Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Evenimente
YoDA powered by Accace își propune să construiască o comunitate faină de viitori profesioniști, să îi pregătească pentru joburile pe care și le vor dori, să îi ajute să prindă curaj și încredere atunci când vor trece pragul diferitelor companii.
Workshopurile de HR sunt special dezvoltate de specialiștii Accace România pentru studenții care doresc să urmeze o carieră în domeniul HR – salarizare și/sau administrare de personal.
Programul este gratuit, dar participarea este supusă unui proces de selecție. Aplică acum!
Avem plăcerea de a vă invita la un webinar organizat de Accace în care veți descoperi oportunitățile ascunse ale pieței cehe. În cadrul evenimentului, experții Accace vor explora în detaliu complexitățile legislației comerciale și reglementărilor fiscale din Cehia, oferind informații valoroase care vă vor ajuta să pătrundeți cu ușurință pe piața locală, să minimizați riscurile și să maximizați potențialul investițiilor dumneavoastră.
Webinarul este gratuit și va fi susținut în limba engleză. Înregistrează-ți participarea completând formularul din pagina dedicată webinarului.
Descoperiți cele mai recente actualizări legislative în domeniul facturării electronice! Acest webinar vă oferă o privire de ansamblu asupra schimbărilor legislative și soluțiilor practice pentru conformarea la noile reglementări. Vom explora împreună subiecte precum auto-facturarea, stornarea și corectarea facturilor.
YoDA este un program dezvoltat de specialiștii Accace România pentru studenții care îțdoresc să urmeze o carieră in domeniul Contabil / Fiscal.
YoDA isi propune sa construiasca o comunitate faina de viitori profesionisti, sa ii pregateasca pentru joburile pe care si le vor dori, sa ii ajute sa prinda curaj si incredere atunci cand vor trece pragul diferitelor companii.
Programul este gratuit, dar necesita aplicare.
Programul YoDA powered by Accace își propune să construiască o comunitate faină de viitori profesioniști, să îi pregătească pentru joburile pe care și le vor dori, să îi ajute să prindă curaj și încredere atunci când vor trece pragul diferitelor companii. Workshopurile de contabilitate sunt adresate studenților care doresc să urmeze o carieră în domeniul Financiar-Contabil.
Programul este gratuit, dar participarea este supusă unui proces de selecție. Aplică acum!
O discuție despre soluțiile pe care le are la dispoziție administratorul unei afaceri, antreprenorii pentru a evita riscul dizolvării companiei la solicitarea părților interesate (Registrul Comerțului, creditorii, ANAF), conform prevederilor din Legea 31/1990 a societăților comerciale.
O prezentare comprehensivă a conceptului de muncă prin agent de muncă temporară, a cerințelor și restricțiilor contractuale impuse de aceasta, precum și a modului corect de gestionare a relațiilor de muncă în relația agent-utilizator-salariat.
Avem plăcerea de a vă invita la un webinar organizat de Accace în colaborare cu nhs* group, membru al winglobally. În cadrul evenimentului se vor prezenta diferite trucuri și recomandări fiscale pe care să le ai în vedere atunci când dorești să faci afaceri în Germania sau Polonia. Te așteptăm pe 7 noiembrie pentru a afla lucruri esențiale ce îți vor fi utile în extinderea ta pe piața din aceste țări.
Webinarul este gratuit și va fi susținut în limba engleză. Înregistrează-ți participarea completând formularul din pagina https://accace.com/events/doing-business-in-germany-and-poland/
YoDA este un program dezvoltat de specialistii Accace Romania pentru studentii care isi doresc sa urmeze o cariera in domeniul Contabilitatii/Economic sau in domeniul HR (Administrare de personal & Payroll).
YoDA isi propune sa construiasca o comunitate faina de viitori profesionisti, sa ii pregateasca pentru joburile pe care si le vor dori, sa ii ajute sa prinda curaj si incredere atunci cand vor trece pragul diferitelor companii.
Programul este gratuit, dar necesita aplicare.
DPIA sau Evaluarea impactului asupra protectiei datelor reprezinta un instrument necesar pentru responsabilizarea operatorilor, deoarece demonstreaza ca acestia au luat masuri adecvate pentru respectarea prevederilor Regulamentului 679/2016. Cu ajutorul DPIA, Operatorul isi poate construi si demonstra conformitatea.
Alaturi de Zitec, te invitam la cel de-al doilea webinar gratuit din seria GDPR Talks, in cadrul caruia vom discuta despre importanta DPIA si despre bune practici pentru evitarea riscurilor de securitate si a amenzilor din partea ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal).
Regulamentul (UE) 2016/679 a fost adoptat de Parlamentul European in 2016, iar prevederile sale sunt aplicabile in toate tarile UE din 25 mai 2018.
Legea este valabila pentru toate sectoarele si tipurile de afaceri care prelucreaza date cu caracter personal, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii Europene (in masura in care bunurile si/sau serviciile operatorilor de date sunt adresate si persoanelor aflate pe teritoriul UE).
Una dintre noutatile introduse de GDPR a reprezentat-o functia de responsabil cu protectia datelor sau DPO, care, in Romania, inca ridica semne de intrebare din perspectiva rolului si implicatiilor specifice.
Alaturi de Zitec, te invitam la un webinar gratuit, in cadrul caruia vom clarifica daca este necesara numirea unui DPO, care sunt responsabilitatile si provocarile acestuia, punand, totodata, accentul pe cele mai bune practici, astfel incat sa prevenim bresele de securitate in contextul GDPR.
Webinarul este gratuit, dar necesita inregistrare.
In Romania, in contextul pandemic actual, contractele de telemunca si de munca la domiciliu au asigurat un echilibru intre protejarea starii de sanatate fizica si psihica si reducerea impactului economic si social. Au existat numeroase intrebari legate de modificarile contractuale privind munca la distanta, intocmirea documentatiei si reorganizarea rapida a tuturor societatilor, acolo unde specificul activitatii permite munca la distanta.
In cadrul webinarului, vom pune accentul pe ultimele masuri de flexibilizare a raporturilor de munca recomandate de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si le vom analiza comparativ, atat din perspectiva asemanarilor si deosebirilor, cat si din perspectiva avantajelor si dezavantajelor.
Avand in vedere ca, in contextul pandemic, multe companii au adoptat munca la domiciliu sau telemunca, putin a durat pana au inceput sa apara si consecinte negative, mai ales sub forma incidentelor de securitate a datelor cu caracter personal.
In cadrul webinarului, vom incerca sa determinam care sunt pasii pentru prevenirea acestui tip de brese si cum sa reactionam in momentul in care are loc un astfel de incident.
TEMATICA
1. Notiuni generale despre datele cu caracter personal
2. Bresele de Securitate in contextul Regulamentului UE 2016/679
3. Cum reactionam in urma unui incident de securitate
4. Recomandari privind prevenirea si limitarea incidentelor de securitate a datelor cu caracter personal
Lucrezi deja pe cont propriu sau te gandesti, la un moment dat, sa urmezi calea freelancing-ului? Daca nu ai mai lucrat niciodata in regim de contractare, dar doresti sa faci o schimbare profesionala si sa devii contractor IT, este important sa cunosti toate optiunile si beneficiile existente.
Alaturi de Hays Romania, te invitam la un webinar gratuit, in cadrul caruia vom pune accentul atat pe aspectele legale si fiscale ale modelelor de contractare din Romania, precum si pe avantajele de a deveni contractor IT.
In contextul unor modificari numeroase cu impact pe legislatia muncii, este necesar ca Regulamentul Intern al companiei sa fie actualizat, astfel incat sa reflecte toate aceste schimbari.
In cadrul webinarului, vom dezbate provocarile managementului si ale departamentului de HR legate de cadrul legislativ actual si vom discuta modificarile necesare si relevante ce se impun a fi aduse Regulamentului Intern.
TEMATICA
Inchiderea exercitiului financiar se finalizeaza cu pregatirea situatiilor financiare.
OMF 1802/2014 precizeaza ca obiectivul situatiilor financiare anuale il constituie furnizarea de informatii despre pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie ale unei entitati, utile unei categorii largi de utilizatori. Situatiile financiare anuale trebuie sa ofere o imagine fidela a activelor, datoriilor, pozitiei financiare si a profitului sau pierderii entitatii.
Astfel, pentru inchiderea exercitiului financiar in scopul intocmirii situatiilor financiare anuale, se efectueaza inventarierea si evaluarea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
In cadrul webinarului, vom atinge cateva aspecte contabile, care trebuie avute in vedere cu ocazia inchiderii exercitiului financiar.
TEMATICA
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, precum si Ordinul nr. 1092/2020 au adus noutati in ceea ce priveste certificatele medicale.
In contextul pandemiei, modelul de certificat prin care se acorda concediu medical a fost modificat, astfel incat sa contina si date cu privire la masura izolarii. Mai mult, certificatele medicale emise de medicii specialisti nu mai trebuie vizate si de medicul de familie, acestea putand fi predate direct angajatorului.
TEMATICA
In situatii de criza, cea mai eficienta solutie pentru a rezista pe piata o reprezinta optimizarea costurilor, insa fara a afecta calitatea produselor sau a serviciilor.
In stransa legatura, pentru a evita problemele de cash flow, este important sa incasezi la scadenta facturile de la clienti si sa negociezi termenele de plata diferentiat. Managementul cash flow-ului este vital pentru orice antreprenor. Un sistem de previziune a incasarilor si platilor viitoare te poate ajuta sa identifici din timp potentialele decalaje si sa intervii inainte de a intra in blocaj.
In situatii de criza, cea mai eficienta solutie pentru a rezista pe piata o reprezinta optimizarea costurilor, insa fara a afecta calitatea produselor sau a serviciilor.
In stransa legatura, pentru a evita problemele de cash flow, este important sa incasezi la scadenta facturile de la clienti si sa negociezi termenele de plata diferentiat. Managementul cash flow-ului este vital pentru orice antreprenor. Un sistem de previziune a incasarilor si platilor viitoare te poate ajuta sa identifici din timp potentialele decalaje si sa intervii inainte de a intra in blocaj.