Înapoi la secțiunea de NOUTĂȚi
GHID GDPR
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar

Munca la domiciliu – ce trebuie sa contina contractul de munca?

2 august 2017

Conform art. 108 din Codul Muncii, sunt considerati salariati cu munca la domiciliu acei salariati care indeplinesc de la domiciliu atributii specifice functiei pe care o detin.

In vederea indeplinirii sarcinilor de serviciu, salariatii isi stabilesc singuri programul de lucru, iar angajatorul are dreptul de a verifica activitatea angajatului, in conditiile stabilite prin contractul de munca.

Contractul de munca se incheie in forma scrisa si va contine in mod obligatoriu:

  • Precizarea expresa ca salariatul lucreaza la domiciliu;
  • Programul in cadrul caruia angajatorul va putea controla activitatea salariatului si modul prin care va putea face acest lucru;
  • Obligatia angajatorului de a asigura transportul la si de la domiciliul salariatului, dupa caz, al materiilor prime si materialelor pe care le foloseste in activitatea sa.

Salariatul cu  munca la domiciliu se bucura de toate drepturile recunoscute de lege salariatilor ce lucreaza de la sediul angajatorului.

GHID GDPR
Afla mai multe
Mailchimp - subscribe form sidebar
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram