Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Este dificil sa urmaresti timpul de lucru si prezenta angajatilor? Pontajul inca se realizeaza pe foi? Solutia pe care o folosesti este dificil de actualizat, iar costurile legate de intretinere sunt ridicate? Daca raspunsul este DA la toate aceste intrebari, inseamna ca sistemul actual de T&A (Time & Attendence) nu se potriveste nevoilor companiei tale.
Pentru a-ti veni in ajutor, iti oferim un instrument flexibil pentru managementul timpului si prezentei angajatilor, care respecta pe deplin legislatia locala legata de programul de lucru, orele suplimentare, concediu, GDPR. Portalul nostru online nu are limitari in ceea ce priveste personalizarea conturilor utilizatorilor si poate fi ajustat in functie de nevoile interne ale companiei.
Nu este necesara instalarea unui software aditional: accesezi portalul de oriunde si de pe orice dispozitiv
Portalul respecta legislatia locala si este potrivit pentru toate companiile, indiferent de dimensiuni
Experienta imbunatatita a utilizatorului – de la interfata portalului pana la fluxurile de lucru
Angajatii isi pot gestiona timpul de lucru si prezenta online, pe cont propriu, printr-o interfata user-friendly, pentru a tine evidenta programului zilnic, a orelor suplimentare, a balantei zilelor de concediu (pot face cereri pentru concediu platit, neplatit, de studiu, medical etc., iar managerii responsabili le vor aproba rapid, individual sau bulk). Chiar si planificarea turelor individuale sau de echipa va fi mai usoara cu ajutorul calendarelor interactive ale portalului.
Echipele de resurse umane vor aprecia faptul ca se poate realiza un schimb sigur de informatii legate de timpul si prezenta angajatilor, prin intermediul unui instrument online accesibil 24/7. Datele de T&A, securizate printr-o tehnologie de top, pot fi accesate in timp real, sarcinile de HR pot fi gestionate fara intarzieri, iar rapoartele necesare pot fi vizualizate oricand si din orice locatie.
Portalul nostru pentru managementul timpului si prezentei angajatilor acopera:
Orice companie poate beneficia de urmatoarele caracteristici comune ale portalului:
Aprobarea fluxului de lucru transnational permite companiilor internationale sa utilizeze portalul nostru online ca o platforma de T&A unificata in cadrul tuturor entitatilor din grup.