Acces gratuit la
Află în timp util care sunt cele mai importante schimbări ce ar putea să-ți influențeze afacerea! Îți oferim GRATUIT acces la ultimele modificări legislative, analize și studii de caz, sfaturi utile, invitații la evenimente, informații despre noile noastre servicii sau despre tool-urile interne, totul direct în inbox-ul tău.
Vizitează secțiunea noastră de Noutăți!
Îți vom trimite doar informații relevante pe care le vom considera de interes pentru ține, iar datele tale personale vor fi în siguranță, conform termenilor & condițiilor și politicii noastre privind GDPR.
Nu reușești să te abonezi? Încearcă această pagină.
Accace România » Externalizare » Externalizare servicii salarizare si administrare de personal » Portal online salarizare si administrare de personal
Accace a reusit sa foloseasca tehnologia dezvoltata intern pentru a raspunde nevoilor clientilor nostri si sa livreze servicii de salarizare si administrare de personal la cel mai inalt nivel. Portalul nostru online imbunatateste considerabil experienta generala a angajatilor si a echipelor de HR prin implicarea directa. Am preferat sa dezvoltam o noua tehnologie de la 0, aspect care ne-a oferit un avantaj unic, deoarece nu depindem de alti terti pentru a personaliza portalul si implementa cerintele clientilor nostri.
De asemenea, este cunoscut faptul ca agenda de salarizare si resurse umane este extrem de sensibila in ceea ce priveste respectarea legislatiei, de aceea echipele noastre de experti in materie de salarizare colaboreaza in stransa legatura cu echipele de contabilitate, fiscalitate si corporate.
Ce activitati consuma cele mai multe resurse in departamentul de HR: verificarea documentelor, consilierea angajatilor privind completarea timesheet-ului, gestionarea procesului de onboarding? Gandeste-te daca aceste aspecte limiteaza resursele departamentului tau si, implicit, dezvoltarea companiei.
Regandeste si imbunatateste procesele de salarizare si resurse umane si adapteaza fluxurile de lucru la nevoile actuale
Administreaza documentele in cloud si gestioneaza toate sarcinile online, oricand si de oriunde
Permite angajatilor si echipelor de HR sa interactioneze online si sa gestioneze sarcinile pe cont propriu
Serviciile noastre de salarizare si resurse umane sunt concepute astfel incat sa iti preia povara administrativa de pe umeri, sa iti ofere sprijin din perspectiva legislativa, sa iti asigure un schimb sigur de informatii despre angajati si o prelucrare precisa a datelor. In plus, portalul online permite angajatilor sa gestioneze numeroase sarcini pe cont propriu, prin intermediul functiei self-service, fara a fi nevoie sa soliciti interventia echipei interne de resurse umane, crescand, astfel, nivelul de eficienta.
Angajatii se conecteaza la portal pentru a-si accesa dosarul personal, fluturasii de salariu, pentru a solicita concediu, a gestiona calatoriile de afaceri, a deconta cheltuielile sau pentru a trimite o solicitare. Accesul se bazeaza pe preferinte si pe selectarea unui numar de module disponibile.
Utilizarea portalului online de catre echipele de resurse umane depaseste cu mult administrarea periodica a documentelor si a fluxurilor de lucru. Portalul ofera module pentru gestionarea procesului de onboarding si offboarding, pentru administrarea pontajului si a beneficiilor, evaluarea performantei angajatilor, administrarea trainingurilor interne si multe altele.
Portalul are o interfata usor de utilizat, care permite angajatilor si managerilor sa navigheze cu usurinta. Se poate personaliza pentru fiecare angajat in parte. Accesul la informatii este securizat in baza unui ID unic si a unei parole, existand drepturi individuale de vizualizare a datelor.
Portalul se afla in cloud, astfel ca utilizatorii nu intampina limitari in ceea ce priveste accesibilitatea. Sarcinile vitale pot fi finalizate din orice locatie si de pe orice dispozitiv portabil, deoarece atat angajatii, cat si echipele de resurse umane au acces 24/7 la toate informatiile de care au nevoie printr-o interfata online usor de utilizat.
Toate datele necesare pentru calculele salariale pot fi schimbate si aprobate cu ajutorul portalului online. Acestea sunt structurate si organizate in functie de tip, an, luna sau orice alte criterii solicitate. Jurnalele de activitate iti permit sa urmaresti toate fluxurile de lucru si actiunile referitoare la date si foldere specifice. Aprobarea de catre managerul responsabil este asigurata prin fluxuri de lucru predefinite – termenele nu mai sunt ratate datorita sistemului automat de notificare prin e-mail, care alerteaza despre o actiune necesara in asteptare.
Fluturasii de salariu electronici, protejati prin parola, sunt distribuiti angajatilor prin intermediul conturilor lor individuale si sunt stocate in arhivele personale. Angajatii sunt anuntati prin e-mail despre noul lor fluturas de salariu salvat pe platforma. Orice intrebare poate fi transmisa direct unui consultant payroll printr-un sistem integrat de ticketing.
Principalele functionalitati acoperite de interfata portalului de salarizare sunt:
Sarcinile legate de administrarea de personal pot consuma multe resurse, deoarece majoritatea necesita, in continuare, comunicare si asistenta individuala. In plus, cerintele birocratice si legislative de conformitate solicita mereu foarte multe documente. Pentru a face fata complexitatii si cerintelor interne specifice agendei de resurse umane, multe companii cauta solutii HRM flexibile, trecerea la portaluri cloud fiind determinata de dorinta angajatilor de a comunica, interactiona si gestiona sarcinile in ritmul lor, prin intermediul unei interfete prietenoase de tip self-service.
Portalul nostru ofera posibilitati nelimitate de integrare a modulelor, acoperind:
Navigarea rapida si usoara incepe de la interfata personalizata pentru client: ai acces facil la foldere, poti predefini roluri si stabili fluxuri de lucru. Incarcarea si exportul documentelor sunt posibile indiferent de format, fara restrictii de dimensiune. Folosind jurnalele de activitate, se pot urmari cu usurinta istoricul documentelor si al fluxurilor de lucru. Termenele, sarcinile finalizate si in progres sunt gestionate datorita unui sistem integrat de notificare prin e-mail.
Chiar si procese de resurse umane mai complexe pot fi administrate usor, folosind un instrument eficient de schimb de date si o functie de tip self-service pentru onboarding, gestionarea anuala a autorizatiilor fiscale, pregatirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare si suspendare, adeverintelor etc.
Modulul de administrare a beneficiilor se poate personaliza complet pentru a se potrivi nevoilor si proceselor interne ale fiecarui client in ceea ce priveste tipurile de beneficii, termenii si conditiile de aplicare a acestora, disponibilitatea pentru anumiti angajati etc. Managerul poate crea orice beneficiu pe care compania il ofera, setand nivelul de aprobare, notificarile si calculul aferent, iar echipa de resurse umane va avea acces la informatii actualizate si rapoarte despre toate beneficiile disponibile, solicitate si utilizate – toate intr-un singur loc.
Daca ai putea alege sa utilizezi functia self-service doar pentru o singura sarcina, probabil ca aceasta ar fi administrarea calatoriilor de afaceri si a cheltuielilor aferente. Multe resurse ar putea fi economisite daca acest aspect specific din agenda de HR ar fi gestionat pe un canal care acopera procesul cap-coada, respectand pe deplin cerintele legislative si regulile interne ale companiei.
Prin intermediul portalului nostru, angajatii pot face cereri pentru a calatori in scopuri de business, pot primi aprobare rapida si pot deconta toate cheltuielile de calatorie – totul printr-un flux de lucru online personalizat complet. Informatiile sunt colectate automat prin intermediul formularelor generate de sistem, fara intarzieri, datorita notificarilor din inboxul angajatilor. Mai mult, toate datele necesare procesarii ulterioare de catre departamentul de contabilitate pot fi exportate usor din platforma in orice format necesar sau chiar transferate direct catre programul contabil.