Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
La cererea clientului, vom initia procedura de lichidare a societatii si ne vom asigura ca sunt respectate toate prevederile legale. De asemenea, vom oferi sprijin legat de inregistrarile necesare la Registrul Comertului, vom publica informatiile cu privire la lichidarea societatii in Monitorul Oficial al Romaniei si vom notifica situatia societatii tuturor autoritatilor vizate, precum si eventualilor creditori.
De asemenea, vom lucra indeaproape cu specialistii nostri contabili si fiscali, pentru a ne asigura ca sunt procesate toate declaratiile pentru perioada de lichidare, precum si pentru perioada anterioara lichidarii, inclusiv declaratiile fiscale aferente.
Mai mult, consultantii companiei noastre vor lucra alaturi de cabinetele de avocatura partenere si vor acorda suport in rezilierea contractelor cu partenerii, clientii si angajatii societatii tale.
Dupa ce sunt indeplinite toate prevederile legale, vom depune declaratiile fiscale si declaratiile financiare pentru perioada de lichidare la autoritatile competente, vom comunica cu administratorul fiscal in vederea aprobarii radierii societatii si vom radia societatea de la Registrul Comertului.