• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Email: romania.office@accace.com

Tel.: + 40 314 050 440

Contacteaza-ne
Abonare newsletter
  • Locatii
  • Websites
    • Website global (Engleza)
    • Website global (Germana)
    • Africa de Sud
    • Cehia
    • Germania
    • Ungaria
    • Polonia
    • Romania
    • Rusia
    • Slovacia
    • Ucraina
    • USA

Accace Romania

Companie de consultanta si externalizare servicii

  • Despre Noi
    • Cine suntem
    • Intalneste echipa noastra
    • Accace Circle
    • Responsabilitate sociala corporativa
  • Servicii
    • EXTERNALIZARE
    • Contabilitate si raportare
    • Portal online contabilitate
    • Salarizare si administrare de personal
    • Portal online salarizare si administrare de personal
    • Portal online Time & Attendence
    • CONSULTANTA
    • Consultanta fiscala
    • Consultanta juridica
    • Consultanta corporate
    • Consultanta in cadrul tranzactiilor
    • Portal online consultanta
  • COVID-19
  • Cariere
    • Oportunitati cariera
    • Cine suntem
    • Povesti de succes
    • Valorile noastre
    • Cum ne pasa
    • #accacelife
    • Voluntariat
  • Noutati
  • Evenimente
  • Locatii

Top 3 checklist – magazin online in Romania | Infografic

16 apr. 2019

 A avea un magazin online poate reprezenta un real avantaj competitiv pentru afacerea ta. Inainte de a-l deschide, trebuie sa te asiguri ca indeplineste toate cerintele cu privire la aspectele legale si fiscale ale magazinelor online deschise in Romania. Pentru a-ti usura munca si a face procesul mai rapid, ti-am pregatit o lista cu aceste aspecte.

 

Aspecte juridice si fiscale ale magazinelor online infiintate in Romania

1. Compania este obligata sa isi extinda obiectul de activitate cu codul CAEN 4791 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.

2. Elementele care trebuie specificate clar pe prima pagina a magazinului online sunt:

  • Link-ul catre ANPC – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului
  • Numele companiei care administreaza magazinul online si numele companiei tale, inclusiv datele de identificare
  • Tarifele pentru produsele sau serviciile puse in vanzare pe website
  • Acordul general intre compania ta si clienti – in sectiunea "Termeni si conditii"
  • Termenii garantiei (conditiile garantiei, perioada garantiei etc.) si politica de returnare a produselor
  • Masuri de securitate (compania trebuie sa adopte masuri de securitate pentru a asigura siguranta datelor personale prelucrate)
  • Politica privind modulele cookie
  • Declaratia ca toate datele cu caracter personal furnizate de catre consumator vor ramane strict confidentiale, nu vor fi divulgate catre terti si vor fi folosite numai in scopul incheierii acordului; operatorul va trebui sa respecte prevederile Regulamentului UE 2016/679
  • Compania poate utiliza datele cu caracter personal ale consumatorilor numai cu acordul prealabil, prioritar in scopuri de marketing (newslettere sau alte materiale promotionale)
3. Nu este necesara folosirea unei case de marcat in cazul in care incasarea banilor de la persoanele fizice se realizeaza:
  • Prin transfer bancar
  • Prin intermediul unei firme de curierat care emite chitanta in baza facturii emise de firma ta (firma de curierat are dreptul de a incasa banii cu chitanta urmand sa transfere banii in contul tau conform contractului)

In aceste cazuri, documentul justificativ pentru astfel de livrari este factura cu toate elementele reglementate de Codul Fiscal.

Ai nevoie de ajutor in procesul de deschidere a unui magazin online? Trimite o solicitare specialistilor nostri!

CONTACT

Andreea Manolache
Senior Associate | Accace Romania
Tel: +40 314 050 440
E-mail: andreea.manolache@accace.com

Te-ar putea interesa si:

Plata salariilor in 2019 – intr-o singura transa sau in doua?

on 15 martie 2019, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Neacordarea salariului minim diferentiat poate atrage amenzi pentru angajatori

on 06 decembrie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Companiile ar trebui sa verifice daca propriii angajati se incadreaza la plata salariului minim diferentiat

on 05 decembrie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Salariul minim diferentiat: cu ce probleme s-ar putea confrunta angajatorii?

on 04 decembrie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Obligatiile angajatorului in calitate de tert poprit

on 08 octombrie 2018, in Juridic si Corporate, NOUTATI LOCALE
Afla mai multe

Concediul fara plata: cum se pot evita solicitarile abuzive?

on 12 septembrie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Poate un angajator sa refuze solicitarea de concediu fara plata a unui angajat?

on 06 septembrie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Ce trebuie sa stii cand acorzi salariatilor concediu fara plata

on 05 septembrie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

GDPR: Ce masuri de securitate pot lua companiile pentru protejarea datelor personale?

on 22 mai 2018, in Imigrari, Juridic si Corporate, NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

GDPR: Companiile trebuie sa asigure accesul persoanelor vizate la datele personale prelucrate

on 15 mai 2018, in Imigrari, Juridic si Corporate, NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Firmele pot opta pentru aplicarea impozitului pe profit, in detrimentul impozitului pe veniturile microintreprinderilor. Ce declaratii trebuie sa depuna?

on 12 aprilie 2018, in Fiscalitate si Contabilitate, NOUTATI LOCALE
Afla mai multe

Nota de lichidare: de ce este utila pentru angajati si angajatori?

on 10 aprilie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Nota de lichidare: senatorii au ales un termen problematic pentru eliberarea obligatorie a documentului

on 03 aprilie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Indemnizatiile de concediu medical vor ajunge curand la nivelul din 2017, dar din iulie ar putea scadea din nou

on 02 martie 2018, in NOUTATI LOCALE, Salarizare si HR
Afla mai multe

Cum tratam contabil si fiscal concediile de odihna neefectuate?

on 31 ianuarie 2018, in Fiscalitate si Contabilitate, NOUTATI LOCALE
Afla mai multe

Primary Sidebar

<< Inapoi la sectiunea de NOUTATI
E-mail

Footer

Despre Accace Romania

Accace Romania a fost infiintata in 2007, in Bucuresti. Intelegand nevoia clientilor nostri de a avea toate procesele interne gestionate sub o singura umbrela, ne-am dezvoltat intr-un furnizor complet si inovator de consultanta si externalizare. In prezent, oferim servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, precum si consultanta fiscala, corporate si juridica, prin intermediul unui cabinet de avocatura afiliat. La nivel de grup, dispunem de experienta a peste 600 de specialisti in gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scara mica si mare, avand un portofoliu cu peste 2.000 de clienti din diverse industrii.

Despre Accace Circle

Accace opereaza, pe plan international, ca Accace Circle, o comunitate de business formata din consultanti si furnizori de servicii BPO, care asigura clientilor sai o experienta unificata, personalizata si de inalta calitate. Acoperind aproape 40 de locatii prin intermediul celor peste 2.000 de profesionisti, sprijinim peste 10.000 de clienti, in mare parte companii locale si internationale din topul Fortune 500 si procesam cel putin 170.000 de fluturasi de salariu pe luna la nivel global.

Locatii globale | Accace Circle

Portofoliu servicii

Contabilitate si raportare
Salarizare si administrare de personal
Consultanta fiscala
Consultanta juridica
Consultanta corporate
Consultanta tranzactii

Portaluri online

Portal contabilitate
Portal salarizare si HR admin
Portal T&A
Portal consultanta

Ti-ar putea fi de ajutor

Contact si Locatii
Scrie-ne
Abonare newsletter
Noutati
Cariere
Evenimente


Alatura-te comunitatii noastre online

Facebook LinkedIn Youtube Instagram


Accace Circle

© Accace toate drepturile rezervate |  Disclaimer General | Disclaimer Stiri   |  Politica Cookies  |  Termeni si Conditii   |  Politica Accace privind GDPR

ACCES GRATUIT LA
SFATURI UTILE
EXPERTIZA DE SPECIALITATE

Afla in timp util care sunt cele mai importante schimbari ce ar putea sa-ti influenteze afacerea! Iti oferim GRATUIT acces la ultimele modificari legislative, analize si studii de caz, sfaturi utile, invitatii la evenimente, informatii despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct in inbox-ul tau.

Viziteaza sectiunea noastra de Noutati!

Avem nevoie doar de adresa ta de e-mail

Iti vom trimite doar informatii relevante pe care le vom considera de interes pentru tine, iar datele tale personale vor fi in siguranta, conform termenilor & conditiilor si politicii noastre privind GDPR.

Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor dumneavoastra. Prin accesarea acestui site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.