Accace a deschis primul birou în Slovacia, sub conducerea fondatorului și primului CEO, Jiří Majer. Astăzi, Accace Slovacia se mândrește cu faptul este clasată printre primele 5 firme de consultanță din țară, o dovadă a creșterii și succesului său constant. 

   
2007 – 2009

Expansiune europeană 


Accace s-a extins rapid în Europa, deschizând birouri în România, Republica Cehă, Ucraina (2007), Ungaria (2008) și Polonia (2009), marcând începutul călătoriei sale ca lider internațional în consultanță.

   
2011

Achiziția Interbook Kft.


Accace și-a consolidat prezența în Ungaria prin achiziția Interbook Kft. Această mișcare strategică a întărit poziția noastră în regiune, sporind capacitățile noastre locale de servicii și influența pe piață. 

   
2012

Obținerea certificării ISO


La cererea unui client-cheie, Accace a obținut prima certificare ISO în 2012. Această certificare a subliniat angajamentul nostru față de calitate și ne-a poziționat ca partener de încredere pentru companiile globale. 

   
2012

Lansarea Accace Legal


Accace Legal a fost fondată în Praga, marcând începutul serviciilor noastre juridice dedicate. Acest reper a pus bazele unei noi linii de servicii, permițându-ne oferim clienților soluții juridice complete. 

   
2014

Dezvoltarea soluției TULIP


Inițial dezvoltată pentru uz intern, TULIP a evoluat rapid într-o soluție dedicată clienților, revoluționând modul în care gestionăm contabilitatea, serviciile de salarizare și consultanță. 

   
2015

Schimbare culturală cu Open Book Management

Îmbrățișând o nouă eră a transparenței, am oferit tuturor angajaților acces la datele financiare și strategice, cultivând o cultură a deschiderii și responsabilității comune. 

   
2018

Misiune și valori noi


Întreaga echipă a contribuit în 2018 la identificarea unei misiuni reîmprospătate și unui nou set de valori ale companiei. Acest proces colaborativ a ajutat la alinierea ethosului nostru corporativ cu ambițiile și obiectivele echipei noastre diverse. 

   
2019

Parteneriat cu Adept Advisory


În 2019, am început o asociere cu Adept Advisory în Africa de Sud, urmată de o colaborare similară în Marea Britanie în 2021, extinzând capacitățile noastre de furnizare de servicii globale și expertiză locală. 

   
2019

Lansarea Accace Circle


Am lansat Accace Circle, comunitatea noastră internațională de afaceri. Această inițiativă ne-a extins acoperirea la peste 50 de jurisdicții, asigurându-ne putem oferi servicii de top clienților din întreaga lume. 

   
2019

Lansarea Forumului Accace Circle


Accace Circle Forum este o conferință anuală organizată pentru membrii comunității de afaceri Accace Circle. Evenimentul este dedicat discutării subiectelor comune și consolidării relațiilor dintre partenerii noștri. 

   
2019

Lansarea premiilor The Aces

Pentru a celebra excelența colegilor noștri și proiectele de succes la care lucrează, am lansat ceremonia noastră internă de premiere, numită The Aces. 
   
2020

Tranziția conducerii


Accace a întâmpinat-o pe Mihaela Pašek-Virlan ca noul nostru CEO, deschizând un nou capitol de conducere concentrat pe inovație, expansiune și menținerea reputației noastre de excelență. 

   
2020

Lansarea platformei globale eShop


Anul 2020 a marcat și debutul platformei noastre eShop, un marketplace online global unde clienții pot accesa ușor gama noastră de servicii. Platforma a devenit rapid un punct de referință pentru companiile care caută soluții eficiente și scalabile.

   
2022

Investiție în Legal Systems s.r.o.


În 2022, Accace Group a achiziționat 30% din Legal Systems s.r.o., un start-up dedicat automatizării documentației contractuale, inclusiv semnătura și arhivarea acestora. Această achiziție a venit ca un pas firesc în revoluționarea uneltelor și tehnologiei pe care le adoptăm. 

   
2022

Lansarea Book!t pentru gestionarea spațiului de lucru partajat


Am dezvoltat Book!t, propria noastră soluție web care simplifică rezervarea birourilor și a locurilor de parcare partajate, disponibilă de oriunde și pe orice dispozitiv. 

   
2022

Nou slogan


Pentru a reaminti lumii despre avantajele noastre unice, în 2022 am redefinit punctele forte ale brandului nostru, care sunt tehnologia, competența și comunitatea. Am creat, de asemenea, un nou slogan“One step ahead of your needs, pentru a reflecta poziția Accace drept partener proactiv, cu o abordare holistică care înlătură distanța dintre nevoile și soluțiile clienților. 

44  
2023

Lansarea AceON


În 2023, am făcut pasul înainte pentru a crea un ecosistem de start-up-uri mai puternic prin propriul nostru accelerator internațional de start-up-uri, AceON – nu doar în Slovacia, ci în toată Europa. 

Cu toate acestea, călătoria noastră nu se oprește aici. Cu un focus pe inovație, calitate, expertiză și comunitate, ne angajăm să atingem noi culmi în anii ce vor urma. Urmează multe lucruri interesante din partea Accace pe măsură ce continuăm să evoluăm și să ne dezvoltăm. Vă invităm să fiți alături de noi în această călătorie continuă urmărindu-ne pe LinkedIn sau abonându-vă la newsletter-ul nostru pentru a fi mereu la curent cu noutăți din domeniu. 

GHID FISCAL
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

Gestionam toate nevoile companiei tale sub o singura umbrela

Menține-ți afacerea la un nivel înalt de calitate și eficientă cu sprijinul unei echipe specializate de consultanți
  • Externalizarea serviciilor de contabilitate si raportare: Administrare si procesare documente contabile | Servicii de raportare financiara, contabila si statistica | Consultanta financiar-contabila | Scanare, extragere, validare si arhivare a documentelor financiar-contabile | Raportare financiara internationala | Microsoft Dynamics NAV | Recrutare de personal in domeniul financiar-contabil | Portal online contabilitate | Traininguri financiar-contabile
  • Externalizarea serviciilor de salarizare si administrare de personal: Servicii salarizare | Servicii administrare personal | Intocmirea fiselor de post si evaluarea performantei angajatului | Consultanta privind impozitul pe venit | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Portal online salarizare & HR
  • Servicii de consultanta fiscala: Declaratii fiscale si alte servicii fiscale administrative (compliance) | Asistenta in timpul inspectiilor fiscale | Tax review (servicii de revizuire fiscala) | Consultanta fiscala cetateni nerezidenti | Consultanta fiscala tip abonament sau ad-hoc | Planificare fiscala internationala | Traininguri personalizate
  • Servicii de consultanta corporate: Infiintare si inregistrare societate | Lichidare societate | Reprezentare in fata autoritatilor locale | Sediu social virtual | Modificari in statutul juridic al companiei | Servicii de consultanta legate de implementarea GDPR | Company health check | Consultanta in legislatia muncii | Incadrarea in munca a cetatenilor straini in Romania
  • Servicii de consultanta juridica (prin intermediul unui cabinet de avocatura asociat): Proprietati imobiliare | Litigii | Proprietate intelectuala | Insolventa, reorganizare si faliment | Due diligence | Abonamente si consultanta ad-hoc
  • Servicii de consultanta in cadrul tranzactiilor: Due diligence si consultanta in cadrul tranzactiilor | Preturi de transfer | Fuziuni si achizitii
  • Portal online de consultanta
Împărtășește-ne nevoile tale și vom găsi împreună cele mai bune soluții
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram