Servicii de back office

Gestionează capacitatea și gradul de ocupare a spațiului tău din birouri sau a locurilor de parcare eficient și fără sarcini administrative suplimentare. Noile noastre servicii de back office simplifică și clarifică modul în care sunt gestionate spațiile comune, prin intermediul unei aplicații web, disponibilă oricând de pe orice dispozitiv mobil inteligent – telefon sau tabletă.

Gestionarea spațiilor de birou și a locurilor de parcare prin sistemul nostru de rezervări online

În ultimii ani, multe dintre birouri au adoptat deja un model de muncă hibrid. Am dorit să creăm o soluție simplă care să permită nu numai nouă, dar și clienților noștri să organizeze modul în care sunt utilizate spațiile de birouri și locurile de parcare comune, cât mai eficient și rapid. Am dezvoltat un sistem de rezervări online cu funcționalitate de autoservire și o configurare ușoară care se adaptează oricăror cerințe – indiferent de nevoile diferite ale start-up-urilor, întreprinderilor mici și mijlocii, companiilor mari sau corporațiilor multinaționale.

Sistemul nostru de rezervări online funcționează în 4 pași simpli:

Conectează-te la aplicația web de pe desktop, mobil sau de pe un alt dispozitiv inteligent

Creează un plan simplu al spațiului folosind grafica proprie și designul companiei tale

Selectează un birou dintre birourile disponibile sau un loc de parcare

Selectează data, ora și locația rezervării și confirmă

Reducerea sarcinilor administrative ale departamentului de resurse umane

Optimizează activitatea departamentului tău de HR eliberându-I de sarcinile administrative legate de spațiile comune. Ei vor aprecia faptul că vor avea mai mult timp pentru sarcini mai importante:

  • Elimină administrarea și comunicarea suplimentară despre rezervările de birouri și de locuri de parcare comune
  • Inițiază tranziția business-ului tău către un model de muncă hibrid
  • Îți oferă acces la o imagine de ansamblu și la rapoartele privind ocuparea și capacitatea spațiilor de birou și a locurilor de parcare
  • Ajută la economisirea costurilor pentru eventuale renovări ale spațiului de birouri sau mutări pentru a crește capacitatea sau închirierea de locuri de parcare.

Oferă echipei tale libertatea și flexibilitatea pe care le merită

Angajații tăi vor beneficia de:

  • Un sistem de rezervări modern și practic
  • O privire de ansamblu asupra prezenței altor colegi în birou, la o dată și oră specifică
  • Un mod simplu de a se întâlni cu întreaga echipă, în același loc și la aceeași oră
  • O tehnologie prietenoasă care permite rezervarea spațiului de lucru sau a locului de parcare rapid, în doar 3 pași
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram